Infiniti1 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Cześć, po wymianie starego dyferencjału na taki ze szperą, niestety w zakresie 50 - 65 km/h wyje i kiedy mocno hamuję z większej prędkości również wyje. Tuleje od dyfra i w tylnym moście zmienione na poliuretan. Olej od razu był wlany nowy Valvoline 75W90. W jaki sposób należy taką szperę zregenerować? Można to zrobić samemu? Jakie części są potrzebne i skąd je wziąć? Proszę o porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 A czemu chcesz regenerować szpere ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Stary przejechalbys sie moja Zeta to ten twoj dyfer stwierdzilbys ze jest cichutki jak myszka. Pewnie usztywnienie dyfra przenosi halas i masz takie wrazenie. Przywykniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Dyfer z 350Z nie jest wiele wart i nie chciałoby mi się go regenerować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Chcialbym cos zrobic, zeby tak nie wylo. Nie ma jakiejs tragedii ale wolałbym jednak ciszę Sama szpera ladnie ciągnie i spina nawet na mokrym. Dodatkowa informacja, powyżej 80 km/h jak następuje kick down (u mnie skrzynia automat), zaczyna coś trzeć (pewnie w dyfrze ze szperą), czy macie jakieś dorady jak to zlikwidować? A może poliuretan jest źle zamontowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.