Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić primerę P10, P11, P12 - zapytaj tu i tylko tutaj


Gość strzelec
 Udostępnij

Czy jesteś zadowolony ze swojej Primery ?  

836 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jestes zadowolony z zakupu Primery i kupiłbys ją jeszcze raz ?

    • Tak
      80
    • Raczej Tak
      38
    • Raczej Nie
      3
    • Nie
      2
    • Napewno Nie. To najgorsze auto jakie mialem
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też jestem zadowolony ze swojej Primery P10 1,6 lx niestety to ta uboga wersjaq bez obrotomierza ale to co i tak jest super silnik 1,6 wersjaq gaznikowa na początku stycznia założyłem do niej gaz i działa hmmm....oszczednie miasto 10 l gazu trasa jak spokojnie jade tak do 100 to pali 8,5 l gazu więc jest ok, tylko brak mi w niej obrotomierza ale znalazłem do niej zegary w necie to pewnie kupie i wymienie juz wiem że moim nastepnym samochodem tez będzie Primera tylko pewnie już nowsza od tej w końcu moja obecna ma 11 lat ale to co bo i tak jest ok pozdrawiam wszystkich szczęsliwych posiadaczy Nissana!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość J.Andre

:)

Przejechalem 5 tys km od nowosci i generalnie jestem zadowolony.Byly na poczatku problemy z obrotami biegu jalowego,zle zlozona tylna szyba pasazera,zle dzialajaca elektryka szyb.Po wizycie wady usunieta i primerka pomyka super.Najbardziej czuje sie satysfakcje po zatankowaniu do pelna i zaplaceniu w kasie.Dieselek kosztuje 3.13PLN i mozna przejechac bardzo wiele.Moc zadowalajaca.Dynamika jak na diesla Przerosla oczekiwania.Na trasie pali 5 z haczykiem czy jedzie sie na maksa czy szybko.Max speed pokazal 210.W miescie nie przekracza 7 litrow z klima.Poprzednie N 16 1.8 palil jak smok.

Nareszcie koniec klopotow z ekonomika jazdy przy dieslu te slowo nie ma znaczenia.Tylko radosc z jazdy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie trudno mi powiedzieć, bo mam moją p-11 3 miesiące. Początkowo byłem lekko sceptyczny, bo na liczniku widniało ok. 200 tys., ale po dogłebnym zbadaniu silnika (wewnątrz) okazało się, że nie ma w ogóle śladów zużycia! Wymieniłem parę drobiazgów (paski, wiekszość płynów osłona przegubu, sworzeń wycieraczki -- podobno typowa przypadłość p11) i jeden poważny element (wymiana chłodnicy klimy + nabicie = 700 zł, ale jakoś to przeżyłem). Dodałem gaz i śmiga!

Wkurzają mnie tylko stuki w przednich drzwiach od strony kierowcy -- ewidentnie coś tam w środku lata. Początkowo nawet sądziłem, że to zawieszenie.

Choruję też na mechanika, któy zna się na primerach, a nie zedrze jak za zboże. Gdyby ktoś miał namiar na takowego we Wrocławiu lub okolicach, byłbym wdzięczny za info

 

dehin

dehin@interia.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No gdzyby nie:

1.Czujnik ABSu

2.Sprzęgło

3.Naprawa tłumika (który sie nagla urwał :/)

4.Elektryka siada ciągle (szyby, lusterka)

5.Coś mi w kółko rozładowywuje akumulator

6. I napieprzająca klapa tylnia (nie wiadomo dlaczego)

 

Wszystko było by OK

 

co do akumulatora to proponuje po prostu zakupić nowy...ten który masz to tragedia :twisted: osobiscie wolałąbym jezdzic autobusem niz co wieczor ładowac akumulator...co do ad 6 sie zgodze...chociaz drogi w Łodzi tak naprawde nie rozna sie specjalnie od tego koszmaru który jest na wszystkich szosach w tym kraju :? a tłumik to zdecydowanie wina kierowcy bo jezdzisz jak wariat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

