Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Swiatla do jazdy dziennej.


Breeg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 2 dni temu założyłem ledy firmy flex 630 czy coś takiego koszt 70zl. Wszystko ladnie działa ale na wieczór zauważyłem że nie gasna do końca jak mam włączone mijania. Gasna/mrugaja tak do 1/10 swojej mocy.

Automat biały postojowki

Czarny masa aku na karoserii też nie rozlacza do końca

Czerwony pod wtryski po zapłonie.

post-105810-0-22464500-1495402972_thumb.jpg

post-105810-0-49595400-1495403017_thumb.jpg

post-105810-0-08697100-1495403035_thumb.jpg

Edytowane przez Breeg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do postojówek do plusa podłączyłeś ..??? Spróbuj podłączyć zasilanie pod inny bezpiecznik, jeśli będą się tak samo zachowywały oznaczać będzie że moduł nimi sterujący jest walnięty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak do plusa postojowek .

Sprawdzę pod akumulatorem i dam znać

 

Edit

Sprawdziłem w kilku miejscach gdzie dochodzi + i jednak nie rozlacza ten automat do końca. Co w takim przypadku mogę zrobić?

Znalazłem opcję z przekaznikiem proszę o opinie czy to zda egzamin

 

Zrobił bym to tak że wywalił bym biały z moich drl (zostawił nie podlaczony)

A teraz reszta z przekaznikiem czyli

30 + ze stacyjki pociągnął bym od wtryskow

86 masa z Aku lub karoserii

87 czerwony od ledow który szedł pod wtryski po zapłonie

85 swiatla mijania

Dobrze to wszystko zrozumiałem??8247ac6938e4161aefc807f5d12a0379.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Breeg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpisz kolorami + numerek z opisu jak miałeś/masz podłączone, bo rozumiem że biały to 87a ..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze schematu wychodzi że białego ma nie być przekaznik chyba sam rozlacza wtedy

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższy schemat podłączenia będzie działał poprawnie, a powiedz jeszcze czy jak podłączysz biały przewód bezpośrednio do + akumulatora to też nie gasną do końca?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie gasna tylko przygasaja ale już mam przekaznik jutro montaż; ) dam znać jak wyszlo551efb123bd2ed4fdbbecba4cf2fdd07.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Jeszcze pytanko jak mam tam masę podłączyć to od ledow i od Aku dam razem i tam wpiac Tak?

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pociągnij ją bezpośrednio z akumulatora i i podłącz do ledów i przekaźnika.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc podłączyłem i d*pa na 1 schemacie nic nie ruszyło

Na 2 już było lepiej ale też jakieś pomieszane to

Na 1 nic zero reakcji

Na 2 zapaliły się ale dopiero jak włączyłem mijania.

Co ja robię nie tak może ktoś podpowiedzieć? 643fc11e1c08814b0e8ab6e3ac552dc4.jpg669cca9d4a53859c301393b87c17d34a.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam na podstawie opisu styków na twoim przekaźniku, bo podejrzewam że to jego faktyczne zdjęcie:

85 - masa z akumulatora

86 - (+) z postojówek

30 - (+) po zapłonie

87a - (+) do ledów

(-) do ledów podłączony na stałe do akumulatora, bądź wzięty ze styku 85 przekaźnika

i to musi działać, bo teraz widzę że masz jakiś inny opis na przekaźniku a inny na tych schematach.

A działanie tego ma wyglądać tak:

Styki 87a i 30 są na stałe zwarte, czyli w momencie pojawienia się (+) po zapłonie na styku 30, jest przekazywany dalej na styk 87a i tym samym powinniśmy mieć (+) i (-) do zasilania ledów, w momencie włączenia postojówek na styku 86 cewki przekaźnika pojawi się napięcie i zadziała przekaźnik powodując rozwarcie styku 87a i 30 a zwarcie styków 87 i 30 odłączając tym samym (+) od ledów. Jeżeli wszystkie (+) i (-) są poprawne to musi to działać.

 

--edit--

jeżeli powyższe nie zadziała to znaczy że moduł załącza się po wykryciu wzrostu napięcia w instalacji, więc będziemy kombinować wtedy inaczej.

