DINO Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Auto pali na dotyk, po czasie pojawia się biały dym jak się rozgrzeje wszystko ok, w cieplejsze dni problem nie występuje zastanawiam się czy po akcji z paliwem coś jednak w pompę się nie potarabanilo a może powinny jeszcze grzać świece? Ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 2.7 ma system dogrzewania świec (główne grzanie działa około parenaście sekund po przekręceniu kluczyka, a później kontrolka na desce gaśnie, ale dogrzewanie świec działa jeszcze przez około 5 - 7 minut) Ktoś z kolegów jest w stanie potwierdzić, że w 3.0 jest tak samo? Jeżeli tak, to czeka Cię zainstalowanie kontrolki dogrzewania i sprawdzenie poprawności działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 To, ze gaśnie zaraz po kontrolce to już wiem, kwestia tego czy nadal powinno działać czyli czekamy na: Ktoś z kolegów jest w stanie potwierdzić, że w 3.0 jest tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Nie ma,jest tylko 1 przekaźnik. DINO weź pod uwagę jeszcze to że przy niskich temperaturach dużą część spalin w początkowej fazie stanowi para z rozgrzewającego się wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 tak jak gadaliśmy i podesłałeś jak Twój dymi to przy moim prawie nic nie widać nagram coś jak będzie zimniej bo teraz to praktycznie nic nei widać, czyli jak by miał za zimno przy pierwszym etapie pracy Pytam bo z tego co pamiętam w P10 tak miałem, że były 3 grzania, pierwsze przy grzaniu świec, drugie przy rozruchu i trzecie podtrzymanie na początku, auto paliło jak benzynka i praktycznie silnika nie było słychać, tu ten klekot mi się podoba bo przy uroku auta to taka wisienka na torcie -------------------------------------------------------------------------- znalazłem coś takiego @fukolek2 mógłbyś sprawdzić jak długo grzeją Twoje świece?? czy po zgaszeniu lampki i odpaleniu nadal działają?? --------------------------------------------------------------------------- chyba jest podtrzymanie grzania w zależności od temperatury silnika; When engine coolant temperature is more than approximately 75°C (167°F), the glow relay turns off, inactivating the quick-glow control until coolant temperature drops below approximately 55°C (131°F). When coolant temperature is lower than approximately 75°C (167°F): I Ignition switch ON After ignition switch has turned to ON, the glow relay turns ON for a certain period of time in relation to engine coolant temperature, allowing current to flow through glow plug. I Cranking The glow relay turns ON, allowing current to flow through glow plug. I Starting After engine has started, current continues to flow through glow plug (after-glow mode) for a certain period in relation to engine coolant temperature. When engine speed exceeds approximately 4,800 rpm, current flow through glow plug is interrupted. The glow indicator lamp turns ON for a certain period of time in relation to engine coolant temperature at the time glow relay is turned ON. tylko teraz gdzie jest czujnik temperatury?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Rano sprawdzę jak będzie zimny. ............................... Więc tak Terrano2 30Di - temperatura zewnętrzną -5st - czas świecenia kontrolki 4sekundy - rozruch, klejnot chodzi kleklekle - czas grzania świec około 4minuty po zapaleniu. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Rano sprawdzę jak będzie zimny. ............................... Więc tak Terrano2 30Di - temperatura zewnętrzną -5st - czas świecenia kontrolki 4sekundy - rozruch, klejnot chodzi kleklekle - czas grzania świec około 4minuty po zapaleniu. A więc jednak czyli ciekawe co odpowiada za taki stan Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka -------------------------------------------------------------------- no i chyba jest potwierdzenie tego, ze grzeje w 3 etapach zależnych od temp silnika i teraz pytanie, czy na blacie to ten sam czujnik co do ECU?? bo w primie były dwa a tu na razie znalazłem jeden przy termostacie, i jak jest jeden i wskazania na blacie OK a świec nie włącza to o co caman?? -----------------------------------------to było do 2.7 jak by ktos potrzebował dopiero zobaczyłem -------------------------------------------------- -----------------------------------------do 3.0 wygląda tak--------------------------------------------------------------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 W twoim nie grzeje po zapaleniu silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 tak, rozłącza razem z lampka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Odepnij czujnik przy termostacie i zmierz jaka bedzie wskazanie na świecach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 OK jutro sprawdzę, zastanawiam się czy właśnie czujnik sprawny ale na blacie jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Wydaje mi sie że są dwa czujniki ale głowy nie dam, bo nie zgłębiałem zagadnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 manual właśnie milczy w tym temacie chyba czas zacząć się doktoryzować w traktorach po dłuuugiej przerwie ------------------------------------------------------------------- wymieniłem czujnik, świece grzeją po odpaleniu, lekko się poprawiło teraz czas na turbine ========================================================================= suszarka poszła do regeneracji, już była robiona bo widać ślady znaczenia, jest luz osiowy i lekko większy poprzeczny, czy te uszczelki podpasują?? bo w sumie są metalowe i mogły by zostać ale nie mam tej od zasilania/spływu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.