Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Uszczelnienie rury intercoolera


JACKO29
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widocznie ktoś czytał to co napisałem,albo też wpadł na tren sam pomysł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 8.11.2017 o 21:30, JACKO29 napisał:

Wiecie co??? Po tym uszczelnieniu jak się doda gazu to rura ...puchnie :D Może nie jest to tak doslownie,ale poszerza się widocznie.Wiem,ciśnienie wiatru z turbo itd,itd....icek stawia opór....Zwróćcie u siebie na to uwagę,jak jest u Was? 

Z jak dodać gazu będąc przy silniku?

Zdjęcie tej krótszej rury przy turbinie nie jest jakoś trudne, bo jest tak jakaś folia, a poza tym chyba trzeba zepsuć ten oryginalny oring, aby zdjąć tę rurkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Jacoob napisał:

Trzeba mieć znajomych :D

E, to w maluchu i peugeot'cie 206 dało się to zrobić z cięgna w komorze silnika.

Teraz, to gaz i nawet sprzęgło jest 'by wire'.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

Witam. Podbijam temat. Zaopatrzyłem się w w/w O-ringi. Zdjąłem rurę z króćca górnego tuż pod maską i zonk. W tym rowku, w którym proponujesz założenie o-ringu znalazłem uszczelniacz gumowy którego profil ma kształt położonej na jednym boku litery V, usytuowany w tym rowku ostrym końcem w kierunku króćca w IC. Mimo, że był założony to osadzony koniec gumowej rury wykazywał tendencję do luzów. Wymieniłem go na zaproponowany o-ring. Zobaczymy, czy pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, RS350 napisał:

 Wymieniłem go na zaproponowany o-ring. Zobaczymy, czy pomoże.

A w czym ma pomóc?

Moja nowa rura też wydawała się być luźna, ale uszczelnienie wewnątrz jest szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, aquariusmax napisał:

A w czym ma pomóc?

Moja nowa rura też wydawała się być luźna, ale uszczelnienie wewnątrz jest szczelne.

Dzień dobry. Szukałem rozwiązania ze względu na fakt, że złącze poci się olejem i jest przedmuch objawiający się charakterystycznym gwizdem przy pewnych prędkościach obrotowych. I to wszystko.

Odnośnie zaproponowanego rozwiązania z o-ringiem sugerowałbym rozmiar 60/3,5 zamiast 60/3

Pozdrawiam

RS350

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 8.11.2017 o 21:30, JACKO29 napisał:

A gdzie miała zastosowanie ta uszczelka 55x3, bo przy IC pasuje przecież 60x3 lub 60x3,5 ?
Po drugiej stronie, czyli przy turbinie mam zieloną uszczelkę, ale ona ma wymiary raczej 30x3,5.

 

image.png

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aquarius,ja stosowalem przy IC,ale miałem pierwszą wersję 1.2 J11A 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 21.08.2021 o 10:17, m@rcin sz-n napisał:

 

16295339520475152540652461784600.jpg

Witam.

Pękł mi ten „drucik - zawleczka” na metalowej opasce na tej rurze. Dokładnie w miejscu, w którym jest wyprofilowany pod kątem prostym. Mogę to jakość naprawić, wymienić tę zawleczkę, czy muszę wymienić całą rurę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz spotkałem się z takim zdarzeniem...Na prawdę nie wiem czy kupisz gdzieś tą sprężynę .Może podzwoń gdzieś po allegro,albo popytaj kolegów na forum zwłaszcza tych ,którym kuna pogryzła rurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to powinienem mieć rurę pogryzioną przez kunę (ale od silnika 1.3). We wtorek będę już w domu, to sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale sprawa już nieaktualna.                                                                                                                                                                                Dzisiaj odpiąłem tę rurę i okazało się , że ta zawleczka jest dobra. Najprawdopodobniej po ostatniej naprawie nie wskoczyła na swoje miejsce i miałem tam już takie znaczne zapocenie. Jak wczoraj wieczorem patrzyłem się, to wydawało mi się, że jest pęknięta, ale nie jest. Z jednej strony nie siedziała na swoim miejscu. Wyczyściłem to i poprawnie osadziłem. Będę obserwował. Wąż raczej jest dobry. Gdyby dalej brudziło, to zmienię ten oring.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co masz ją gdzieś wciskać? Skoro wymieniał mechanik,to w nowej miałeś w komplecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam prośbę. Wrzuci ktoś fotkę z założona rura sporo 80 w celu zabezpieczenia przed kunami. Chciałem rzucić okiem jak to robicie. Chodzi o zakończenia.

Pozdrawiam

Chodzi o rurę intercolera oczywiście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
W dniu 11.05.2022 o 12:15, RS350 napisał:

Dzień dobry. Szukałem rozwiązania ze względu na fakt, że złącze poci się olejem i jest przedmuch objawiający się charakterystycznym gwizdem przy pewnych prędkościach obrotowych. I to wszystko.

Odnośnie zaproponowanego rozwiązania z o-ringiem sugerowałbym rozmiar 60/3,5 zamiast 60/3

I jak się sprawdzają te oringi? Wydaje mi się że mam podobny problem z 1.4TCe, na forum Renault przekierowują do tego wątku :) Czy ktoś może pokazać na zdjęciach, gdzie podważyć, żeby zdjąć tą rurę bez jej uszkadzania?

20231209_121510.jpg

20231209_121533.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...