Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wylot spalin z rury wydechowej.


fred77

Rekomendowane odpowiedzi

Często jeżdżę z przyczepami. Przyczepy są różne. Towarowe, lawety, do przewozu koni, czasami kempingowe.

Zauważyłem, że prawa strona ściany czołowej przyczep jest opryskana maleńkimi kropelkami wody, które są naturalnym produktem spalania paliwa, szczególnie gdy silnik jest zimny.

Przyczepy też są zawsze lekko okopcone sadzą, szczególnie te częściej używane.

 

Zaznaczam, że z silnikiem jest wszystko dobrze.

 

Niektóre przyczepy są białe, szczególnie te do przewozu koni lub kempingowe i nie są one moją własnością, więc średnio to wygląda, gdy są na niej czarne, małe kropki lub lekka sadza.

Przy długiej jeździe autostradami i z przyczepą okopcony jest też lekko nawet zderzak.

 

Chciałbym jednak zrobić coś by przyczepy nie były brudzone spalinami. Jedno co mi przychodzi do głowy to założenie końcówki kierującej spaliny na dół.

Gdy kupowałem samochód to miał on już wtedy nieoryginalny wydech i nie wiem czy fabryczny też był wyprowadzony prosto do tyłu.

 

Czy ktoś z Was zakładał taką końcówkę? Nie ważne czy ozdobna czy nie. Ważne żeby kierowała spaliny na dół. Może ktoś coś polecić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a takie pytanie czy od czasu do czasu przeganiasz swojego diesla?

 

jak ja mialem diesla ( 6cyl 2.5) i jezdzilem duzo po miescie to potrafil ladnie syfic przy dodaniu gazu i brudzil tez zderzak mimo tego ze wydech byl w dol.

wystarczyla krotka trasa aby go przepalic zeby wydmuchac caly syf z wydechu i pozniej juz byl spokoj na jakis czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musi być końcówka zaciskana obejmą. I to taka by nie odstawała zbytnio.

 

a takie pytanie czy od czasu do czasu przeganiasz swojego diesla?

Wóz jeździ sporo na dłuższych trasach i czasami ciągnie nawet ze dwie tony, także na pewno nie ma jakiegoś zalegającego brudu w rurze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic nie da. 

 

Zawirowania powietrza za autem i tak skierują wylatujące spaliny do "kotła areorynamicznego" za tylną klapą auta i usyfią tylną klapę auta i przyczepę. 

 

Pogoda jest jaka jest, zatem popatrz jak wyglądają wszelakiej maści kombiaki jeżdżące autostradowo (bez względu na to czy wydech jest oryginalny, czy nie) - przód, boki i dach są w miarę czyste, a tylna klapa jest czarna, że świateł i szyby nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic nie da. 

 

Zawirowania powietrza za autem i tak skierują wylatujące spaliny do "kotła areorynamicznego" za tylną klapą auta i usyfią tylną klapę auta i przyczepę. 

 

Pogoda jest jaka jest, zatem popatrz jak wyglądają wszelakiej maści kombiaki jeżdżące autostradowo (bez względu na to czy wydech jest oryginalny, czy nie) - przód, boki i dach są w miarę czyste, a tylna klapa jest czarna, że świateł i szyby nie widać.

Nieprawda. Nie zgodzę się.

Prosty przykład. Kolega miał Skodę Felicia z silnikiem wysokoprężnym. Wymieniając tylny tłumik, kupił taki z wylotem skierowanym prosto do tyłu.

Wóz miał biały kolor. Lewy tył Skodziny był cały czas lekko okopcony od sadzy.

Dopiero wówczas zrozumiał dlaczego w Felicii z silnikiem wysokoprężnym wylot rury jest skierowany na dół.

 

W Nissanie nie mam okopconego tyłu. Okopcone i lekko opryskane czarną wodą z rury są natomiast przyczepy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup poprstu koncowke skierowana w dol za 20zl i sprawdz co sie bedzie dzialo.

po drugie podczas jazdy spaliny i tak leca w tyl nawet jak masz skierowana koncowke do dolu i cos bedzie sie osadzac.

 

nie ma co wiecej wymyslac w tym temacie bo nic innego nie zrobisz.

 

ps.zrob komin jak w pickupach z cummnisem i po problemie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...