Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Padła klima J11


Miras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie to samo, ale dziś dowiedziałem się w ASO że jeśli były robione przeglądy w ASO to nissan bierze ok 70% kosztów nowego skraplacza, ponoć jest tego wysyp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 28 m-cy wiec na gwarancji skraplacz wymieniony. Rano oddalem do ASO a o 16 gotowy do odbioru. Jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 lata , 65 tys , ale wymienili bez problemu na przedłużonej gwarancji


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nowa chłodnica produkcji francuskiej wytrzyma ładnych "parę" lat :ph34r:

w QQ nr 1 przez 8 lat nie miałem problemów tego typu a to przecież anglik był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że u wszystkich ten sam element - skraplacz.
Sprężarka póki co Ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj klima nie padła,natomiast padł kombajn ,który steruje nawiewem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto ma wiedzę czy albo ile może ubywać płynu - czynnika.w danym okresie.

Po pół roku brak jest 50g.
Podobno norma. Ale to jakby nie było 10%.
Idąc tą drogą po roku brakować będzie ok 20.%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne po ok 4 latach powinno się uzupełnić. Przy niskim stanie słabo chlodzi. Przy bardzo niskim czujnik blokuje sprężarke. Tak jest w każdym aucie.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu byłem na przeglądzie klimatyzacji, ponieważ słabo chłodziła. Samochód został podłączony do maszyny TEXA KONFORT 780R BI-GAS, odzysk gazu 148g., (ale czujnik jeszcze nie blokował sprężarki). Po zapytaniu fachowca obsługującego tę maszynę czy jest nieszczelność w układzie, że tyle brakuje tego czynnika, odpowiedź:, że nie, tylko samochód ma trzy lata i pięć miesięcy, a czynnik R1234yf ulatnia się po przez strukturę przewodów gumowych. I jeszcze stwierdził, że klimatyzacja powinna być sprawdzana, co najmniej, co dwa lata. Klimatyzacja po zabiegu chłodzi znakomicie

:thumbsup:.

TEXA KONFORT 780R BI-GAS R134a / R1234yf - Urządzenie do obsługi klimatyzacji

af95336bf5a5f4e9med.jpg

Mam pytanie, czy jak byliście na przeglądach gwarancyjnych to mieliście przegląd klimatyzacji, bo ja nie:rolleyes:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przy wymianie silnika dobite 23 gr! ...A samochód ma już ponad 4 lata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taka fajną broszurkę z firmy HELLA i tam było napisane, że roczny ubytek przez przewody i ogólną nieszczelnośc układu (nic nie jest doskonałe) to do 20%. "do" - więc może być i 1% jak i 20%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś może problemy z takim przewodem do klimy nr katalogowy 924464EB0A. Może pomóc w sprawie zakupu w rozsadnej cenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w piątek na przeglądzie w aso po czterech latach poinformowano mnie że klima nie działa ponoć brak czynnika. Klima nie działa a na rachunku dezynfekcja klimatyzacji 49 zł preparat do czyszczenia parownika klimatyzacji TUNAP 50 zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wam się kształtowały ceny za dobicie każdych 100 gramów? Ja za tydzień jade na dobicie. Klima u mnie cieniutko działa, znośnie to się robi dopiero po godzinie jazdy, a w mieście przy ostatnich temperaturach jeździłem z opuszczonymi szybami. Ja się szykuje na jakieś 500-600 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 200-250 w dobrym warsztacie wyczyszczą układ i nabiją starym czynnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ogladalem swoja chlodnice klimatyzacji i cala ma tluste plamki jak po owadach, tylko ona przeciez jest w wiekszosci oslonieta. 

Jesli potwierdzi sie ze jest ona tak dziurawa , wymienie ja i zamieniam na stary czynnik. Aby dobrze to zrobic koszt droche wiekszy, srednio ok 1000pln. Trzeba rozkrecic caly uklad, wypłukac, wylac olej z kompresora itp. Olej w obu czynnikach jest inny i po wymieszaniu moze sie zwarzyc, a tego nikt nie chce.

Edytowane przez Tomaszwi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w tej kwestii u lokalnego speca od klimy. Sprawdził - zero czynnika i tłuste plamy na chłodnicy (auto 4 lata i symboliczne 24 tys przebiegu). Powiedział, że nie ma problemu nabić starym czynnikiem. Gdy zapytałem go o czyszczenie układu przed taka operacją, stwierdził, że to ma sens tylko w odwrotnej kolejności, czyli gdyby po starym chcieć napełniać nowym (tłumaczył mi coś o tych olejach podając symbole ale nie zacytuję niestety). I kto ma rację...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ta.... różnica spora , kogo posluchac??

Moja chłodnica klimy raczej na smietnik, oryginały nissana jak widać to tandeta, zostaje Nissens lub noname.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, oryginał to tandeta zatem jeśli nie naprawia się na gwarancji to nie warto. 

Dzwoniłem do serwisu podpytać o ceny chłodnic: zamiennik 1080zl, oryginał 1800!!! Oplułem telefon wybuchając śmiechem.

Nissens można dostać za niecałe 800zł. Ale zastanawiam się czy nie założyć tańszej skoro mam to co chwilę wymieniać? Chyba, że zamiennik okaże się lepszy od oryginału :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...