pawelpap Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Witam Forumowiczów! Do chwili obecnej jestem zaciętym fanem Skody, jako że szukam czegoś nowego wybór padł na QQ2 z silnikiem 1.2 (budżet do 70.000 można kupić około 2016 r), wcześniej byłem zdecydowany na O3/passata B7 z silnikiem 1.8 ale po lekturach forów jakaś nie jestem przekonany do silnika jeśli chodzi o awaryjność... postanowiłem podnieść budżet i zastanawiam się nad tym QQ2, już byłem zdecydowany ale im dużej czytam temat z forum o silniku 1.2 tym bardziej głupieje.. jako że jest ponad 200 stron będzie ktoś tak uprzejmy i powiem mi czy te problemy odnośnie brania oleju po 2016 roku zostały już rozwiązane ??? Proszę doradźcie obecnie mam 1.9 tdi i 1.4 mpi i napędy bezawaryjne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Witaj,ja mam 1.2 z końca 2015 kupiony w 2016,przebieg 45 tys i zero problemów z silnikiem i olejem.Jestem z niego zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Raczej po 2014 roku do 2016roku.Dalej to już nissan to poprawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzb87 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Rozważałeś 1.8 TSI, a chcesz wybrać 1.2 DIG-T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Mam rocznik 2014 i akurat z silnikiem nie miałem żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NieKumaty Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Dlaczego używany , a nie Nowy. Acente gdzies koło 75 bedziesz miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Nowy ma gwarancje na 3 lata / 100 000 km.. same plusy.. jak padnie to za darmo naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NieKumaty Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Tyle dobrze , że wiesz co kupujesz . Tak na marginesie to ostatnio szukałem auta do 50-60 tyś używanego , totalnie nic ciekawego nie znalazłem , oczywiście chodzi o stan . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Ja nie wiem jaki jest, za krótko jeżdże - 10kkm (choć nabite 70k km)., ale wczoraj widziałem zagotowanego paska tsi. Piękną chmurę wytwarzał. Ale nie wiem czy taką awarię można zaliczyć na konto silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Niespełna 2 lata. Zbliżam się powoli do 2 przeglądu. Póki co (odpukać w niemalowane) jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos84 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 QQ z 2014 - jeżdżę od 1,5 roku: na awaryjność silnika nie ma co narzekać - tak jak ktoś tu na tym forum już pisał wymieniać olej, płyny, filtry regularnie i jeździć. Subiektywne odczucia: za duże spalanie - za mała moc. Poważnie rozważałbym kupno z silnikiem 1,6 - osobiście nie jeździłem ale podobno jest znacznie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpap Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Byłem dziś w salomie Ford i kia, jeśli chodzi o Kia pierwsze wrażenia ok, ale jak dokładniej pomacalem wydaje mi się że plastiki po czasie będą skrzypiec itd. Wrażenie jeśli chodzi o kuge bardzo pozytywne, plastiki mięciutkie, wygląd pod mój gust, cena... Kia ze średnim wyposażeniem ok 100k, leasing maja co prawda dobry bo 102 % ale na tym się kończy, bardziej przekonał mnie pan w Fordzie, skonfigurowalismy wersję z wszystkimi możliwymi dodatkami oprócz skórzanych foteli i napędu 4x4 za cenę po rabacie 90000 zł, w cenie przedłużona gwarancja na 5 lat z opcją serwisowa (nic mnie nie interesuje nawet wymiana oleju, przeglądy są w cenie). Co myślicie o takiej opcji aha silnik 1.5 120 km ale podobno to ten sam co 150 i 182 km kwestia komputera co mają mi też podnieść :), w środę jadę do nissana zobaczymy jakie wrażenia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 (edytowane) Jeśli da się przestroić na wyższe moce to ok. Jak nie to nie ma sie nawet co pakować. Nie wiem co wy się uparloście na nieopłwowe "crossovery" z silnikami od kosiary. Te silniki są dobre do kompaktów, a nie do aut z powiększonym prześwitem. Kolega wyżej napisał, że mała moc i duże spalanie. Ja wczoraj w końcu przycisnąłem na a4. Na stu kilometrach prułem prawie cały czas licznikowe 160-180. Spalanie wg kompa nie przekroczyło 6,8 litra. Na wskazówce poziomu paliwa też to dobrze wygląda. Już mam ogarnięte ile mniej więcej schodzi z baku w zależności od położenia wskazówki. Moc jest też ok. Jedynie klasa D, bmki audice i inne z większymi mocami odjeżdżają. Reszta ma problem. W pulsarze ten silnik jest wystarczająco elastyczny