Bodziop Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Witam, koledzy bo to mój pierwszy samochodzik z czujnikami ciśnienia. Sprawa wygląda następująco: dwa komplety opon (zima i lato). Każdy z czujnikami. Przy wymianie zima->lato->zima, nie ma problemów, po jakiś 20km samochód rozpoznał koła. Ale teraz z okazji zima->lato chciałem pozamieniać tył z przodem no i rodzi się pytanie: trzeba czujniki na nowo programować? Pozdrawiam P.S. Dziś kontrolka z poprrzedniego postu zgasła, ale jutro wybieram się na serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriel Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Z tego co wiem to programuje się czujniki to chodzi tutaj o częstotliwości itp. By czujnik mógł się dogadać z czujnikiem. Przekładka z tył na przód nie powinna być problemem Wysłane z mojego GT-i9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Czujniki się programuje nie powinno być problemu przy zmianie stronami ale tył przód to już pewnie trzeba przeprogramować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Nic podobnego.Same się szukają i programują. A poza tym temat już gdzieś był,....trzeba będzie pozamiatać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Nic podobnego.Same się szukają i programują. Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 No to mam inne auto :-) na kompie jest opcja programowania czujników a właściwie ciśnienia przód tył i stad moje przypuszczenie, albo się mylę, jak wprowadziłem w błąd przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Szczerze Kuba,ani razu nie musiałem kalibrować....Nawet jak zmieniałem felgi na większe i przekładałem na nie czujniki,nie zwracałem uwagi na ich kolejność,a wczytały się bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Bo tu chodzi o częstotliwość czujnika, jeśli jest poprawna nie ma znaczenia które koło, powinien "zagadać" choć są zapewne wyjątki. W starszych renault były przypisane do konkretnego koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Mnie powiedzieli u wulkanizatora, że nie ma znaczenia bo "odbiornik" czujnika jest przy każdej tarczy, a nie jeden dla wszystkich. Chyba coś tak to było, bo już nie pamiętam dokładnie. To że masz ustawienie ciśnienia na przednia os i tylną to służy tylko do ustawienia poziomu dla alarmu w razie spadku ciśnienia. Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.