ron5 Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 Witam wszystkich, moja Navara d 40 ma już 9 lat,czas na nowe auto. Zastanawiam się nad nową Navarą w automacie lub nad Isuzu D Max też w automacie.Cena będzie podobna. Co sadzicie? Co wybrać? Z góry dziękuję za wszystkie opinie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 Ja też mam ten dylemat , ale bardziej skłaniam się ku Rangerowi 3,2. Navarę nowa sobie odpuść na razie - silnik 2,3 do takiego auta to jak 600 w maluchu. Od nowego roku ma do Navary wrócić silnik V6 3,0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron5 Posted October 31, 2017 Author Share Posted October 31, 2017 Ale pomimo 2,3 L jest 190 KM więc niemało.D max 163 KM. Silnik nowej Navary jest sprawdzony w Renaultach tam jest stosowany od dawna. Czytałem i oglądałem wiele recenzji obydwu i ani Navara ani D max nie były krytykowane za silniki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piorun_ Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 Wszystko zależy do czego potrzebujesz ten samochód. Isuzu w terenie radzi sobie delikatnie mówiąc średnio. W zimę ciężko zapala. To jest dobre auto aby pojeździć po leśnych dróżkach i to wszystko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Teraz z silnika 1,2 potrafią zrobić 120KM, tylko po 100 tys km silnik na złom. Silniki 2,3 DCI są montowane w Masterach - jadąc tym samochodem z 1,5T ladunku , pod górę - pedał gazu jest w podłodze. Jak jest silny wiatr to nie się na 6 biegu jechać, brakuje mocy. Jest to oczywiście tylko moja opinia , bo jestem przeciwnikiem downsizingu. W większości przypadków okazuje się , że ten sam samochód z większym silnikiem pali mniej niż z mniejszym silnikiem , a jazda samochodem z większym silnikiem jest dużo przyjemniejsza Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq9mcs Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 W ambulansach mamy te silniki i jednym słowem dramat. Padają na potęgę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron5 Posted November 1, 2017 Author Share Posted November 1, 2017 Panowie,litości !!! Ja chcę pick upa to co mam kupić? D max,Isuzu,które żyje z ciężarówek i produkcji silników diesla jest be bo nie pali w zimie. NP 300 nowa Navara ma silnik,który pada na potęgę-sorry ale coś nie chce mi się wierzyć bo widziałem i czytałem testy i polskie i zagraniczne obydwu aut i nikt o takich usterkach nie mówił.Wręcz w wypadku NP 300 mówi się,że silnik to mocna strona tego auta bo to jednostka sprawdzona w intensywnie eksploatowanych Renualt. Musi jechań i w wietrze i pod górę ba ma 190 KM a d40 ma 171 KM i jakoś pod górę daje radę. A poza tym obydwa mają 5 lat gwarancji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 kup Ford F-150 Raptor, dużo polaków tym jeździ i każdy zadowolony według testu Auto Express kolejnośc jest taka Mitsubishi L-200 Nissan Navara Isuzu D MAX http://www.autoexpress.co.uk/nissan/navara/94939/nissan-navara-vs-mitsubishi-l200-vs-isuzu-d-max więc wygrywa Navara z Isuzu a całość pokonuje L-200 mimo, że to nie wyścigówki, ale jak porównamy L200 vs ISUZU to mamy przepaść aż 3.5s w przyśpieszeniu i co ważniejsze przy 70km/h różnica aż 5dB, Isuzu to jakiś traktor i brak tam wyciszenia kabiny, bo na zewnątrz auta mają porównywalny hałas. generalnie w innym teście też L-200 pokonuje VW Amaroka i Hiluxa, to brytyjskie pismo więc jest spora szansa na dośc sporą obiektywność, auto nie jest produkowane w GB .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron5 Posted November 8, 2017 Author Share Posted November 8, 2017 no tal,L200 to fajne technicznie auto,4x4 na asfalt itp. Problem jest taki,że jest brzydkie aczkolwiek po lifcie jest już dużo lepiej. Na pewno je dokładnie obejrzę,dzięki. Witam ponownie, dla lepszego rozeznania zrobiłem jazdę próbną D maxem.Według mnie -auto ciekawe.Głośne,świetny dźwięk silnika,fajnie wykończony wewnątrz,nieźle przyspiesza. Jednak biorąc pod uwagę,że de facto cena D maxa AT w topowej wersji jest bardzo podobna do ceny Navary Techna AT to jednak decyzja jest prosta-Navara. Inne,lepsze zawieszenie,30 KM więcej mocy,90 Nm więcej momentu,blokada tylniego mostu (D max niemożliwe),mozliwość szyberdachu (D max niemożliwe) i lepsze wygłuszenie kabiny. Trochę mi szkoda bo przyznam,ze topornośc D maxa i jego fajny zewnętrzny wygląd troche mnie kusiły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.