Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

regulator hamowania tylnej osi


Dziki74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robiłem swoim aucie hamulce, odpowietrzyłem koła po kilka razy, ale pedał dalej wpada (auto hamuje). Ostatnie miejsce gdzie może być powietrze jest ten korektor, u mnie cały przerdzewiały, odpowietrznik wyrobiony i skorodowany. Auto przeznaczone tylko do topienia, więc chcę wyrzucić korektor. Problem chyba głupi, wchodzą dwie rurki jedna wychodzi na tył. Jak podłączyć te dwie co wchodzą. Obie dają ciśnienie, czy jedna to jakiś powrót? Zdjęcie pożyczone od kogoś z forum ;)

d0247203e9976807.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie też nie miałem hamulców (były bardzo słabe i pedał wpadał w podłogę) dopóki nie odpowietrzyłem tego korektora. Sugeruję jednak abyś go nie wywalał tylko spróbował wykręcić odpowietrznik dobrym kluczem. Jeśli dobrze pamiętam to jest to rozmiar 3/8". Dobre szczypce Morse'a też powinny dać radę jeśli wcześniej pukniesz w niego młotkiem kilka razy. Nawet jeśli odpowietrznik nie będzie nadawał się do użytku to można kupić drugi.

Jeśli pomimo wszystko zechcesz wywalić korektor to poniżej masz screena z serwisówki. Musiałbyś połączyć czarne przewody spotykające się przy korektorze i wywalić tą rurkę przekreśloną na czerwono zaślepiając jej wejście do trójnika po prawej stronie ramy.

 

terrano.jpg.fcd13377d90053ba6064a8be6aebc689.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik 95, więc bez abs'u. Połączę jak ukręcę odpowietrznik, grzałem i wymieniałem prawie wszystkie przy kołach, przy 4 rozwaliłem cylinderek... walka straszna była. Tego nie mogę nagrzać, bo obok idą wężyki z paliwem. A podciśnieniem też przeciągałem u znajomego mechanika, poprawiły się, ale to dalej nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli korektor jest sprawny to jedź jeszcze raz do kolegi na odsysanie  , korektor zablokuj czymś w pozycji max obciążenie(wciśnięty) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od wyregulowania szczęk, mi też pedał wpadał w podłogę auto hamowało jak wyregulowalem szczęki hamulec bierze od góry, schemat sam rozkminialem i jest dokładnie tak jak w serwisowe.

 

Mi też radzili żeby wy... Korektor , ale ja uparty Radek zostawiłem, jak nie uratujesz swojego daj znać mam jakiś unsoebie, oddam za beera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak wyżej.

Wyreguluj szczęki w bębnach.

Jak auto do topienia,to tam może być bałagan.

Albo zaciągnij ręczny na 1-2 ząbki i sprawdź czy się coś zmieniło.

Jeśli tak,(jest lepiej)to masz problem z regulacją szczęk,albo zapieczony któryś zacisk w jarzmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości odpowietrzyć układu hamulcowego standardowym sposobem bez odpowietrzenia korektora. Jest on drugim najwyższym (zaraz po pompie hamulcowej) elementem układu i trudno stamtąd wygonić powietrze. Zabawa z regulacją szczęk czy ręcznego przy zapowietrzonym układzie hamulcowym to strata czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...