Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Wyłączanie sie TURBINY


domelboss

Recommended Posts

domelboss

mam pytanie w czasie jazdy i ostrego przyspieszania czuję ze po przekroczeniu 130 ale tylko po gwałtownym przyspieszeniu wyłącza się turbina chyba ze to nie turbina ale czuję szarpniecie lekkie i brak przyspieszenia

i 2 problem po rozgrzaniu silnika ale bardziej chyba problem z klimatyzacją na wolnych obrotach czyje szarpnięcia silnika ale tez dziwne cyknięcia tak jakby jakiś zawór sie nie otwierał może rozprężny w klimatyzacji bo po takim manewrze czyje ciepłe powietrze w kabinie po podwyższeniu obrotów wszytko ustaje i klima działa

Link to post
Share on other sites
clavikord
W dniu 24.07.2018 o 08:43, domelboss napisał:

mam pytanie w czasie jazdy i ostrego przyspieszania czuję ze po przekroczeniu 130 ale tylko po gwałtownym przyspieszeniu wyłącza się turbina chyba ze to nie turbina ale czuję szarpniecie lekkie i brak przyspieszenia

i 2 problem po rozgrzaniu silnika ale bardziej chyba problem z klimatyzacją na wolnych obrotach czyje szarpnięcia silnika ale tez dziwne cyknięcia tak jakby jakiś zawór sie nie otwierał może rozprężny w klimatyzacji bo po takim manewrze czyje ciepłe powietrze w kabinie po podwyższeniu obrotów wszytko ustaje i klima działa

Co do drugiego, jeżeli po podwyższeniu obrotów, ale na postoju klima zaczyna znowu działać, to obawiałbym się, że sprężarka się kończy. W przeciągu ostatniego miesiąca miałem podobnie stojąc w korku, 30 stopni i duża operacja słoneczna. Szarpnięcia silnika, cyknięcie rozłączające sprężarkę i klima przestaje działać. U mnie podwyższenie obrotów nie pomogło, dopiero po rozpędzeniu samochodu, gdy skraplacz dostał trochę więcej powietrza niż wentylator jest w stanie dać chłód wrócił. Jedź na serwis klimatyzacji. U mnie brakowało 170 g czynnika. Przy okazji serwisu upomnij się o sprawdzenie wydajność sprężarki. Co do pierwszego, to może być też związane z klimatyzacją, bo również miałem podobnie przy bardzo dużym upale - silnik nagłe muła dostawał podczas przyspieszania.

Link to post
Share on other sites

przy turbinie masz gruszke z wężem odpal auto i zdejmij wezyk powinna sztanga opasc na dół i pchnij dla pewności czy jest napewno na dole i odwrotnie załóż wezyk i powinno podciągnąć do gory i również sprawdz czy dalej sie nie da dopchnąć jak sa delikatne opory to tak sie pobaw pare minut powinno rozruszać vnt,

jak nie został jeszcze zawór sterujacy turbo

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...