Legion25 Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Koledzy prosze o poradę. Dzisiaj rano coś zaczelo mi stukac pod maską, Stuka zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku, auto przyspiesza normalnie, bez klopotu odpala, nie ma zadnych checkow na desce. Niecały rok temu byl wymieniany doł silnika po oobruceniu panewek, ale wówczas na zimnym silniku stuków nie bylo. Dzwięk slyszalny najbardziej stojąc po lewej stronie od strony rozrzadu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Hehe mam identyczny filmik u siebie w telefonie, rozwulkanizowało Ci się koło pasowe, oraz prawdopodobnie niesprawny może być też napinacz paska osprzętu (ale to do sprawdzenia). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legion25 Posted September 28, 2017 Author Share Posted September 28, 2017 Hehe mam identyczny filmik u siebie w telefonie, rozwulkanizowało Ci się koło pasowe, oraz prawdopodobnie niesprawny może być też napinacz paska osprzętu (ale to do sprawdzenia). Nie ukrywam, że usmiech sie pojawił na moich ustach po Twoim poście. Jak by sie okazało, że to znowu panewki drugi raz w ciągu roku to bym sie zalamał Pamietam, ze rok temu jak mi obrusiło panewkę to przez kilkanascie minut na zimnych silniku byl spokój,a teraz stuka czy zimny czy ciepły. Dodam jeszcze, że od okolo miesiąca przy obrotach od 1800-2000 było slychac jakby wycie. Może to być związane z tym kołem pasowym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Na 99% to będzie usterka koła, u mnie wyglądało to w ten sposób, że w momencie zacięcia się napinacza występowało właśnie dokładnie takie same stukanie, po przejechaniu paru kilometrów napinacz się odblokowywał i przestawało stukać, także diagnoza tego jest dość prosta. Zakładasz klucz na napinacz i go odciągasz, jak przestaje stukać to trafiona diagnoza. W kwestii tego wycia, to zapewne jakieś łożysko w osprzęcie, może akurat właśnie w napinaczu, ale bez osłuchania nikt nie powie Ci na 100% co to. --edit-- wrzuciłem swój film Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Kup stetoskop lekarski wyjmij słuchawkę , włóż w to miejsce cienka rurkę , załóż słuchawki i końcówka rurki dotykaj podejrzanych elementów i Ci wyjdzie gdzie hałasu je , tam gdzie hałas tam usterka. Wtedy wiadomo co jest do wymiany . Hałasy na obu filmach są jednakowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legion25 Posted October 6, 2017 Author Share Posted October 6, 2017 Dzieki kolego skit, jak sie okaząło miałeś rację. Stuki pochodziły z kola pasowego. Podjechałem do mechanika przyłozył klucz i stukanie ustało. Niestety to nie koniec problemów z primerką. Zwariowac idzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaell Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Dzięki. Jutro po pracy będę z tym robił . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.