gibek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam forumowicze i proszę o pomoc. Mój samochód Nissan J11 1.2 DIG-T po powrocie z gór wstawiłem samochód do garażu, wszystko było w porządku. Dziś, kiedy wszedłem do garażu nie chciał się otworzyć (z pilota), otworzyłem go z kluczyka. Po włożeniu kluczyków do stacyjki nie dzieje się kompletnie nic. Akumulator sprawdzony, naładowany na maksa! Odpiąłem klemy ale nic to nie dało. Co robić ? Najlepsze jest to ze gwarancja skończyła się dwa dni temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Zdejmij klemy,na odwrocie plusowej (czerwona)są chyba bezpieczniki mocy,zobacz czy któryś nie padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 dobra ide do garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Gibek poczekaj! Jeszcze przyszło mi do głowy,że może być gdzieś przekaźnik główny który podaje napięcie.Ale dostać się do skrzynek ,to trzeba zdemontować wlot powietrza do puszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 epidemia Jak sprawdziłeś akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Wydaje mi się że mogą być tam cztery rzeczy...Bezpieczniki ,przekaźnik główny, rozsypane styki stacyjki,lub co gorsza posypał się imobilajzer i odciął całkowicie prąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Bezpieczniki wygladaja na cale zaraz wrzuce fotke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazor Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Sprawdziłbym, czy to samo się dzieje z drugim kluczykiem. Edytowane 13 Lutego 2017 przez Tazor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A wiec tak bezpieczniki całe http://images.tinypic.pl/i/00870/fk4vxqdzbcqn.jpg Najlepsze jest to że jest prąd w gniazdku 12v i po podłączeniu modułu OBD II tez pali się kontrolka. Sprawdziłbym, czy to samo się dzieje z drugim kluczykiem. Sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Sprawdziłbym, czy to samo się dzieje z drugim kluczykiem. Słuszna uwaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Co to przkaaznika gło Wydaje mi się że mogą być tam cztery rzeczy...Bezpieczniki ,przekaźnik główny, rozsypane styki stacyjki,lub co gorsza posypał się imobilajzer i odciął całkowicie prąd... Bezpieczniki sprawdzone ,rozypane styki stacyjki wykluczam, przekaźnik główny - miałem coś takiego na zapłonie ze strasznie piszczała jakaś cewka i hrapotała moze to? Imobilajzer ? Co teraz zrobić samochod unieruchomiony w garazu na recznym nawet nie da sie go ruszyc. Co radzicie zrobić w tej sytuacji ? Piszczała i hrapotała jak na tym filmiku(oczywiscie przed awarja) --- epidemiaJak sprawdziłeś akumulator? Podłaczylem prostownik który ma miernik . Edytowane 13 Lutego 2017 przez gibek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) ... Co teraz zrobić samochod unieruchomiony w garazu na recznym nawet nie da sie go ruszyc. Co radzicie zrobić w tej sytuacji ? Jeżeli w ubezpieczeniu masz zawarty Assistance, to sprawdź dokładnie, czy nie masz tam opcji, która Cię uratuje. W międzyczasie zdejmij do rana klemy - to prawdopodobnie powinno zresetować komputer (jeżeli to jego wina). Jeżeli przed upływem gwarancji robiłeś przegląd w ASO, to zadzwoń też do ASO, czy przypadkiem nie obejmuje Cię nadal nissanowski Assistance. Edytowane 13 Lutego 2017 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Niestety nie mam assistance z ubezpiecznia, dzwoniłem tez do nissana assistance wygaslo 2 dni temu,obawiam się tego jak ten samochôd dostarczyć do serwisu. Jest zaciągnięty elektryczny ręczny,samochod stoi w garażu podziemnym nie ma go jak wrzucić na lawete nawet.Jutro z samego rana dzwonie do ASO ciekawe co mi poradzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jeżeli wypniesz akumulator, to hamulec postojowy nadal trzyma ?? Kiedy byłeś ostatnio na przeglądzie w ASO ?? https://www.nissan.pl/dla-wlasciciela/uslugi-nissana/pomoc-drogowa-nissana.html cyt. Jeśli przyjedziesz swoim Nissanem na przegląd po wygaśnięciu gwarancji podstawowej lub gwarancji rozszerzonej, automatycznie uzyskasz bezpłatną pomoc drogową Nissana na okres kolejnych 12 miesięcy