Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

2002 r. silnik 114 KM 2.2 Di po odpaleniu gaśnie


cin1971

Recommended Posts

Witam 

 

Mam problem związany z silnikiem 114 KM diesel (X trail 2002 rok prod) który po zapaleniu natychmiast gaśnie, takiego objawu nie było nigdy i ogólnie jestem zadowolony z tego motoru. Silnik pracuje na pełnym baku paliwa jednakże gdy 1/4 ubywa gaśnie przy odpalaniu. Sprawdzone paliwo i możliwość rozszczelnienia układu. 

Z góry dziękuję za jakąś poradę  

Link to comment
Share on other sites

jak widać coś w baku jest nie tak dopierz sie do pływaka i całej reszty w baku i wyczyść

jesli to silnik di to pompki nie ujrzysz posprawdzaj wężyki w baku czy dobrze siedzą powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Pompka jest w di i w dci.

Link to comment
Share on other sites

Jest ale to nie pompka zasilająca a jedynie do przelewania paliwa z lewej na prawą stronę baku.  

 

Co rozumiesz przez "gaśnie przy odpalaniu" Znaczy ,że możesz tak odpalać i za każdym razem odpala ale od razu gaśnie ?  Czy może  tylko za pierwszym razem z rana  ale później już pali normalnie ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jest ale to nie pompka zasilająca a jedynie do przelewania paliwa z lewej na prawą stronę baku.  

 

Co rozumiesz przez "gaśnie przy odpalaniu" Znaczy ,że możesz tak odpalać i za każdym razem odpala ale od razu gaśnie ?  Czy może  tylko za pierwszym razem z rana  ale później już pali normalnie ? 

Witaj

Odpala ale po sekundzie gaśnie nawet bez dodawania gazu

Link to comment
Share on other sites

Dale nieprecyzyjnie odpowiedziałeś. 
Dzieje się to za każdym razem i auta nigdy nie możesz uruchomić aby chodziło ? czy po kilku próbach wkońcu przestaje gasnąć i do następnego dnia chodzi ??? 

Link to comment
Share on other sites

Wszystko wyjaśnione ....faktycznie były to zanieczyszczone zawory wysokiego i niskiego ciśnienia, prawdopodobnie w wyniku złej jakości paliwa. Po przeczyszczeniu i wymianie oringów narazie OK. Zobaczymy jak długo 

Link to comment
Share on other sites

Wszystko wyjaśnione ....faktycznie były to zanieczyszczone zawory wysokiego i niskiego ciśnienia, prawdopodobnie w wyniku złej jakości paliwa. Po przeczyszczeniu i wymianie oringów narazie OK. Zobaczymy jak długo 

Super :spoko: Plusik za info ;) 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...