Miras Posted November 18, 2017 Share Posted November 18, 2017 W moim qq wymieniono akumulator na nowy jeszcze w czasie gwarancji nie mineło 6 miesięcy i znowu problem,a w serwisie otrzymałem info że gwarancjia na akumulator wygasła z końcem gwarancji auta czyli akumulator miał gwarancjię dwa tygodnie według serwisu.Czy mają rację? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Co do gwarancji mają (Zapisy gwarancji na czesci i akcesoria rok lub do końca gwarancji na samochód - co upłynie szybciej ) jest jednak jeszcze niezgodność towaru z umową (w przypadku aku 2 lara)lub rękojmia dla firm tylko czy można podpiąć wymianę gwarancyjną pod sprzedaż? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Nie chcę nikogo podniecać,ani pobudzać do niezdrowej dyskusji,ale nie wiem,czy przypadkiem w gwarancji nie istnieje zapis określający gwarancję na wymienione podzespoły! Poza tym istnieje jeszcze coś jak rzecznik konsumenta,który potrafi wiele zdziałać w tej kwestii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Dokładnie Jacku, istnieje zapis który przytoczyłem ( z głowy, ale sens zapisu oddalem) Jeśli wymienią cześć na gwarancji, to jest objęta ochroną przez rok, lub do końca gwarancji samochodu, co upłynie szybciej. W przypadku kolegi upłynęła szybciej gwarancja. Wiem o podobnej sprawie w VW, gdzie klient wygrał sprawę w podobnym przypadku, ale nie obyło się bez tv. Chory ten zapis moim zdaniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porter59 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Nie chcę nikogo podniecać,ani pobudzać do niezdrowej dyskusji,ale nie wiem,czy przypadkiem w gwarancji nie istnieje zapis określający gwarancję na wymienione podzespoły! Poza tym istnieje jeszcze coś jak rzecznik konsumenta,który potrafi wiele zdziałać w tej kwestii Pełna zgoda jeśli chodzi o każdą część w samochodzie,z wyłączeniem akumulatora, który w 99,9 % pada z powodu niedoładowania, a nie z powodu wady fabrycznej,która to powinna być podstawą reklamacji. Mam wrażenie,że producent wypuszcza sprawne akumulatory, a ASO Nissana pokrywa koszty wymiany dla świętego spokoju i dobrej opinii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 I znowu jesteś w błędzie,aku Fiaam jest chyba w 50 % obarczony wadą fabryczną,a nie złym ładowaniem,sam Nissan do tego się przyznał.Po drugie,nie znasz realiów współpracy z ASO nissana więc nie mówj ak jest.Gdyby tak było jak mówisz to ASO wymieniałoby aku na takie ,jakie by chcieli (firma) A jednak wymieniają na firmowane przez Nissana,jednakowe dla wszystkich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porter59 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Wymieniają raz, za drugi już płacisz. Wytłumacz jeszcze jak można zepsuć akumulator na etapie produkcji,gdzie kilka płyt ołowianych zalanych jest kwasem w szczelnej obudowie. Chyba,że ktoś wrzuci do środka kawałek pręta przed jego zamknięciem,ale wtedy nie już działa od samego początku. A tu się zdarza,że padają po kilku miesiącach eksploatacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad24 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Przy ujemnym bilansie energii akumulator wyładował się, ot i cała wada fabryczna. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porter59 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Przy ujemnym bilansie energii akumulator wyładował się, ot i cała wada fabryczna. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Ooooo,... Tylko co to fabrykę obchodzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Moim zdaniem system ładowania w tym modelu jest jakiś popaprany i wielokrotnie różnymi pomiarami to udowadnialiscie, do tego za słaby aku i takie efekty. Dlaczego w naszej Almerze, Micrze i Tiidzie dawały radę bez problemu i DOŁADOWANIA prostownikiem po 10 lat każdy?! Jeśli to by była wada aku to by to wyeliminowali, a tu różne roczniki, a problem ten sam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad24 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Bierzcie pod uwagę jeszcze fakt, że akumulatory na pierwszy montaż zawsze, albo do tej pory zawsze były lepszej jakości niż dostępne w wolnej sprzedaży. Więc przy tym samym sposobie ładowania i używania samochodu, akumulatory zamiast 2 lat zaczną padać po roku. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkek1912 Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Moja ciotka, co prawda w j10, ale też miała wymiankę akumulatora po półtora roku istnienia samochodu - rocznik 2013. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 1) Wyjątek potwierdzający regułę 2) Może ciocia jeździła po bułki do piekarni i do kościoła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grika Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 W moim qq wymieniono akumulator na nowy jeszcze w czasie gwarancji nie mineło 6 miesięcy i znowu problem,a w serwisie otrzymałem info że gwarancjia na akumulator wygasła z końcem gwarancji auta czyli akumulator miał gwarancjię dwa tygodnie według serwisu.Czy mają rację? A kupowałeś samochód na firmę czy osobę prywatną? Bo jeżeli na prywatną i ci wymienili na nowy to możesz z rękojmi ich "przyciś" o wymianę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porter59 Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 A kupowałeś samochód na firmę czy osobę prywatną? Bo jeżeli na prywatną i ci wymienili na nowy to możesz z rękojmi ich "przyciś" o wymianę... Nic nie może zrobić. Reklamował samochód bo nie odpalał na gwarancji,przecież nie musi wiedzieć,że to akumulator. ASO naprawiło,a klient jak drugi zepsuje to jego problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawcio Posted November 21, 2017 Share Posted November 21, 2017 Aleś się uparł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polonus Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 (edited) Przy ujemnym bilansie energii akumulator wyładował się, ot i cała wada fabryczna. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka To dlaczego go nie doładują a wymieniaja na nowy? Jakoś tylko Nissan ma z tym problemy, nawet przy braku użytkowania systemu SS :-> Cały ten uklad zasilający jest źle zaprojektowany i tyle. Edited November 22, 2017 by polonus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Według nas tak właśnie jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polonus Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 Według nas tak właśnie jest.No niby tak, ale tutaj dyskusja toczy się nad łaskawościa wymian akumulatora przez Nissana. Jak Renault nie potrafi zrobić silnika, w którym tłok pasuje do cylindra, czy akumulator jest ładowany czasowo, ale nie tak zeby go uśmiercac, to co im zostaje jak nie wymiana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted November 25, 2017 Share Posted November 25, 2017 Ten miał chyba ładowarkę wadliwą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabato Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Od wtorku nissan stoi w ASO. Nie chciał się uruchomić więc wybrał się na wieczorną wycieczkę lawetą do serwisu. Wczorajsza informacja z ASO "wewnętrzna wada akumulatora" zgłoszone do centrali, zamówiny nowy akumulator czekam na wymianę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Szlag mnie trafia jak słyszę "czeka na dostawę". Wiedzą że pada seryjnie, a nigdy nie mają na magazynie i tak z wieloma podstawiwymi elementami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Serwis nie ma akumulatora???Takie rzeczy powinni załatwiać od ręki! Hehe,Maniolo wstrzeliliśmy się w jednym tempie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawcio Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 (edited) I ja przy niższych temperaturach słyszę jak ciężej kręci. Też czekam aż padnie i laweta... nie mam cierpliwości znowu wysłuchiwać ich mądrości.... Edited November 30, 2017 by pawcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabato Posted November 30, 2017 Share Posted November 30, 2017 Takim postępowaniem zniechęcają użytkowników do zakupu kolejnego samochodu marki. Wczoraj zamówiony akumulator ma być dopiero w piątek. Jest to po prostu coś ......... lepiej nie będę bo szkoda zdrowia:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.