jungu Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Witam na forum! Od wczoraj stałem się posiadaczem murano 3,5V6 z instalacją gazową w wersji USA, po przejechaniu ok 80 km zaświeciła się kontrolka service engine soon i do tego zauważyłem przygasanie świateł (konsola, światła w podsufitce oraz świateł mijania), mniej więcej w rytm obrotów silnika. Nie zauważyłem jakiegoś spadku mocy jednak autko delikatnie szarpało przy normalnej jeździe, przy przyspieszaniu było ok. Jednak patrząc na alternator jest on trochę zasyfiony jakie mogą być przyczyny takiego stanu ? Alternator, regulator napięcia, świece, słaby akumulator czy może coś jeszcze innego. Jutro jadę na warsztat umówić wymianę oleju, świec, filtrów - na co jeszcze przy takich ogólnych wymianach zwrócić uwagę ? Druga sprawa - autko ma lekkie skoki obrotów, mniej więcej co ok 30-40sek jakby lekko przygasało i później wszystko wraca na chwilę do normy, co może być przyczyną ? Wydaje mi się że gdzieś w układzie wydechowym jest dziurka bo czasem słychać taki pomruk - raczej w części zaraz za kolektorem (może nawet na samej złączce elastycznej) - jutro będę miał możliwość to sprawdzę. Wszystkie powyższe objawy są zarówno na LPG jak i benzynie. Trzecia sprawa to czy jest możliwość zmiany jednostek na komputerze z mil na km oraz z stopni Fahrenheita na Celsjusza - czytałem w książce serwisowej że na panelu pod wyświetlaczem powinien być przycisk E/M czyli angielskie/metryczne jednak w mojej wersji nic takiego nie ma. edit: dzisiaj byłem w sklepie zamówić części i sprawdziłem ładowanie - okazuje się zbyt wysokie, na silniku bez obciążenia pokazuje ponad 15,3, przy obciążeniu 14,9 czasem 15. - zamówiłem na początek regulator napięcia. zobaczymy co będzie dalej. Na komputerze wyskoczył błąd sondy - zbyt uboga mieszanka - pewnie związane jest tym że prawdopodobnie jest gdzieś w okolicy dziura, ew. u mnie w okolicznych stacjach jest liche paliwo. Niestety w resztę elektryki nie udało się zajrzeć przez to oprogramowanie. Pozdrawiam Adam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciawron Posted August 6, 2020 Share Posted August 6, 2020 Hej I co pomogło? Mam to samo Przygasające światła i P0420, a sondy dobre. Kat wybebeszony a na drugiej sondzie emulator. Parapety wszystkich czujnikow podobno wzorowe. Też przy tym przy normalnej jeździe poszarpuje... Bardzo proszę o odpowiedź, bo już mi ręce opadają... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubuss Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 jak wywala mimo wszystko błąd na sądzie i jest emulator to trzeba ją wymienić widocznie już tak jest zużyta że nic jej nie pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
jungu Posted August 7, 2020 Author Share Posted August 7, 2020 U mnie usterkę miał albo regulator napięcia i alternator, albo tak jak wcześniej napisałem dziurka w złączce elastycznej po ich wymianie wszystko wróciło do normy. Błąd sondy wyskakiwał na kilka dni i sam znikał. Podobno przy instalacji gazowej to częsta przypadłość, z resztą teraz mam chevroleta i również pali mi się check przez gaz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramirez8 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 mi check palił bo padły katy .wymiana katów zestrojenie lpg i jest git juz smigam 8 miechów bez checka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciawron Posted September 9, 2020 Share Posted September 9, 2020 W dniu 21.08.2020 o 11:26, ramirez8 napisał: mi check palił bo padły katy .wymiana katów zestrojenie lpg i jest git juz smigam 8 miechów bez checka Na jakie katy wymieniałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramirez8 Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 Znalazłem używki sprawne po 300zl za sztukę wyszło a że wymieniałem sam to poszło po taniości, ale śmiga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.