Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350Z Twin Tubo Greddy - odrodzenie legendy w Coobcio Garage


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Spotkał nas zaszczyt by po niemal 10 latach ta Zetka zatoczyła koło i wróciła do nas :)
350tka w latach świetlności prezentowała się mega "Grubo" jak na tamte czasy:
Dawne%20dzieje.jpg

Opis jej jest nawet na naszym formu i można na szybko przejrzeć jak powstwała:
http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/25875-chyba-pierwszy-w-polsce-350z-by-nismo/page-1

He he dobre historyczne zdjęcie jak się miało 23 lata:
Obraz026.jpg
Obraz029.jpg

Opisy inne:
http://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/MoPowa-Nissan-350Z-Biturbo,12414,2
http://www.jdm-option.pl/blog/publikacja/30,Nissan-350Z-by-Alanos

W wielkim historczym skrócie:
2007 - montujemy zabawki w postaci całego zestawu Twin Turbo Greddy + sprzegło i koło zamachowe JWT, Wydech Greddy EVO TT, układ paliwowy CJ Motorsport, większą chłodnicę wody i wiele wiele innych rzeczy o ktorych już nie pamietam, po uzbrojeniu w te wszystkie gadgety seryjnego silnika całość została przekazana do firmy Promotor na wstawienie stand alona AEM i nastrojenie.
Efekt:
0,4 bara 345KM i 408Nm (Auto jeszcze z fabrycznymi katalizatorami)
0,55 Bara 415KM i 500Nm (katy wyleciały, silnik nadal seryjny) - jak na tamte czasy były to kozak wartości jak na RWD, gdzie królowały przeważnie dłubane do 250-280KM 200SX, no i czasy na 1/4 mili na poziomie 13,5 - to był naprawdę szok :) !

Późniejsze lata to już auto przechodziło kolejne metamorfozy w firmie Promotor, silnik został zakuty, obsadzone zostały tuleje Dartony - nawet na obecną chwilę jest to tłusty mod :D, silnik także otrzymał szpilki ARP do głowic i na panewki główne, Generowało straszne moce, w internetach znalazłem nawet taki oto wykresik:
1243015235.jpg

Później auto zostało sprzedane i dalej sprzedane dla chłopaka z Gdańska, który jest w jego obecnym posiadaniu już od 2 lat, po zakupie maszynę shamował i na doładowaniu 0,8bara tak wyszła:
15824280_1256965741059715_1684399238_o.j

Po paru miesiącach jazdy i ciągłej walki, z zapowietrzaniem się i wyciekami płynu chłodoniczego i w zasadzie brakiem możliwości płynnej spokojnej jazdy- silnik działał tylko na zasadzie zeto-but
(Seryjne ECU + AEM + silniczek krokowy) w aucie podczas sprintu do dużej prędkości zatarł się silnik... No i tu zaczyna się nasz rozdział :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nim przyszła buda, przyjechały do nas jego zwłoki już po sekcji:
20160511_203033%280%29.jpg

Z której wynikało:
- nieszczlności na dartonach - wycieki płynu chłodniczego na zewnątrz bloku
- obrócona panewka 1 główna w bloku

- obrócona panewka na korbowodzie nr 5
- przegrzana i zdeformowana kuta korba
- zatarty wał
- przytarte wałki w miejscu podpór
- rozciągnięty rozrząd i wytarte prowadnice ale to akurat przez ultra twarde podwójne sprężyny zaworowe Supertech :D
- wyzłocona panewkami chłodnica oleju z przewodami

W celu sprawnej reanimacji został zakupiony drugi silnik o naprawdę nie wielkim przebiegu z uszkodzonym przednim deklem, ciekawe że to DE a rocznik 2006,
Z poprzedniego kutego pieca wykorzysaliśmy jedynie szpiki ARP do głowic i pod główne panewki oraz sprężyny zaworowe - które zostały zdawngradowane do pojedyńczych, także spacer do kolektora ssącego się zachował z poprzedniego pieca :D


"Nowy" silnik rozebrany do ostatniej śrubki, jego przebieg po stanie elementów rozrządu oceniam na 30-40 tyś km:
20161229_222253.jpg?m=1507456918

