gregson Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Przydarzyło się już kilka razy, średnio raz na 2-3 miesiące, że konsola od nawigacji/kamer/radio po uruchomieniu samochodu uruchamiała się z opóźnieniem może 45-60sekund. Ktos we w czym może być problem? Podstawowa gwarancja mi sie już skończyła. Została jedynie rozszerzona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Nie pamiętam.Ale chyba nawigacja jest wyłączona z gwarancji rozszerzonej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Miałem problem z panelem dotykowym, przestawał reagować. W ASO wgrali soft i problem zniknął. Też mam gwarancję rozszerzoną, a nie policzyli ani złotówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Wg mnie navi podcjodzi pod gware rozszerzona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Ja miałem podobnie w J10 - problemem okazał się soft do parowania z telefonem - a mianowicie jak miałem sparowany telefon i dodatkowo włączoną synchronizację kontatków, to nissan connect wariował albo był całkiem czarny ekran. Rozwiazałem to, w ten sposób ze parowałem telefon bez synchronizacji kontatków W J11 tego problemu nie mam .... narazie - ale wszystko przede mną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.