Pawel21 Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Witam wszystkich mam problem z Terrano 2,7td 95r. Obroty max 3tys, wymienilem filtr i bez poprawy. Pompa zaciaga za mało paliwa wypróbowalem rozne sposoby(Zwiekszylem cisnienie na zasilaniu pompka elektyczna i byla mala poprawa o ok 500obrotów) stad moje podejrzenie ze cos sie dzieje z zaworem przelewowym, Jesli ktos moze mi powiedziec gdzie go szukac bo mam kiepskie dojscie do pompy a niechce rozbierac na oslep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Sitko w pompie masz? Może tu jest problem jak jest to pewnie brudne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel21 Posted October 7, 2017 Author Share Posted October 7, 2017 No własnie nie mam, sprawdzalem drucikiem wchodzil jakies 3 cm wiec wnosze ze tam nie mam filterka. Poza tym daje paliwo na wtryski i na powrot. Jakis czas temu jak jeszcze chodzil normalnie zacinal mi sie zawor odcinajacy tzn zeby go zgasic musialem go zdusic. Mysle ze powodem mojej awari moze byc zawieszony zawor przelewowy i pompa nie moze wytworzyc podcisnienia zeby zassac paliwo ze zbiornika. w internecie nie moge znalezc schematu tej pompy i niema tez zdjec wiec nie wiem jak sie zabrac za to wywalilem pompe wie ktos co to za dwa zawory z podlączonymi kablami jeden to odcinajacy a drugi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Przegląd forum na pewno by Ci pomógł w rozwiązywaniu problemów, masz na tacy http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100531-silnik-terrano-1-tdi-nie-gaśnie/page-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel21 Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Przegląd forum na pewno by Ci pomógł w rozwiązywaniu problemów, masz na tacy http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100531-silnik-terrano-1-tdi-nie-gaśnie/page-1 Dzieki za zainteresowanie ale problem z gaszeniem juz usunolem wczesniej pisalem tylko w sensie ze moze byc powiazany z aktualnym problemem. Ps wiesz moze co to za zawór pod tym kapturkiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 W temacie który podlinkowałem jest to opisane przez Hugh_h "Na pompie są dwa elektrozawory górny przyspieszenie kąta (czerwony kabel), a dolny odcinający paliwo (czarny kabel) a jak będziesz dociekliwy to w serwisówce (EC.pdf) masz odkładnie opisane. Po wypięciu wtyczki możesz podpiąć +12 z aku i słuchać czy klika zaworek. Odcinający paliwo klika znacznie ciszej od tego drugiego" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel21 Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Ten zawór pod kapturkiem to zawór przelewowy, dziwne bo u mnie nie mam na nim napiecia wogóle. a moja pompa musi isc do sprawdzenia bo opcje prostych usterek juz wyczerpalem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Spokojnie. Ja też się borykałem ze swoim pierdzipędem. Pompa w regeneracji i wtryski. I ch...j to pomogło. Miałem zapchaną rurkę w podstawie filtra paliwa !!!! Czy Twoje obiawy są takie że nie ma mocy jak mu dajesz w piz....e? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bayes Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Można też spróbować uruchomić "na butelkę".Gdy ja miałem identyczne objawy, problemem wynikał z:1. magik podłączył filtr paliwa na powrocie 2. pompa zasysała rdzę z baku i zablokował się nastawnik w pompieTrzeba było rozruszać nastawnik. Inny magik - pompowy - zrobił to bez odkręcania pompy, nie chciał pokazać/powiedzieć jak to zrobił. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel21 Posted October 22, 2017 Author Share Posted October 22, 2017 (edited) Spokojnie. Ja też się borykałem ze swoim pierdzipędem. Pompa w regeneracji i wtryski. I ch...j to pomogło. Miałem zapchaną rurkę w podstawie filtra paliwa !!!! Czy Twoje obiawy są takie że nie ma mocy jak mu dajesz w piz....e? Ma max 2000 do 2500 obrotów. podawalem paliwo bezposednio do pompy i zassac zassalo ale sadze ze slabo ciagnie Można też spróbować uruchomić "na butelkę". Gdy ja miałem identyczne objawy, problemem wynikał z: 1. magik podłączył filtr paliwa na powrocie 2. pompa zasysała rdzę z baku i zablokował się nastawnik w pompie Trzeba było rozruszać nastawnik. Inny magik - pompowy - zrobił to bez odkręcania pompy, nie chciał pokazać/powiedzieć jak to zrobił. ja wszystko dobrze mialem podlaczone problem pojawil sie nagle. sadze ze pompa mogla sie przytrzec. Pomysle co dalej jak wróce do kraju. Ten trop z nastawnikiem moze byc dobry, co prawda nastawnik chodzi ale moze cos jest przy tkane i dlatego slabo zasysa Edited October 22, 2017 by Pawel21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.