markus351 Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Po mieście przy łagodnej jeździe nie ma oznak ale juz przy 80 km jak chce mocno przspieszyc to słychać w podłodze głośne stukanie (takie bicie tuk tuk tuk z dużą częstotliwością) jak zwolnię to ustają, gdybym nie zwolnił to przenoszą się drgania na cały samochód. Ostatnio dla sprawdzenia mocno przyśpieszyłem na drugim biegu do 3000 tys obrotów i też pojawiły się te stuki. Wahacze są ok, poduszki ok, sprawdzalem zawieszenie na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Byłem u mechanika i tez nic nie znalazł. Może to przypadek ale tydzień wcześniej wymieniałem osłony przegubów zewnętrznych a kilka dni wcześniej jechałem pod górę mocno obciążony i mi zgasł aż mocno szarpneło i jak ruszyłem to trochę sprzęgłem przytrzymałem i mocno śmierdziało przez godzinę. Kolejny mechanik powiedział że jest mały luz i to może być podpora wału. Nie był do końca przekonany. Nie podjął sie naprawy. Wizyta w ASO dopiero za 10 dni bo teraz sezon wymiany opon i nie mają terminów. Fajnie by było mieć jakieś koncepcje przed wizytą Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
scanik Posted November 6, 2017 Share Posted November 6, 2017 Po mieście przy łagodnej jeździe nie ma oznak ale juz przy 80 km jak chce mocno przspieszyc to słychać w podłodze głośne stukanie (takie bicie tuk tuk tuk z dużą częstotliwością) jak zwolnię to ustają, gdybym nie zwolnił to przenoszą się drgania na cały samochód. Ostatnio dla sprawdzenia mocno przyśpieszyłem na drugim biegu do 3000 tys obrotów i też pojawiły się te stuki. Wahacze są ok, poduszki ok, sprawdzalem zawieszenie na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Byłem u mechanika i tez nic nie znalazł. Może to przypadek ale tydzień wcześniej wymieniałem osłony przegubów zewnętrznych a kilka dni wcześniej jechałem pod górę mocno obciążony i mi zgasł aż mocno szarpneło i jak ruszyłem to trochę sprzęgłem przytrzymałem i mocno śmierdziało przez godzinę. Kolejny mechanik powiedział że jest mały luz i to może być podpora wału. Nie był do końca przekonany. Nie podjął sie naprawy. Wizyta w ASO dopiero za 10 dni bo teraz sezon wymiany opon i nie mają terminów. Fajnie by było mieć jakieś koncepcje przed wizytą Pozdrawiam Jaki silnik bo nie widzę w opisie (pisze z telefonu). Jak diesl to moze dwimasa? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
horte Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Po mieście przy łagodnej jeździe nie ma oznak ale juz przy 80 km jak chce mocno przspieszyc to słychać w podłodze głośne stukanie (takie bicie tuk tuk tuk z dużą częstotliwością) jak zwolnię to ustają, gdybym nie zwolnił to przenoszą się drgania na cały samochód. Ostatnio dla sprawdzenia mocno przyśpieszyłem na drugim biegu do 3000 tys obrotów i też pojawiły się te stuki. Wahacze są ok, poduszki ok, sprawdzalem zawieszenie na stacji diagnostycznej i nic nie znaleziono. Byłem u mechanika i tez nic nie znalazł. Może to przypadek ale tydzień wcześniej wymieniałem osłony przegubów zewnętrznych a kilka dni wcześniej jechałem pod górę mocno obciążony i mi zgasł aż mocno szarpneło i jak ruszyłem to trochę sprzęgłem przytrzymałem i mocno śmierdziało przez godzinę. Kolejny mechanik powiedział że jest mały luz i to może być podpora wału. Nie był do końca przekonany. Nie podjął sie naprawy. Wizyta w ASO dopiero za 10 dni bo teraz sezon wymiany opon i nie mają terminów. Fajnie by było mieć jakieś koncepcje przed wizytą Pozdrawiam Sugeruje dobrze "obejrzeć" przeguby wewnętrzne. Z tego co piszesz, to problem pojawia się w trakcie przyspieszania a znika po puszczeniu gazu. Takie objawy daje uszkodzony krzyżak w przegubie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus351 Posted November 13, 2017 Author Share Posted November 13, 2017 Diagnoza to uszkodzony przegub wewnetrzny. Do wymiany półośka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
horte Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 No to trafiłem !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECH0TNIK PL Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 No super !. U mnie pojawia się stłumiony odgłos podobny do pracy lokomotywy parowej takie du dudu. Dzieje się to między 2 tys. a 3 tyś obrotów na II i III biegu ASO nic nie słyszy , bo fakt to trzeba chcieć usłyszeć ... a nie robić przegazówki I, II, III bieg i 100 kmh. Może ktoś też się z tym spotkał ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.