No to kujemy !
Na szybkości potrzebowałem korbowodów tak więc zostały one błyskawicznie dostarczone od firmy FMIC.PL, niestety sworznie luźno w nich pracowały i trzeba było na nowo tulejować te korbowody, no i zeszło się z tym tyle że ze stanów drugi komplet by zciągnął...
No ale przy okazji tulejowania główek korbowodów został one spasowane tak ciasno jak sobie tego zażyczyłem oraz został dołożony od góry kanał olejowy coby znacząco zwiększyć żywotność sworzni jak i samych tulejek:

20161227_214543.jpg

Tłoki niezawodne i ciche jak na kuciznę WISECO, pod ten zestaw został wyważony wał, zrobiony szlif cylindrów, wzmocniony blok po przez spawanie tulei, pogłębienie kanałów wodnych przy termostacie oraz przejrzane głowic i zmienione zostały w nich sprężyny zaworowe ale w wersji Supertech pojedyńcza i można było brać się za składanie :)
Uzupełnieniem całości stała się pompa oleju z silnika RevUp coby można było bezpiecznie kręcić silnik powyżej 7000obr.min bez ryzyka że rozsypią się w niej trybiki, do tego tłoki Wiseco średnicy 96,5mm (+1mm) co dało nam pojemność niemal 3,6L
Całość uzupełniają naszego autorstwa wałki rozrządu dedykowane pod Turbo, które przy doładowaniu rzędu 0,7 bara generują minimum 70KM przy 7000obr.min:

20161229_221035.jpg

 

20161229_173508.jpg

 

20170102_191808.jpg

 

20161229_194538.jpg

No wsio niemal poskładane, tak więc można dostarczać karoserię:

20170103_194519.jpg?m=1507458920

Z pierdół to wleciał zimniejszy termostat Mischimoto dedykowany do 370Z - dzięki któremu w estetyczny sposób pozbywamy się dopływu wody do wymiennika ciepła woda-olej, jak i całego wymiennika :D
Za to zostałą dołożona podstawka pod filtr oleju a z niej puszczone zasilanie do turbin by nie było tych udziwnień które tam były zastosowane z zestawu Greddy a z podstawki mamy już bezpośrednie wyjście na chłodnicę oleju.
Została naprawiona miska olejowa i wspawany gwint pod czujnik tempratury oleju, wymienione łożyska w rolkach, pospawane kolekotry które popękały, dołożone restryktory oleju do turbin,
obrobione rury wodne na połączeniu z głowicami i jeszcze jakieś tam szczególiki, które wymagały naszego dopieszczenia, no i wleciało lekkie małe przednie koło pasowe coby osprzęt silnika się nie przekręcał na wysokich obrotach.


No to nadszedł ten dzień, buda dotarła (nawet dwie) wraz z toną reszty gratów (na szczęście poza brakującymi paroma śrubkami i jednym mocowaniem chłodnicy nic nie poginęło - a auto w stanie rozkładu wrastało się dobre półtora roku):
20170106_012157.jpg

Wszystko Ready można ładować motorownię:
20170110_183008.jpg

Wrócę z roboty to dalszy ciąg opisu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak w gimnazjum tym projektem jaralem się z kolegami pijąc nasze pierwsze piwa graliśmy w nfsa underground 2 i przeczytalismy o tym projekcie... Tokio drift no dobre czasy xD myśleliśmy że ten Alan to szalony milioner.

 

Btw Kuba na zdjeciu dowodzi że ludzie szybciej się zmieniają niż samochody xD

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj leci ten czas, ze zdjęć można wspomnieniami sobie sięgać w przeszłość jak się było młodym i silnym ;)

No to dalszy ciąg opowieść:

20170119_233726.jpg

Motorownia pod maską, specjalnych trudności nie było, nowy właściciel chciał żeby klimatyzacja w aucie wreszcie działała, tak więc trzeba było przerobić przewody i innaczej je puścić (stare się potopiły) + wleciała nowa chłodnica klimy wraz z osuszaczem. Najdłużej się zeszło chyba z montażem orurowania, prawa strona jest jakaś tak nie przemyślana w montażu tagedia, trochę po swojemu ją przerobiliśmy o jakieś dobre 30cm skracając cały układ...