lub do kolejnego zaplanowanego przeglądu. To część naszej Obietnicy dla klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Jeżeli wypniesz akumulator, to hamulec postojowy nadal trzyma ?? Kiedy byłeś ostatnio na przeglądzie w ASO ?? https://www.nissan.pl/dla-wlasciciela/uslugi-nissana/pomoc-drogowa-nissana.html cyt. Jeśli przyjedziesz swoim Nissanem na przegląd po wygaśnięciu gwarancji podstawowej lub gwarancji rozszerzonej, automatycznie uzyskasz bezpłatną pomoc drogową Nissana na okres kolejnych 12 miesięcy lub do kolejnego zaplanowanego przeglądu. To część naszej Obietnicy dla klientów. Trzyma cały czas nawet po wypięciu klem. Niestety nie będę mogł skorzystać z tej opcji ostatni przegląd miałem podczas gwarancji. Edytowane 14 Lutego 2017 przez gibek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Podmien akumulator, w kluczykach baterie, sprawdź czy jakiś zwierz nie pozjadał kabelków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Trzyma cały czas nawet po wypięciu klem. Niestety nie będę mogł skorzystać z tej opcji ostatni przegląd miałem podczas gwarancji. Ja miałem trzeci przegląd na krótko przed upływem gwarancji i dostałem informację, że w związku z tym, że zrobiłem przegląd w ASO otrzymuję darmowy Assistance na kolejne 12 miesięcy (czyli już po gwarancji). Też powinineś mieć tak samo. Śmiało dzwoń po Assistance Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Ja miałem trzeci przegląd na krótko przed upływem gwarancji i dostałem informację, że w związku z tym, że zrobiłem przegląd w ASO otrzymuję darmowy Assistance na kolejne 12 miesięcy (czyli już po gwarancji). Też powinineś mieć tak samo. Śmiało dzwoń po Assistance Nissana Dlatego też dałem mu wcześniej link do oficjalnego info w tej kwestii na stronie Nissana, zacytowałem nawet treść. ... a swoją drogą, to trochę dziwny przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) Podłaczylem prostownik który ma miernik .To dziwne, bo tu raczej wszyscy chorują na niedoladowanie akumulatorów. Jak Ci prostownik odrazu po podłączeniu pokazał, że jest Full, to byłby to kolejny objaw twojej awarii. Takie zachowanie akumulatora występuje, albo w skrajnym zasiarczeniu, albo przy przerwaniu obwodu, tzn gdzieś mógł puścić zgrzew na mostkach między celami. Bez obciążenia pokaże normalne napięcie, ale przy jakimkolwiek obciążeniu napięcie albo spadnie do 0V, albo wzrośnie do 16V przy ładowaniu. Edytowane 14 Lutego 2017 przez vlad24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Dzwoniłem do ASO myslą jak mi pomóc, czekam na telefon,ja akumulator bym raczej wykluczył ponieważ przed końcem gwarancji jakieś 6 mieśięcy temu został wymieniony na nowy.Koleś z ASO tez podejrzewał że to akumulator.Zobaczymy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukee84 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 miałem niedawno to samo. obczaj jeszcze raz te bezpieczniki-tylko otwórz tą puszkę i sprawdź dobrze. mi wygląda to na przepalony bezpiecznik 100A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jak padł tak duży bezpiecznik, to nie radzę tylko wymienić na nowy. Trzeba znaleść przyczynę, bo można sobie narobić więcej problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukee84 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jak padł tak duży bezpiecznik, to nie radzę tylko wymienić na nowy. Trzeba znaleść przyczynę, bo można sobie narobić więcej problemów. u mnie zrobiłem zwarcie przez przypadek na alternatorze i bezpiecznik poleciał. w tym przypadku na pewno też będzie bezpiecznik - musi go tylko odnaleźć/albo przy aku albo gdzieś jak pisali wcześniej na podszybiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Jak po włączeniu zapłonu napięcia nie ma nigdzie prócz gniazda zapalniczki, to wykluczało by awarię akumulatora. Sprawdź czy tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Zacząłbym od podmiany akumulatora. Co z tego, że wczoraj był dobry. Dziś jest dziś i już może być kaput. Najlepiej zacząć od najpsotniejszego przecież. Tym bardziej, że są pieta Achillesową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.