Pontiak Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Witam! Czy wiecie może jak dezaktywować hamulec ręczny tak żeby nie załączał się przy każdym wyłączeniu zapłonu? Fakt jak nacisnę hamulec nożny później przycisk hamulca ręcznego trzymając nacisnę StartStop to się nie zaciągnie ale za każdym razem to robić za dużo kombinacji! Chodzi mi o temperatury minusowe w zimę no i pobór prądu z aku podejrzewam że sporo ciągnie taka operacja! Nie rozumiem takiej polityki Nissana Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Pontiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Jedyne wyjście ominąć komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drds Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Jedyne co mi przychodzi do głowy to dezaktywacja za każdym razem,gdy wyłączysz silnik. Po wyłączeniu zapłonu wciśnij hamulec nożny i wtedy wciśnij "ręczny" w dół. Jest na to ok.minuta lub nieco więcej. Samochód jest na luzie i wtedy wrzuć bieg. Może działa też od razu z biegiem - nie próbowałem. Jedyny minus trzeba o tym pamiętać za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pontiak Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Tak właśnie robię z tą różnicą że przed wyłączeniem zapłonu ponieważ zaraz po wyłaczeniu z automatu się sam załączy! Czyli nikt nie ma problemu z zamarzaniem hamulca w zimę?? Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Pontiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Niestety nie da się tego wyłaczyć. Serwis może i to potrafi ale nie zgadzają się tego zrobić. Co ciekawe auta sprzedawane na niektórych rynkach mają wyłączoną tą funkcję (podobnie jak bliźniaczy Kadjar). Jeszcze raczej nikomu nie zamarzły hamulce. Ale jest inny problem - gorszy. Jeśli będziesz miał za słaby akumulator aby uruchomić silnik (a jeśli masz montowany Fiamm - to będziesz kiedyś miał ) to nie ma żadnego sposobu aby ten hamulec zwolnić. Nie zepchniesz auta a drogi, nie wypchniesz z garażu aby podpiąć kable do innego auta, nie odpalisz auta "na pych". Możesz tylko usiąć i kopać ze złości w logo Nissana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mereth92 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Da się to wyłączyć, jest taka możliwość w module EPB . ASO może to zrobić na prośbę klienta ale odpłatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vendetti Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) U mnie nie aktywuje się po wyłączeniu auta. Może jest to spowodowane tym że auto jest w automacie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 19 Grudnia 2017 przez vendetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMarcin76 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 U mnie również automat i też się sam nie zaciąga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) U mnie również automat i też się sam nie zaciąga. Może dla tego że zostawiasz samochód na "P" które blokuje przednie koła więc nie ma sensu blokować też tylnych. Edytowane 19 Grudnia 2017 przez Mike83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pontiak Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Dokładnie! W Automatach się nie zaciąga i to nie tylko w QQ ostatnio jeździłem A3 w automacie i także elek. ręczny jest manualny to mi się podoba!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vendetti Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 W Mercedesie Gla się zaciąga wiec wszystko zależy od producenta Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Da się to wyłączyć, jest taka możliwość w module EPB . ASO może to zrobić na prośbę klienta ale odpłatnie.Wskaż mi ASO1. które w ogóle potwierdzi co napisałeś 2. Które to zrobi, nawet odplatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 A ja do tego automatycznego zaciagania recznego tak sie przyzwyczailem, ze bardzo brakuje mi tego w Mazdzie )) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mereth92 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Wskaż mi ASO 1. które w ogóle potwierdzi co napisałeś 2. Które to zrobi, nawet odplatnie W sumie nie napisałem ze da się wyłączyć tylko w CVT. 1. Sam moge potwierdzić 2. Powinno każde w którym ludzie mają pojęcie co robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.