WITAM, NIE MIAŁEM LEPSZEGO SAMOCHODU. JEŹDZIŁEM FIATAMI, OPLEM, DAEWOO, SKODĄ. KOMFORT. TROCHĘ STUKA TYLNA KLAPA, ALE BIORĘ GŁOŚNIEJ RADIO I CAŁA NAPRZÓD. MAM NISSANA Z 93 R. I NIEJEDEN NOWSZY POJAZD NIEDORÓWNUJE MU WYKOŃCZENIEM, CHARAKTEREM I PRZYJEMNOŚCIA PROWADZENIA. ZAWIESZENIE JEST SUPER, POWIEDZMY MIĘDZY MIĘKIM WŁOCHEM I TWARDYM NIEMCEM. :!: :D:D:D

KOSZTY SĄ, ALE KTÓRE AUTKO ICH NIE MA. JEST TO SAMOCHÓD NIEZŁEJ KLASY ZA STOSUNKOWO MAŁE PIENIADZE. :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość scoobie

Potrzebuje inf o zuzyciu paliwa, najczestszych usterkach, na co w szczegolnosci mam zwrocic uwage kupujac takie autko z 1992r

Z gory dziekuje i czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dżodżo

Zużycie paliwa u mnie waha się w okolicach około 7 litrów miasto i 6 litrów trasa!Najczęstsze usterki to wahacze górne!Tylko z tym miałem największy problem,ale założyłem oryginalne i mam spokój.Wymienilem taz pompe wody,naprawialem alternator i rozrusznik.Takie zeczy jak laczniki stabilizatorow czy jakies tulejki wahaczy itp. to normalka w kazdym samochodzie.Ogolnie to za***ista furka,ale zeby ja dlugo pojezdzic trzeba o nia dbac.Przy kupnie mozesz sprawdzic w latwy sposob stan techniczny silnika!Wyciag miarke oleju,zapal silnik,daj mu przygazowke i jak pojdzie jakis dymek z miarki albo jak zacznie olejem chlapac to silnik jest juz kiepski.To chyba tylko tyle!Ja mam rocznik 95 i przejechane 257 tysiecy kiloskow i nic w silniku nie robilem oprocz wymiany oleju i filtro no i tej pompy wody i zmienialem ostatnio rozrzad.

Aha i jak masz zamiar jezdzic na opale to nie radze kupowac z tym silnikiem gdyz jest on bardzo czuly na opal i pompy padaja jak sie jezdzi na opale.Aha i zwroc uwage na jakim oleju ktos wczesniej jezdzil,gdyz mineralny jest niezalecany poniewaz w tym silniczku sa hydrauliczne popychacze zaworow i przy mineralnym oleju padaja i zaleca sie jazde przynajmniej na polsyntetyku!To tyle.

 

 

POZDRAWIAM.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez jestem zadowolony ze swojej primerki posiadam ja od 3 miesiecy i jak narazie wszystko jest wpozo.denerwuje mnie tylko ze firmowe radio nie obsluguje zmieniarki w tye wersji co mam,no i zaterty trzpien wycieraczki potwornie skrzypi,ale to sie naprawi.ogolnie autko git!!!!!!!!! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Leszeczek

Primera to porządny samochód. Ale...

Citroen ZX jest w wielu kategoriach lepszy!

1. Ilość miejsca w środku.

2. Parkowanie.

3. Jakość tworzyw - kierownica, gałka zmiany biegów.

4. Zawieszenie proste, ale komfortowe.

5. Ceny częci.

6. Wentylacja wnętrza i działanie pokręteł.

Powiecie, że to nie ta klasa i nie można porównywac tych samochodów.

