Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ZD30 po poprawkach jest perfect


PatrolBialystok

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Zd30 aut, od 5 lat. Przejechane 100tk. Kupiłem gdy maił 200tkm. I przy 300tkm padła wadliwa głowica.... i się zaczęło...:

 - nowa głowica AMC - kpl,

- nowe tłoki,

- wszystkie uszczelki,

-szlif gładzi,

- regeneracja wtrysków,

- przy okazji rozrząd, żarowe, termostaty,

- szlifierz poprawił osadzenia czopów tłoków w korbach i odpowiednio poprawił blok (bo fabryka popełniła błędy)....  i fura hula.

 

13 tys PLN części wraz z robotą w warsztacie PPM Nalewajko.

 

Fura i silnik mruczy. Zrobiłem 30tkm.... i jest ok.

 

Poza tym Patrol ZD30 jest zajebitsy.

 

Jeżdżę tylko na 10W60 LM + ceramizer na zmianę z Mos2. Po rozkręceniu podczas remontu okazało się, że cały dół silnika był w stanie idealnym - żadnych śladów zużycia na korbie ani panewach.

 

Pozdrawiam wszystkich fanów PArchów.

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę włożyłeś w remoncie ale teraz wszystko bedzie chulac bez zarzutu. Tez ostatnio robiłem remoncie SD33T silnik nie do zajechania a jednak zgięte 2 korbowodu ale teraz wymienione panewki, nowe pierścionki, świeczki, koncówki wtrysków i teraz pali na pierwszy strzał to mi sie podoba. Tylko po odpaleniu zaraz sie cos dlawi i dymi byłem i u pompiarza i u innych czasoprzestrzennych szpecow i niby wszystko gra a nie gra

I pytanie a po co tobie ceramizer skoro zrobiłeś remont silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo.

Skontroluj czy smok paliwa nie skorodowal w zbiorniku i czy nie podaje lewego powietrza.

 

Ceramizer dziala na poziomie molekul i utwardza mikro i nano nierownosci i uttwardza gladzie. Na pewno nie zaszkodzi.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za rade napewno to sprawdzę oby to było przyczyna bo jest to drażniące. A co do ceramizera to sadziłem ze to juz taki ostateczny ratunek na pobieranie oleju skoro piszesz ze mozna to zastosuje u siebie a co niech silnik tez dostanie cos wiecej a nie tylko ropę i olej hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Koledzy. Mam wielką prośbę, mam opla movano właśnie z silnikiem Nissana ZD3 problem polega na tym że ciężko pali, jak była temperatura około 0 i poniżej niestety bez dopalacza się nie obyło. jak już zapali to po dłuższym postoje znowu ma ciężko odpalić sprawdzona pruba przelewowa świece grzeją itp nie wiem co może być. Miał któryś z właścicieli tych silników kiedy taki problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Koledzy. Mam wielką prośbę, mam opla movano właśnie z silnikiem Nissana ZD3 problem polega na tym że ciężko pali, jak była temperatura około 0 i poniżej niestety bez dopalacza się nie obyło. jak już zapali to po dłuższym postoje znowu ma ciężko odpalić sprawdzona pruba przelewowa świece grzeją itp nie wiem co może być. Miał któryś z właścicieli tych silników kiedy taki problem??

Przeczyść wtryski np. STPem oraz zerknij na smoka od paliwa bo lubi skorodować i podawać lewe powietrze do paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam Kolegów,

Niestety u mnie samochód marzeń nie sprawuje się tak doberze jak u "PatrolBiałystok" :(

Zrobiona była głowica, regenaracja sprężarki, intercooler, uszczelniłem cieknący zbiornk paliwa (o dziwo w środku był w stanie idelanym, zero syfu i brudu) i ....... brakuje dołu. Teraz padło na wtryski. Podobno jadą na dawce pilotującej, stąd brak mocy.

"PatrolBiałystok" czy w PPM Nalewajko regenerowałeś wtryskiwacze ewentualnie czy u nich mógłbym się upewnić, że moje na pewno są uszkodzone?

Mam nadzieję, że wrócę do stwierdzenia "Poza tym Patrol ZD30 jest zajebitsy." choć powili tracę nadzieję.

Pozdrawiam wszystkich mocno Patrolniętych ludzi :)

Paweł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...