 

No i sporo się zeszło z uporządkowaniem tego bajzelu:

Balagan.jpg

Po odchamieniu:

20170126_225247_zps6s1kede3.jpg

 

No ale wreszcie pełen sukces, auto elektrycznie sprawne no poza wskazywakiem paliwa, przepustnicą i boost controlerem AVCR...

Maszyna przebudzona:

odpalona.jpg

 

Problem miała jedynie z za wysokim ciśnieniem paliwa, po mimo wykrecenia na maksa regulatora biło ponad 10 barów na wolnych obr, winowajcą było zatkane sitko na powrocie w koszyku z pompami i spadł jeden przewód napompowujacy koszyk (ale złożona technologia):

20170124_172508.jpg

 

No to silniczek dostał wstpępny program na którym wypracował sobie prawie 40 minut, po czym zmieniona została oliwa i wio na rolki stroić na bazowym doładowaniu, całość mega ale to mega pozytywnie mnie zaskoczyła:

final%20base%20boost%20vs%20czechy.gif

 

450KM na najmniejszym możliwym doładowaniu z tego dwu turbinowego zestawu, skromne 0,4 bara tyle ustami jestem w stanie dmuchnąć w miernik :D

Co ciekawe, odcinkę przesunąłem do 7500obr.min i do końca obrotów moment obrotowy utrzymuje się na wysokim poziomie, co jeszcze ciekawsze pełne doładowanie pojawia się już od 2600obr.min :D

Już wcześniej miałem okazję stroić Nissana 350Z właśnie na tym zestawie, auto z Czechach, które regularnie bierze udział w wyścigach górskich i nieźle tam miesza...

Twórcy tamtej zetki poszli na łatwiznę i sprowadzili gotowy zakuty silnik ze stanów wraz z zestawem, który wrzucili o tak bez żadnych udoskonaleń, efekty na tym samym poziomie doładowania przedstawia właśnie ten wykres :)

 

Dumny jestem cholernie z tego co wyszło i już nie mogę się doczekać jak będzie uruchominy AVCR i dmuchniemy docelowego 1 bara :D :D :D ???

Pozostają jeszcze pierdoły do dokończenia jak zbiorniczek wyrównawczy, bo ten greddy tak na siłe upchniety pod maskę jakoś mi nie leży, dokompletowanie gratów do AVCR, poskładanie wnętrza i komory silnika no i zbierzność trzeba ustawić bo źle złożona była kolumna kierownicza - taka pierdoła a przez to auto od chwili zakucia silnika nie miało ABSu...

Z pierdół to pompa sprzegła jak i wysprzęglik zostały zmienione, do organicznego sprzęgła ACT została dołożona tarcza spiekowa, a lekkie aluminiowe koło zamachowe, które za pomocą fleksa zostało przerobione pod wymogi AEM-a trzeba było zastąpić na inną jedno maskę, ciężką dzięki której auto nie będzie wypadało tak z doładowania po zmianie biegów...

 

Pierwsze wkręcenie powyżej 7000RPM:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, podoba mi się...te walki o których wspominasz to twoja konstrukcja i wykonanie czy są do kupienia gdzies na internetach?

 

Ja mialem problem z tym silikonem z prawej strony na wyjściu z turbiny...jest bardzo blisko kolektora i sie przepala. Niektórzy spawaja ta rurę do housingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki dostępne tylko u nas.

Ta prawa strona strasznie nie wygodna... jakbym wiedział, że tyle z tym roboty to bym obrócił o 180* muszlę zimną i do niej kolanko 90 stopni przyspawał...

Kolejne dobre 30-40cm by się układ skrócił i dużo przyjemniej by się go instalowało, jednak żeby tak zrobić to seryjne poduszki silnikowe trzeba zastąpić takimi o mniejszej średnicy.