Tak nie te klasa cenowa, ale w powyższych kategoriach ZX wygrywa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wymienione rzeczy to normalna sprawa w primerach, ale jezdze na oleju mineralnym juz 5 lat i wszystko gra, jak mi sprawdzali samochod na stacji nissana w Niemczech to do wszystkich starszych czyli roczniki p10 leja olej mineralny. ale jak wczesniej byl polsyntetyk to roznica w cenie niewielka, wiec bym radzil jezdzic dalej na takim oleju, tyle ze do silnika idzie 5,4 litra ale banka 5l jest ok,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszeczek chyba nigdy nie miałeś Primery, a ZX wygląda jak ........ jeździ się jak .......... i kobietom się nie podoba. Wiesz każda dziewczyna jaka wsiadłą do mojej Primerki pierwsze zdanie jakie powiedziałą to było "oooo jak tutaj wygodnie się siedzi". Mojej dziewczynie jak pokazałem ZX to się zapytała, czy to jest produkcji Rumuńskiej?? Oczywiście z całym szacunkiem dla Rumuni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich. Jeździłem do dzisiaj Primerą p11.144 1.6 z 2001 roku. Problemów miałem dużo choć to w sumie głupstwa i wszystko usuwali na gwarancji, ale przez 3 lata odwiedziłem serwis ponad 20 razy. Wybrane usterki to: niesprawna klima od początku (naprawiana kilka razy), wymiana dwukrotna sworzni wycieraczek, wymiana przełącznika kierunkowskazów, dwukrotna wymiana czegoś tam metalowo-gumowego w przednim zawieszeniu, permanentne stuki tapicerki i okien, wymiana czujników (ściągało mnie assistance), trzykrotna wymiana tylnych lamp (parowały), wymiana chromowej ozdoby przy tylnej klapie i na koniec malowanie przednich drzwi i lewych i prawych. W ostatnim roku eksploatacji usterkowość spadła do zera w sumie. Dzisiaj odebrałem P12 1,9 dci, zobaczymy jak będzie, na razie ok:)) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy czytełam ten opis o tych awariach przypomniał mi się mój znajomy, który akurat pracuje w serwisie VW, a nie Nissana. I czy ktoś mi wieży czy nie to nie wszystkie samochody są takie nowe jak się je kupuje w salonie tj. np. taki dealer gdzie On pracuje kupuje Golfa IV uszkodzonego oczywiście przez transport np. uszkodzony lewy bok (z nie wiadomych przyczyn) za 50 % ceny. Auto idzie do blacharza i lakiernika potem zostaje sprzedane i słyszy się, że np. na takiego Golfa dealer .......... w ...... daje teraz do 5000 PLN rabatu + ubezpieczenia. Ludzie się cieszą, że mają, a On i tak robi porządną kase na tym. Oczywiście nie chcę nikogo straszyć i wszyscy dealerzy pewnie tak nie robią, ale są "czarne owieczki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Leszeczek

Wróciłem własnie moją Primerą z wyjazdu urlopowego.

ZX jest o klasę lepszy! Mam na szczęście takiego w garażu.

Teraz Primera stoi pod gołym niebem... Niech gnije.

Po załadowaniu bagażnika Primera (2,0-benzyna+LPG; 95-sedan) zarzuca tyłem przy prędkościach dla ZX spacerowych.

Temperatura nie przekraczała 30 stopni. Klima działa. Primerka dostała troszkę po garach i ... ugotowała się! Zgroza! Co byłoby w Chorwacji?

Skoro sportowo się nie da to może wolniej. Niestety drogi w Polsce mamy jakie mamy, a po tych które mamy jadąc Primerą po prostu trzęsie.

I jeszcze jedo, kilka lat starszy ZX nie rdzewieje, a Primera niestety tu i tam troszeczkę.

