outlive Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Witam Na wstępie zaznaczę że przekopałem wszystkie wątki na temat "nieodpalania" oraz książkę serwisową. Po krótce.. w poniedziałek dziewczyna wsiadła do autka, ruszyła... po 500 m auto zgasło i nie i już nie odpaliło, kręciło do momentu rozładowania aku. Po południu hol, naładowałem akumulator i to samo nie odpala... bardzo ciężko kręciło. Zmierzyłem napięcie na niepodłączonym aku (prawie 14V) oraz podłączonym 10V. Gniazdo od bezpieczników przy aku spalone (lewa lampa). Wymieniłem całe gniazdo oraz spalone żarówki, napięcie po podłączeniu baterii się ustabilizowało (prawie 14V). Myślę sobie że po problemie, odpalam... znowu ciężko kręci, bez rezultatów. Iskra jest mocna, paliwo podaje (świece mokre). Niedawno był wymieniony czujnik temperatury, wcześniej czujnik w aparacie zapłonowym bo był uszkodzony, nowa kopułka i palec oraz przewody ngk. Komputer pokazuje 55 czyli brak błędu. Martwi mnie to że ciężko kręci na każdym akumulatorze. Ma ktoś jakiś pomysł co dolega mojej mikrze? Przestawiony rozrząd? Uszkodzony rozrusznik? Auto z przebiegiem 175 tyś, nie katowane Z góry dzięki za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Na pych próbowałes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlive Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Witam, Tak próbowałem, nie odpaliła. Mimo braku czasu nadal walczę z maluchem. Rozebrałem i wymieniłem cały rozrząd, stary hałasował, napinacze nadawały się już do wymiany (starte ślizgi). Ustawione wg znaków. Kompresja książkowa, iskra jest, nowy olej, filtry itp błędów brak. Wciąż nie pali:( pomierzylem na wtyczce od kompa każdy element. Również wszystko w normie. O co chodzi?? Kręcąc silnikiem przedstawiałem nawet aparat zapłonowy, nawet nie pryknie... Już nie mam pomysłów...jakieś cenne rady? A tak przy okazji, gdzie znajduje się ten wspornik (patrz załącznik), bo zapomniałem gdzie go się przykręca:) Edytowane 6 Stycznia 2018 przez outlive Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Podpora kolektora ssącego do bloku silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlive Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Dzięki za pomoc, ale podpora kolektora ssacego wyglada jak wygięta litera Y wiec to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) ... bardzo ciężko kręciło. Zmierzyłem napięcie na niepodłączonym aku (prawie 14V) oraz podłączonym 10V. Gniazdo od bezpieczników przy aku spalone (lewa lampa). Wymieniłem całe gniazdo oraz spalone żarówki, napięcie po podłączeniu baterii się ustabilizowało (prawie 14V). Myślę sobie że po problemie, odpalam... znowu ciężko kręci, bez rezultatów. Iskra jest mocna, paliwo podaje (świece mokre). Niedawno był wymieniony czujnik temperatury, wcześniej czujnik w aparacie zapłonowym bo był uszkodzony, nowa kopułka i palec oraz przewody ngk. Komputer pokazuje 55 czyli brak błędu. ... Wydech drożny ? Edytowane 6 Stycznia 2018 przez polo32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlive Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Tak, zdjęty byl cały kolektor wydechowy wraz z katalizatorem. Bez zmian, przy odpalaniu. Katalizator drożny, ma prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Jakie ciśnienie paliwa? ("... świece mokre... "). Czytałem, że w Micrach problemem jest zalewanie świec podczas uruchamiania, czyli mogą być też problemy z czasem wtrysków podawanym przez ECU - sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outlive Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Niestety jeszcze nie mierzyłem. Aby to zrobić muszę zakupić manometr. Może w tym tyg to zrobię. W tej chwili jest tak ze jak chwilę pokręcę to świece "toną" Pomiar czasu wtrysku... to wychodzi poza moją wiedzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Sprawdź, czy masz zasilanie na wtryskach oraz czy komputer kluczuje (sterowanie z ECU odbywa się minusem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlik118 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Jeśli świece są mokre, to zacznij od sprawdzenia czy w ogóle masz iskrę na świecach. Zresztą jak już zalało świece, to prawdopodobnie będzie je trzeba oczyścić i wygrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.