 

No to mały po weekendowy update - narazie czekam na EBC a tym czasowo zapodałem takie coś:

20170130_202700.jpg

 

Tak to gada na 0,5 bara i rysuje bardzo ładne proste kreski:


 

A tutaj efekty na różnych doładowaniach, niestety stałego 0,9 na wynalazku z trójnika i zaworka jednokierunkowego nie udało się uzyskać :D

rozne%20doladownia.gif

 

Fajnie że do końca trzyma moc - czuję że na docelowym 1 barze, granica 600KM będzie przekroczona i górą jeszcze te turbiny tak nie zdechną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wałki dostępne tylko u nas.

Ta prawa strona strasznie nie wygodna... jakbym wiedział, że tyle z tym roboty to bym obrócił o 180* muszlę zimną i do niej kolanko 90 stopni przyspawał...

 

Nie da rady tak obrócić bez spacera na flanszy...muszla ma kolizje z kolektorem bo promień rośnie po slimaku...

Napisz na PW cenę tych walkow proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile dadzą rade mocy naruch...ć te 2 x TD05-18G :D

Na pojedyńczej jakieś 5 lat temu w moim 200SX S14 przy doładowaniu 1,26 bara udało się 380KM osiągnąć:

115bar-seria-i-126BC.gif

http://coobcio.pl/blog/2011/08/03/200sx-s14-przebudzony-jaszczur-379km-i-428nm/

 

Zadziwia mnie to że w Zetce po mimo że tylko 3 cylindry i 1,8L pojemności napędza jedną turbinę to szybciej ona wstaje niż w 4 garach i 2.0 pojemności !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak tam projekt jakieś newsy bo gruba relacj, teraz spokój a ja ciągle czekam na coś nowego : D btw w jakim stanie te złote rays po tylu latach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odchodzi z nich miejscami lakier przy polerowanym rancie a tak to o dziwo trzymają się bardzo dobrze - może dla tego że auto więc stało rozczłonkowane po warsztatach niż jeździło :P

 

Ps. Czekam na AVCR a w miedzy czasie dopieściłem wolne obroty i odpalanie na zimno a i klima została skompletowana i poprzerabiane ma przewody tak by się nie stopiły jak kiedyś...

A i zbiorniczek wyrównawczy naszego patentu wjechał - fotki zapodam jak do domu wrócę :D

 

W wolnej chwili jeszcze stabilizator tylny pójdzie w dół bo tak to wszystko spasowane jest ze tłucze się wydech a to o stabilizator a to o dyfer...

Wykończeniówka a w miedzy czasie jeszcze dwa kute piece składam i Turbie 50-tkę Cabrio :)


No wreszcie dotarła długo oczekiwana zabawka:

dlugo%20oczekiwany%20AVCR.jpg

 

Oj kiedy ja ją zamontuje zwłaszcza że brakuje wiązki do niej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak to ta. Była zeta Alana. Pierwsze turbo w Polsce w zet

Gdyby obecny właściciel chciał zmienić felgi prosze o priv-podobaja mi się te volk gtc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ta. Była zeta Alana. Pierwsze turbo w Polsce w zet

Gdyby obecny właściciel chciał zmienić felgi prosze o priv-podobaja mi się te volk gtc

Ten sam smaczek mam co Ty : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Maszyna przewietrzona na zlocie:

zlot%20zetek%20biturbo.jpg

 

W Stosunku do Single Turbo fajnie z dołu idzie i mega brzmi wydech 2 x 70mm by Greddy  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No dziś wielki dzień - mimo że niedziela to na pokład wjeżdża AVCR a jutro będzie strojone na większym booscie :D
Ciekawi mnie w.uj co z tego wyniknie :)

No to po dostrojeniu na doładowaniu 0,75bara rozwiercony do niemal 3,6L z męskimi Coobciowymi wałkami silniczek generuje niemal 580KM przy odcince na poziomie 6900obr.min (słabe ECU CD700)



Jakby wyżej zakręcił to 600KM by na bank było osiągnięte, jestem w szoku co te dwie bliźniacze turbinki wyprawiają - pięknie moc przy odcince budują !!