I jeszcze drugie ZX jest tak brzydki z zewnątrz, że złodziejom się nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczór, widzę, że znajomy z DG się odezwał na forum ;-), pierwszy post i od razu zmiana autka, no no no! Gratuluję! :-) Jak mnie kiedyś Szanowny Pan minie na swojej drodze to proszę o znak-sygnał! Paaa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, no i niestety chyba mam pecha. Autko generalnie super, ale do wymiany fotel kierowcy (nie działa jedno pokrętło a jak działa to się zacina) i moduł sterujący otwieraniem szyby w lewych drzwiach (przycisk działa losowo i albo się otworzy albo nie, gorzej bo z zamknięciem też są problemy). Poza tym super. Pierwsze spalanie wyszło 6.8 na 100 km, więc jest super. Będę informował co dalej. Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno sprzedałem z konieczności P10 z 95 r 1.6 16v 100KM. miałem ją praktycznie od nowości i jedyne co zrobiłem przy niej to była wymiana bendixa. Reszta to tylko materiały eksploatacyjne olej co 15 tys i klocki średnio co 45 tys. Oleju nie tknęła mi nawet grama. Jak sprzedawałem na liczn bylo 100 tysiączków. Zdarzyło mi sie raz że zapiekły sie cylinderki hamulcowe ale WD-40 rozwiązało sprawe. Paliła średnio 7.2 na setke. Najszybciej jechałem 190. Ale po 140 zaczyna sie robić głośno. Przy wykorzystaniu pełnych zakresów obrotów przyspiesza naprawde dobrze ok 11.5s do setki. Czasem zdarzają sie problemy z włączeniem wstecznego ale podobno ten typ tak ma. po 9 latach korozji były sladowe ilości przy zamku od wewnętrznej strony maski. Rok temu założyłem instalację gazową i zaczeły sie problemy z wolnymi obrotami na gazie. Ale to wina instalacji założyłem zwykłą podciśnieniówke a spece od gazu mówią że do tego silnika musi byś sekwencyjny wtrysk gazu ze względu na zaawansowaną elektronike i przepływomierz powietrza. Generalnie moja ocena 4+.Nasępny moj samochód to też będzie primerka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Uwielbiam swoją Nyse...

Jest banalna w servisowaniu i wszytyko mozna w niej robic samemu o ile ma sie czas. Do tego ejst bardzo podatna na drobne usprawnienia ktore mozna spokojnie zrobic samemu.

Z zeczy do ktorych mozna sie przyczepic to to ze dosyc szybko zluzywaja sie SILENBLOCKi z przodu ale to nie sa duze pieniadze.

A i regulator sily chamowania lubi sobie popiszczec trzeba go raz na jakiś czas pisknąć WD40 i po kłopacie.

 

Za to najfajniejsza rzeczą jest to ze pasuja do siebei czesci z silników SR20Di SR20De/E i SR20DET ktore zreszta w stanach sąuwarzane za jedne z najlepszych na swiecie ! ! !

 

Moja po nie duzych nakładach finansowych ma 7,92 do 96km/h (mierzone na G-TEchu) i licznikowo na kolach 14 idzie ok 225km/h(wskaznik wychodzi ciupke za licznik) a na 16stkach 220 km/h.

A 400m robi w niecale 16 sek

Dodam ze nie jest to wersja GT :)

Pali srednio po warszawie 11,5-12 PB 98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od tygodnia jestem posiadaczem P11 kombi 1.6 98r :P . Nie wiem jakie posiada oznaczenie ale jest dobrze wyposażona. Ma klime, 4 airbag, 2 el. szyby, ABS, reg. kier w pionie, immobilizer, centralny zamek, firmowe radio - ale poprzedni właściciel wyjął zmieniarkę na 6 CD bo taka też była. Moc tej Primerki to 73kW o ile sie nie mylę to chyba 103 KM. Z pierwszych dni użytkowania jestem b. zadowolony i mam nadzieję że tak już zostanie.

P.S. Postaram sie dzielic swoimi spostrzeżeniami z użytkowania :D

 

Pozdrawiam wszystkich Nissanowców :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...