Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Światła dalekosiężne


RobertD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z podłączeniem świateł dalekosiężnych, w swoim path mam xenony i czy jest możliwość wpiac się tak żeby zapalaly się z dlugimi? W xtrailu nie miałem problemu bo była żarówka h4 i znalazłem kabelek od drogowych i tyle. W xenonach jestem zielony, nie chce osobnego włącznika w kabinie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Musialbys sie wpiac w skrzycne gdzie sa bezpieczniki a nie w kabel wychodzący od lampy.Jkaie masz te halogeny bo tez sobie che kupic ale niewiem jakie bo jest ich masa na rynku,masz ledowe czy zwykle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coyote inwestuj w LEDy, załóż jakiś panel ledowy na dach wzorem Jeepów albo w zderzak i noc stanie się dniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W Patku, jeśli masz fabryczne xenony to są to żarniki bi-xenonowe czyli długie z krótkimi i nie ma opcji żeby działały jedne i drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie cos mam na dachu ! interesuje mnie dwa halogeny dalekosiezne do mocowania na przednie rury.

post-49410-0-74339000-1520459445_thumb.jpg

post-49410-0-49010000-1520459502_thumb.jpg

post-49410-0-82958200-1520459523_thumb.jpg

post-49410-0-91091100-1520459537_thumb.jpg

post-49410-0-62608100-1520459551_thumb.png

Edytowane przez Leon 73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś przynajmniej opisowo porównać zasięg tych lamp z Twoimi długimi?

Ja mam panel i zasięg jest podobny do długich świateł tylko luxów dużo więcej i teraz szukam czegoś co da kopa do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założone polskiej firmy Wesem dalekosiężne z tradycyjnymi żarówkami . Zasięg w porównaniu do długich - 150-180%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach