Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Huczenie z tyłu auta !


Kowalos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam Xksa 2.5 Benz z automatyczną skrzynią biegów z 2004 r. Teraz przejdę do problemu, którym jest prawdopodobnie huczący "most" tylni . Na samym początku huczenia myślałem że to łożyska kół i je wymienilem. Po zasięgnięciu porady od kolegi, który jeździ zmotami wymieniłem olej i tu się zaczęło. Przy spuszczaniu oleju wyleciało kilka sporych kawałków stalowych ok 0.5 cm i trochę opilków. Przelałem nowym olejem aby się pozbyć opilków i zalałem narazie hipol 80w90. Po ruszeniu auta zaczęło jeszcze głośniej huczeć i moje pytanie brzmi co się tam mogło stać? I co może być przyczyną huczenia? Może do wymiany łożyska od pół Osiek które są w dyfrze? Proszę o pomoc . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, nie znam się na mostach itd ale założę się że nie ma speca który na podstawie wpisu w necie powie Ci co ci się rozleciało skoro aż takie kawałki metalu Ci wypadły.
Przecież bez rozebrania nikt nic nie powie a jak już most rozbierzesz to będzie widać co się rozpadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to wiadomo ale może ktoś przerabiał temat albo poleci jakiś dobry warsztat w ZS ? Napędy sprawne wszystko działa dlatego to takie dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To " huczenie" wzrasta wraz z prędkością ? Bo mam podobny problem w T31, też mi ktoś zasugerował że może być problem w dyfrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy spuszczaniu oleju wyleciało kilka sporych kawałków stalowych ok 0.5 cm i trochę opilków. ...Po ruszeniu auta zaczęło jeszcze głośniej huczeć i moje pytanie brzmi co się tam mogło stać? I co może być przyczyną huczenia? 

prawdopodobnie rozsypuje sie przekladnia zebata mostu, glosniejsze 'huczenie' pewnie za sprawa hipolu i narastajacej degradacji przekladni

wymiana oleju tutaj nie pomoze, remont Cie czeka