FreshMan Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 No i na dzien dobry w 2 gim tyg uzytkowania - stalo sie ;( tak ze jakiś *uj oparl mi sie o prawe lusterko i popekalo mi plastikowe mocowanie. 3 paytania na raz - czy ktos ma takowe na zbyciu? ilo pinowe są to lusterka (eu '04) i czy można dokupić sam plastik i podmienic lusterko. A jesli nie to czy kupując cale - duzo jest roboty z wymiana tego? ( wystarczy zdjac ta zaslepke z glosniczkiem poprostu podważając ja, czy trzeba zdzierac boczki z dzwi?) Jak to to sie rozkłada...?? Anyone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Na allegro za 5 dych. Boczek trzyma sie na 4 czy 5 srubach + same kolki. Sciagasz go od dolu do gory Edit: nie doczytalem. Ten trojkat z glosniczkiem ma jeszcze doczepiony taki dlugi pasek przez cale drzwi. Nie polam tego, bo to kolejne paredziesiat zlotych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreshMan Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Cholerka - nie kumam o jakim pasku mówisz..., możesz doprecyzować albo podpiąc jakies foto? Poza tym czy rozpiecie zlaczki i przełożenie wiązki do regulacji lusterek przez ten plastikowy uchwyt jest wykonalne w domowym garazowym zaciszu bez partaczenia ?(jeszcze nie wiem ile pinów) Demontaż chce troche oprzec na tym filmiku, wiec na ostatnie pytanie sam sobie chyba odpowiedzialem ale jesli sie myle to - info plzz (od 3:11) https://www.youtube.com/watch?v=By8ExcoWsXA&t=5s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Ten zewnetrzny trojkat jest jakby razem z ramka od szyby. Do niego jest przykrecane lusterko od wewnatrz 2 czy 3 sruby. Calosc sklada sie z tego trojkata z glosnikiem, miedzy nim jest metalowy z ramka szyby i do tego trzeci na ktorym jest lusterko. Co do wiazki to Ci nie powiem, bo az tak tego nie rozbieralem. Moja ma 7 pinow, tez EU, a na allegro widze 3 i 5pinowe lusterka, wiec nie wiem. Generalnie mysle, ze procedura powinna miec taka kolejnosc: 1. Sciagasz boczek 2. Sciagasz trojkat z glosnikiem. 3. Odpinasz wiazke lusterka 4. Odkrecasz sruby lusterka. Wtedy raczej nic nie polamiesz, bo wszystko bedziesz mial odsloniete. Nie widze nigdzie do kupienia samego tego plastiku, ktory masz polamany. Cale lusterko od 150zl sa, wiec moze latwiej Ci bedzie kupic calosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreshMan Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 1. Sciagasz boczek 2. Sciagasz trojkat z glosnikiem. 3. Odpinasz wiazke lusterka 4. Odkrecasz sruby lusterka. Thx za reply , dokładnie kolego tak to sobie zaplanowałem... Jeśli jest tylko ktoś kto rozwieje wątpliwości w przyczynach/różnicach ilości pinów... Na allegro są takowe lusterka ale albo nie pod kolor (czarny), albo mocno porysowane w cenie którą podałeś, wiec kupując owy boczek z wejścia będę musiał zrobić "repin" ( czy tam hgw jak to nazwać ale już w amidze 1200 przepinałem tak wiązki wiec ogarnę bez ciśnień ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.