i ma przewagę nad co najmniej połową aut jeżdżących po naszych drogach. Jedyne w czym zapierniczył nissan z pulsarem wg mnie to brak takich rzeczy jak ledy czy np składanie elektryczne lusterek itp rzeczy w wersjach jak acenta. Coś co jak widzę w acencie u qq nie jest problemem. Gdyby nie te różnice z opcjami wyposażenia to pulsar byłby w zasadzie tym samym. Miejsca na pewno nie jest mniej niż w qq. Ja nie widzę różnicy z przodu. Z tyłu uważam, że jest więcej, a i bagażnik jest mniejszy raptem o 25 litrów (porównanie z j11). Być może przy złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń bagażowa jest większa. Z innych to jeszcze napęd. Kompakty zwykle nie mają w opcji 4x4 u wielu producentów. Nie rozumiem tej mody na "suvy" - w tym sensie, że nieważne że silnik słabizna, ważne że crossover. Edytowane 14 Lipca 2018 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubaL Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Streszczajac ponad 200 stron uwag o silniku 1.2 (przeczytałem wszystkie) to silnik 1.2 delikatnie traktowany pali mało jak się ciśnie powyżej 120 km/h pali dużo, silnik jest cichy i dość elastyczny, równomiernie rozwija moc od niskich obrotów. Przyspiesza średnio to w końcu tylko 1.2 l... Jeśli chodzi o awaryjność to głównym problemem jest nadmierny pobór oleju i czasem rozrząd ale u jednych użytkowników takie problemy występują a inni w ogóle nie mają żadnych problemów więc trudno stwierdzić co jest przyczyną czy to niechlujny montaż czy nieprawidłowe użytkowanie... Ja mam Acente 1.2 od roku i zero problemów. Auto kosztowało 74 tys więc za Twój budżet kupisz nowe auto. Z perspektywy czasu myślę że w tych pieniądzach chyba nic lepszego się nie trafi... Kupiłbym Nissana drugi raz. Tylko że poszukałbym Acente z relingami bo w serii nie ma i nie da rady ich zamontować później bez utraty gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Qbalu,nie opowiadaj bzdur.Ja mam Acentę ,była bez relingów.Założyłem oryginały jeszcze na gwarancji.Nikomu nie przyszło nawet do głowy wspomnieć o utracie gwarancji.Nikt tego nie sprawdza,jest tyle wersji wyposażenia,że w salonach nie mają głowy do sprawdzania wersji,mają inne zmartwienia.W tym tygodniu odbieram nową Kaśkę bez relingów,ale już mam przygotowany komplecik do założenia. Edit: Może za bardzo wyskoczyłem z tymi bzdurami,bo utrata gwarancji na pewno bzdurą nie jest,ale fakt faktem w serwisach nawet na to nie zwrócą uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Reingi to akcesorium.. nie ma mowy o utracie gwarancji.. to tak samo jak kupisz inne wywaniki .. Za chwile nie będzie 1,2L silniczka i będzie poteżny 1,33 L .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashtan1.2 Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Jak komuś mało mocy w silniku 1.2, to pojawiła się już oferta chip Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 KM 85 kW Oryginał Chip Tuning Power Box Moc (przyrost mocy): 115 KM 129 KM (+14) 85 kW 95 kW (+10) Moment obrotowy (przyrost momentu): 190 Nm 213 Nm (+23) tuningu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Spróbuj to zrobić,a pożegnasz się z silnikiem.Był tu kolega ,który zrobił taki dings i po niedługim czasie na lawecie odwiedził serwis z silnikiem do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 3 godziny temu, JACKO29 napisał: odwiedził serwis z silnikiem do remontu. Naprawa na swój koszt czy wymontował ten upgrade przed oddaniem do serwisu i twierdził że nie wie jak to sie stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Nie zdążył,naprawa na swój koszt około 5400zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Na alle... 2 silniki by za to kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 53 minuty temu, Mike83 napisał: Na alle... 2 silniki by za to kupił I miałby w dużym pokoju dwa silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 W Top Gear stolik z silnika kiedyś mieli. Położyć szklany blat na dwóch i idealny mebel dla fana motoryzacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 No ale stojąc na drodze szybkiego ruchu nie myślał o zakupie silników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Ten jednostka napędowa jest zrobion ana grayni cparametrów mocy jak i wytrzymałości... dodanie więcej to pewna śmierć. Zresztą jak się chce dużo mocy to po co kupowac 1,2L ?? .. lepiej W204 C63 AMG 6,2L i można się bawić w podnoszenie mocy wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.