PeRŁAziomal Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Sytuacja wyglada tak ; po kombinacji wyjecia zwijaka z pod kierownicy i jej nie wyjeciu jedynie odlaczeniu przewodow i ruszeniu do sklepu po tzw. piwko zaraz po wjezdzie na droge asfaltowa z garazu zaczelo cos mi szarpac jakby hamowanie absem. Po wylaczeniu zaplonu i ponownego przekrecenia bledu nie ma na wyswietlaczu ESP na zolto. Ale po ruszeniu do przodu efekt ponowny. Czy jedno z drugim ma cos wspolnego ??? Co teraz ... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Sytuacja wyglada tak ; po kombinacji wyjecia zwijaka z pod kierownicy i jej nie wyjeciu jedynie odlaczeniu przewodow i ruszeniu do sklepu po tzw. piwko zaraz po wjezdzie na droge asfaltowa z garazu zaczelo cos mi szarpac jakby hamowanie absem. Po wylaczeniu zaplonu i ponownego przekrecenia bledu nie ma na wyswietlaczu ESP na zolto. Ale po ruszeniu do przodu efekt ponowny. Czy jedno z drugim ma cos wspolnego ??? Co teraz ... ?? Mi blad ESP wyskoczył jak wymieniłem końcówkę drążków kierowniczych a jechałem ustawić zbieżność. Po zgaszeniu znikal a podczas jazdy sie pojawiał. Wniosek z tego ze jak cos nie tak z ESP to kontrolka sie chyba kasuje podczas kazdego zgaszenia zaplonu a potem dopiero jak sie rusza to się pojawia. Pewnie cos uszkodziłes lub zle wpiales taśmę.. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 A powiedz mi co ma piernik do wiatraka ??? Co ma tasma i zlacze pinow do ESP ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 A powiedz mi co ma piernik do wiatraka ??? Co ma tasma i zlacze pinow do ESP ??? Elektronikiem nie jestem ale w większości samochódow z ESP po wymianie taśmy trzeba zrobic adaptacje kąta skrętu więc jednak cos maWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Blad poduszki swieci mi sie juz ponad rok, do tej pory tasma nie byla wymieniana,wczoraj nie udalo mi sie jej zdemontowac z prostych przyczyn poprostu nie wiedzialem jak. Zalozylem kierownice podpiolem kabelki i rura...teraz zona dzwoni ze podczas jazdy trzepie calym autem ze nie da sie jezdzic wczoraj po jezdzie probnej tego nie stwierdzilem oprocz dalej swiecacej sie kontrolki ESP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Blad poduszki swieci mi sie juz ponad rok, do tej pory tasma nie byla wymieniana,wczoraj nie udalo mi sie jej zdemontowac z prostych przyczyn poprostu nie wiedzialem jak. Zalozylem kierownice podpiolem kabelki i rura...teraz zona dzwoni ze podczas jazdy trzepie calym autem ze nie da sie jezdzic wczoraj po jezdzie probnej tego nie stwierdzilem oprocz dalej swiecacej sie kontrolki ESPJedz gdzieś do elektronika na kompa, zobaczymy co pokaze Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 1 godzinę temu, PeRŁAziomal napisał: podpiolem kabelki Sprawdz, czy dobrze podpiąłeś kabelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 I wszystko w temacie - po ataku paniki mojej zony i zaczeciu od tego co wczoraj chcialem uczynic -czyli wyjac zwijacz airbag z wnetrza kierownicy => doszedlem do usuniecia bledu ESP./mojego problemu. Poprostu zle ustawilem obroty na samym ZWIJACZU TJ. po odkreceniu kierownicy musialem przestawic o 1 obrót nie w ta strone co trzeba ps.wszystkich pelnych obrotow kierownicy jest 5 takze dla laikow; od pelnego skretu w lewo krecimy w prawo 3 razy a nie jak to mialem 2 i dlatego zegotalo i swiecil sie blad ESP. Usterka usunieta bez podpiecia komputera. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 I wszystko w temacie - po ataku paniki mojej zony i zaczeciu od tego co wczoraj chcialem uczynic -czyli wyjac zwijacz airbag z wnetrza kierownicy => doszedlem do usuniecia bledu ESP./mojego problemu. Poprostu zle ustawilem obroty na samym ZWIJACZU TJ. po odkreceniu kierownicy musialem przestawic o 1 obrót nie w ta strone co trzeba ps.wszystkich pelnych obrotow kierownicy jest 5 takze dla laikow; od pelnego skretu w lewo krecimy w prawo 3 razy a nie jak to mialem 2 i dlatego zegotalo i swiecil sie blad ESP. Usterka usunieta bez podpiecia komputera. Pozdrawiam.Zepsuł sam to i naprawił sam ;-)Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 16 godzin temu, scanik napisał: Zepsuł sam to i naprawił sam ;-) Teraz wie, że jak się zdejmuje kierownicę i zwijak, to pod żadnym pozorem nie wolno zmieniać pozycji zwijaka, wału kierownicy a samą kierownicę zamontować dokładnie tak jak była wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 W dniu 19.09.2018 o 07:37, cezzar1 napisał: Teraz wie, że jak się zdejmuje kierownicę i zwijak, to pod żadnym pozorem nie wolno zmieniać pozycji zwijaka, wału kierownicy a samą kierownicę zamontować dokładnie tak jak była wcześniej. Dokladanie tak ,oraz zanim przystapi sie do grzebania nalezy zaczac przede wszystkim od odlaczenia akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Ja tez robie zdjęcia z etapów... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 54 minuty temu, piotrek3 napisał: przede wszystkim od odlaczenia akumulatora. No o tym nawet nie powinno się wspominać-poduszka powietrzna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 22 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Po pierwsze przy tej robocie odlaczenie akumulatora nie bylo potrzebne,gdyz blad poduszki powietrznej caly czas sie pojawia wiec wystrzelic nie mogla. Po drugie zwijaka nikt nie ruszal i nie sciagal -(chcialem to uczynic ale nie wiedzialem jak) jedynie co jak tlumacze po wyjeciu poduszki i zdjeciu kierownicy nie moglem dojsc do zdjecia zwijaka a wiec misialem pokrecic nim w prawo badz w lewo i nie pozostawilem w pozycji wyjsciowej tak aby wlasnie KONTROLKA ESP nie wariowala ps. o jeden obrot za malo badz za duzo tego stwierdzic nie moge jak bylo w oryginale. Najwazniejsze ze moglem sobie z tym problemem sam poradzic - bez nerwow sie nie obylo. Teraz aktualnie jestem trakcie konserwacji sanek przednich,a przyszly tydzien jak pozwoli pogoda tylne wahacze sie juz smieja do mnie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Odłączanie akumulatora przy wyjmowaniu poduszki wykonuje się po to aby właśnie komputer błędów nie łapał . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 W dniu 22.09.2018 o 15:42, PeRŁAziomal napisał: blad poduszki powietrznej caly czas sie pojawia wiec wystrzelic nie mogla. Błąd poduszki wcale nie oznacza jej dezaktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.