A takie na tą chwilę rysuje kreski silniczek w zależności od doładowania:
3%20level%20boost%20by%20coobcio%20garag

No i spełniłem kolejne swoje marzenie - w mojej kolekcji brakowało mi ulicznego zapierdalacza w manualu :)
Którym bym mógł sobie dolatywać do firmy z bananem na gębie i wreszcie uczęszczać na Zetkowe zloty/spotkania. Sytuacja właściciela Czarnuli zmusiła go do jej sprzedaży, która to po nowym roku, nie ukrywam,
że trochę ponpierałem i w dzień po 1/4 mili, która odbyła się w Toruniu, droga kupna zanabyłem tą Zetunię :) :) :)
Batman trochę mnie odciążył finansowo bo wziął z niej koła - dzięki Stary :)
Fajne fotele Sparco Milano Prestige się nie sprzedały ale zostają ze mną...

Tak więc z Turbobiedą pojechaliśmy do Gdańska po nią, droga powrotna była bardzo ekscytująca, właściciel już zdążył poza moją wiedzą i zaleceniami podnieść boost do 1,3 bara haha
I powiem szczerze, że buduję te auta jedno za drugim ale gęsią skórkę miałem jak sobie parę razy tak na maksa odkręciłem :D

No to maszyna już u mnie na garażu:
20170904_182315.jpg

Szybki serwisik hamulcowo zawieszeniowy jej zapodałem, bo przód już tego dawno wymagał:
20170905_193813.jpg

A pomógł mi w tym własnoręcznie znany klarnecista Franciszek Kmita we własnej osobie:
20170905_194321.jpg

W zawieszeniu to jedynie coby praktyczniej było i moim zdaniem estetyczniej został podniesiony przód na gwincie o 14mm a tył obniżony o 10mm, w połączeniu z kolami od Audi R8 + dystansami/przejściówkami 30/18mm tak to się teraz prezentuje:
20170905_222703.jpg

Ten tył chyba jeszcze ciachnę w dół o kolejne 10mm :D ??


Co do najbliższych planów to obecnie walczę z optymalną pozycją za kierownicą, dotychczasowe mocowania foteli były ekstremalnie wysokie...
Wleciały dolne mocowania od Staffy ale muszę je ciut przerobić tak by fotele przesunąć po 5mm do wewnętrznej strony:
20170915_231705.jpg

Ponadto pasy montuje fabryczne coby się nie męczyć z upinaniem szelek Sparco...

A zaraz po tym w wolnej chwili trzeba będzie odchamić czarną matową folię no i dołożyć drugi wlot w zderzaku coby dwie turbiny miały dostęp do zimnego powietrza:
20170905_234628.jpg

No i jeszcze jedna rzecz jest by auto stało się tym moim wymarzonym, seryjne heble zastąpie tymi o to wielkimi z poliftowego GTR-A:
20171002_111534.jpg

Jak się już rozmarzać to chciałbym silnik przebudować na revupa, coby jeszcze poprawić spool turbin no i chciałbym mu zwiększyć pojemność - co jeszcze zmniejszy turbodziurę oraz podniesie moc i moment w całym zakresie obrotów,
ponadto zastosowanie wału o większej średnicy czopów głównych znacząco wzmocni całą konstrukcję :)

Tak więc czas realizować swoje plany i marzenia, kwestia tylko jak znajdywać na to czas...
Dlatego w wolnych chwilach bardzo wolnymi kroczkami będę budować nowy piec, będzie on bazować na starym bloku, który posiadał już wrzucone tuleje DARTONA,

Pierwsze kroki już zostały poczynione, usuwamy miejsca z których ciekł płyn chłodniczy (miejsca po kołkach które miały trochę usztywniać seryjną tuleję):
20171002_161925.jpg

 

Dotoczone zostały aluminiowe kołki ciasno spasowane z blokiem i obspawane - cieknąć i zapowietrzać ukaldu wodnego nie ma już prawa :)

