Guest Darson81 Posted March 28, 2018 Share Posted March 28, 2018 Koledzy. Od wczoraj jestem po wymianie kompletnego sprzędła w mojej Primerze P12, wymieniony kompletny zestaw LUK, i jak informował mechanik dolane do skrzyni ponad litr oleju. Mam pytanko. Otóż sprzęgło pracuje zupełnie inaczej, jest twardsze i bierze już przy samej podłodze, ciężko jest ruszyć bez szarpnięcia, trzeba dłużej przytrzymać na półsprzęgle, żeby płynnie ruszyć, plus taki, że po wymianie auto zrobiło się bardzo zrywne. Na razie od wymiany przejechałem tylko od mechanika do domu jakieś 5 kilometrów, ale czuję, że się nie przyzwyczaję prędko. Mechanik uprzedzał, że tak będzie. Macie podobne doświadczenia, to mija z czasem, czy po prostu mechanik coś kręci bo nie chce mu się wyregulować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi1 Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 wszystko jest dobrze ja gdy wymieniłem sprzęgło swoim autem nie potrafiłem ruszyć, bo mi gasło w dwa tygodnie wyczujesz branie sprzęgła i będzie git Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Darson81 Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 wszystko jest dobrze ja gdy wymieniłem sprzęgło swoim autem nie potrafiłem ruszyć, bo mi gasło w dwa tygodnie wyczujesz branie sprzęgła i będzie git dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.