zeke Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Mój Nissan od pewnego czasu (ok miesiąca) ma problemy z utrzymaniem obrotów na postoju na biegu jałowym. Wskazówka obrotomierza faluje sobie w wąskim aczkolwiek denerwującym zakresie obrotów jak na filmiku: https://youtu.be/Hz9H7CfzvKg Dodam, iż dzieje się to bez względu na temperaturę silnika oraz obciążenie (klima, światła, ogrzewanie szyby). Dzisiejsza (druga!) wizyta w ASO nie dała rezultatów . A właściwie rezultat z gatunku 'nie mamy Pana płaszcza i co Nam Pan teraz zrobi'. Wg serwisu - błędów w komputerze nie ma, nieszczelności w układzie dolotowym nie stwierdzono, akumulator naładowany, ładownie w normie, test rozrusznika OK, test live data (recording time 10 sekund:) ) nie pokazuje odchyłek ponad normę producenta . Słowem - spadaj Pan - TTM a samochód na gwarancji. Pytanie - czy u Was również możecie zaobserwować takie zjawisko? Jeżeli nie - co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Mogłem zaobserwować,jak padały świece(teraz tak mogę powiedzieć)Jakiś czas obroty tak falowały a później jak świeca się ukruszyła to wyskoczyła kontrolka silnika i błąd wypadania zapłonu,wtedy szalała jeszcze bardziej.Jak masz stare świece to wymień,dobrze radzę.U mnie nie wytrzymały 60 tys! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeke Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Moje świece mają 43 tys. Oczywiście jak przystało na każda przyzwoitą Kaśke z silnikiem 1.2 miała już wymieniony łańcuch rozrządu , akumulator i skraplacz:) Obecnie czekam na pismo z ASO z uzasadnieniem TTM do złożenia reklamacji w centrali oraz wybieram się do drugiego ASO w celu weryfikacji diagnozy (zalety mieszkania w aglomeracji - ma się tutaj jakiś wybór - choćby pozorny). Zasugeruje im świece tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_k Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 We Fiacie i Oplu (moich poprzednich) opisany objaw falowania na wolnych obrotach ustawał po wyczyszczeniu przepustnicy, komputer oczywiście nie wystawiał żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 To też jest pewna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Silniczek krokowy tez bym przy okazji wyczyścił i sprawdził czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HtBoss Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ja mam na biegu jałowym czasami 2tys. obroty silnika. Po obciążeniu silnika 5 biegiem - obroty spadają normy. Czy mieliście taki przypadek? Dodam ze jestem przed wymianą filtrów, oleju i świec. Przebieg 69tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mereth92 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 W dniu 26.06.2018 o 14:12, rafsty napisał: Silniczek krokowy tez bym przy okazji wyczyścił i sprawdził czy działa. Jak już znajdziesz silnik krokowy w tym aucie to daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.