Następnie blok idzie na osiowanie odrazu pod większy i wytrzymalszy wał z 370Z, który pozwoli na zwiększenie pojemności :)
Dartony zostaną roztoczone pod tłoki Wiseco 96,5mm co względem serii da 67ccm dodatkowej pojemności, łącznie będzie niemal jak w GTR prawie 3,8L :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna ta zetka zawsze mi się podobała podobnie jak felgi volk Racing gtc.gdybym się nie splukal na turbo też chętnie bym je przytulił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No felgi już są inne lżejsze i tańsze :D

Na tył wleciały oponki Michelin Pilot Sport w rozmiarze 305/30R19:

20171008_182647.jpg

 

Wczoraj wolna niedziela była to korzystając z tej niebywałej okazji, zabrałem się z kobitą za zrobienie odpowiedniej pozycji za kierownicą,

tak wiec wleciały sporo niższe mocowania foteli:

20170915_231705.jpg

 

Które dodatkowo musiałem stuningować po swojemu, żeby by fotele były w osi i nie opierały się o boczki drzwi:

20171008_185930.jpg

 

Ogólnie efekt jest taki, że z auta nie chce się wysiadać :)

20171008_182357.jpg

 

Misia walczyła jeszcze z pasami, coby 3" szelki Sparco zastąpić seryjnymi pasami, milion razy wygodniejszymi w codziennej eksplatacji :D

 

No to do następnej niedzieli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jutro niedziela, trochę podzialam przy swojej czarnuli. Hehe pisze tu bo zapomnę ;)

Fotel kierowcy ciut do wewnetrznej jeszcze

Wyregulowac zawieszenie gwintowane - przod do gory 10mm i będzie lala moim zdaniem:

20171012_170801.jpg

 

Fotele to Sparco Prestige Milano:

20170904_163919.jpg

 

Pasują mi mega do tego auta - czego nie mogłem powiedzieć o pasach :D

 

20171015_203735.jpg

Haha z cyku co dziś zrobiłeś dla swojego auta to:

- Wymiana oleju w silniku (Motul 10w60)

- Wymiana oleju w skrzyni (75w90) + wymiana uszczelniacza wału napędowego

- Mod pedału sprzęgła z którego jestem mega zadowolony - pedał ze dwa razy lżej pracuje i o wiele lepsza jest modularność przy sprzegłach typu spiek.

Mod prosty kwestia zrobienia w pedale dodatkowej dziury i następuje zmiana dźwigni...

 

Zawieszenie już prawie perfekt wyregulowane - lewy przód muszę 0,5cm obniżyć :D

 

No i wreszcie z ciekawości zmierzyłem osiągi mojej małej czarnej bezfutrzastej Bestii :)

Mapa na boost controlerze A doładowanie 0,9 bara i takie oto cyferki mamy:

Twin%20Turbo%20Coobcio%20Best%20Mapa%20A

 

Pierwsze 2 biegi pracują na nie podbitym doładowaniu wynoszcym 0,4 bara a mimo to z trakcją kiepsko:

20171015_214134.jpg

 

Fakt, że u mnie puki co nie ma żadnych procedur, potrzymania turbiny przy zmianie biegów czy inteligentnej kontroli trakcji...

No i mega ból jest bo na 4 biegu V-max to 193km/h i żeby do 200 dojechać trzeba zapiąć 5, przez co jest duża strata...

Przy ruszaniu z miejsca dyfer mocno lata i koła "skaczą" i słabo jest z trakcją, na dwójce od 80km/h już się ona w pełni odzyskuje

- dopieszcze dyfer, amortyzatory wyśle się na przegląd i myślę że na normalnej oponie do zrobienia będzie 0-100km/h w czasie 4,5 sek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytania zadawaj na PW albo masz tutaj wątek o olejach dla naszych Zetek u nas na forum:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/93468-350z-jak-cz%C4%99sto-wymenienia%C4%87-oleje-i-ile-si%C4%99-go-leje-i-jaki/page-1

 

Kurde taka pogoda, że na Crossie by się chciało tylko śmigać, testować/upgradować swoją ukochaną Zetkę i zrobić jej jakąś jesienna sesję foto

20171017_105524.jpg

 

Najlepiej sesja już z heblami od GTR-a :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...