Edytowane przez skit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podłączyłem w ten sposób 85 - masa z akumulatora

86 - (+) z postojówek

30 - (+) po zapłonie

87a - (+) do ledów

I zaczęły świecić dopiero jak włączyłem mijania i zaczynam się zastanawiać czy przekaznik 541 jest dobry ponieważ gdzieś wyczytałem że powinien być zastosowany 561

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Na 1 zdjęciu 541 na 2 561

c86d84d8d37d410dd46dfeb22c7f5b73.jpg566ece6d39cd8c92ee761fb3b85579f4.jpg

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakiś miernik, czy chociażby kontrolkę najzwyklejszą, posprawdzaj czy masz na pewno napięcie tam gdzie powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te światełka które podłączyłeś mają swój moduł sterujący, czy to jedynie same światełka były ..??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światełka mają 3 przewody

Czerwony Czarny Biały

Czerw po stacyjce

Czarny masa

Biały postojowki +

I w takim układzie gasly ale nie do końca

 

Jeszcze wyczytałem że biały mogę ominąć, czerwonym dam na + po zapłonie (wtryski) a masę bezpośrednio pod postój i przy wyłączonych postojowych będzie łapać masę z (zarowki) a jak dostane prąd na postój to sie rozlaczy z braku masy .Już niemam pomysłu.

Skit posiadam miernik później coś popatrzę..

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Najprościej czerwony pod zapłon wtryski, masa pod plusa postojowek jak prąd pójdzie na postój ledy zgasna a jak postojowki off fto ledy będą świecić tak to moze być podłączone czy nie bo nie chce żeby mi się buda zjarala za tydzień.

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii powinno to tak zadziałać, ale ja osobiście bałbym się tak podłączyć. Sprawdź te podłączenie które opisałem wyżej podłączając się tylko do akumulatora i zobacz czy zadziała, bo może być tak że moduł włącza ledy dopiero powyżej  13,5V czyli jak pojawi się ładowanie, dlatego mogło to nie działać wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, bo może być tak że moduł włącza ledy dopiero powyżej  13,5V czyli jak pojawi się ładowanie, 

Tylko to powinno być w opisie - instrukcji zaznaczone i opisane. Dotychczas nie zdarzyło mi się aby podłączone światełka nie działały bo ich podłączenie jest bardzo proste a podłączałem już kilka. Najlepiej było by je sprawdzić na krótko podłączając jedynie do aku i z aku dać plus jakoby od postojowych by poszedł sygnał by zgasły. Kolega pisał że podłączał na różne sposoby i pod różne bezpieczniki i działają tak samo więc coś z modułem jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej żeby nie było tak jak piszesz, bo kolega będzie miał "półkownika" w garażu, podejrzewam że moduł jest ukryty w jednej z lampek a wtedy będzie ciężko pozbyć się tego ustrojstwa. Niech jeszcze posprawdza na samym akumulatorze bo bardzo często jakość połączenia i to skąd bierzemy napięcie ma bardzo istotny wpływ na pracę urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A więc temat do zamknięcia WsZystkie nasze próby kończyły się nie powodzeniem ponieważ przekaznik był zepsuty i auto poszło koniec z koncow do elektryka a u elektryka się dowiedziałem że ledy są zepsute bo nie rozlaczaja do końca i gdzieś tam krąży napięcie

Nawet dioda kierunkowa nie pomogła. Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) zaniemaco ...!!! To konstrukcja prosta jak budowa cepa więc trudno nie wiedzieć co szwankuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przekaźniku pin 87 i 87a nie mogą być złączone. Ten przekaźnik jest do d....

Grunt to dobrać właściwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim takich świateł nie kupuje się - zbędny wydatek (jeśli nawet zadziałają to na krótki okres czasu, a później do kosza). Jeśli już DRL to f-my Philips lub Osram, ostatecznie jak ktoś uprze się - to NCCS (ale to PRC). Fakt - są droższe, ale bezproblemowe w eksploatacji.

Głównie chodzi tu o odprowadzenie ciepła (radiator aluminiowy) oraz szczelność obudowy. 

Zastanawiam się, kto wydaje na takie coś homologację.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam.Jak mogę się podłączyć i spytać o to jak odłączyć stale świecące się światła mijania zaraz po odpaleniu x traila t30?Chcąc zamontować i podłączyć światła led do jazdy dziennej muszę się z tym uporać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...