Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11. Czy tylna lampa z Sedana pasuje do Hatchbacka?


Tomasz09

Recommended Posts

Dzień dobry. W mojej Primerze P11 Hatchback SLX z 1998 r. muszę wymienić prawą tylną lampę zewnętrzną (czyli nie z klapy). Na aukcjach znalazłem kilka takich lamp, ale z Sedana, a nie Hatchbacka. Na zdjęciach niektórych wystawionych lamp udało mi się dostrzec nr 2318, natomiast na mojej jest 2308. Czy ktoś wie, czy taka lampa z Sedana z tego samego modelu będzie pasowała do Hatchbacka?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • Tomek60
      By Tomek60
      Cześć,
      Czy ktoś z was wie gdzie znajdę czujnik / moduł ESP w Primerze P12 (sedan) z 2002? 
      Chodzi mi o coś takiego jak w załączniku.
      Od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka ESP i samochód przełącza się w tryb awaryjny. Jedyny błąd jaki udało mi się odczytać po podłączeniu komputera jest związany z czujnikiem położenia wału napędowego (który został niedawno wymieniony) dlatego postanowiłem poszukać sam.
      Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.
      Tomek

    • BartoszN16
      By BartoszN16
      Witam wszystkich, kieruje swoje pytanie, które spędza mi sen z powiek.. Posiadam Nissana Almera N16 Sedan, założone mam oryginalne stalowe felgi z oponami 185/65/r15.. jednakże chciałbym zainwestować w jakieś ładne felgi, bo nie oszukujemy się, felga w aucie jest jego wizytówka. Najbardziej się obawiam o rozmiar opon, mowa tu o oponach 205/55/r16
      Czy wszystko będzie w porządku? Nie chodzi o spalanie, bo to jest nie istotne, litr w tą czy w tamtą stronę, martwię sie, ze może być problem z przednią osią. Wystarczy miejsca w nadkolach przy maksymalnym skręcie oraz pracy zawieszenia? Nie będzie problemu typu, ze będzie mi tarła opona po osłonach. Do sedna. Czy ktoś już kombinował w ten sposób ze swoją Amelką i czy bez obawy takie kapcie mogę jej założyć? 
    • Guest zeusprzemek
      By Guest zeusprzemek
      Witam. Mam problem ze znalezieniem drzwi do nissana almery n16 sedan po liftcie (2004 rocznik) w kolorze B22G. Z wiązki z tym chciałem zapytać czy drzwi od hatchbacka będą pasowały do sedana. Chodzi mi o prawe, przednie drzwi. Z góry dziękuję z odpowiedź.
    • refreshpl
      By refreshpl
      Witam,
      Czy opornik na płytce ma się stykać z dwoma ścieżkami? ( Po lewej i po prawej )
    • dslawek
      By dslawek
      Witam, mam pytanie do Szanownych Forumowiczów.
       
      Pytanie dotyczy samochodu Nissan Primera P11, benzyna 1,6 16V, 90KM, przebieg 247.000km, rocznik 1997.
       
      Mój problem polega na tym, że zdarza się że silnik zostaje na zbyt wysokich obrotach biegu jałowego.
      Objawy właściwie są dwa:
      - 1. Jeżeli w czasie jazdy w ruchu miejskim (korki) wbijam nagle (bez hamowania silnikiem) sprzęgło to obroty spadają do około 1500rpm i utrzymują się na tej wartości stabilnie. Przy zatrzymaniu obrotów na 1500 rpm właściwie nie ma szansy na to aby opadły na 850 samoczynnie. Czasami po przygazowaniu (na luzie) wskoczą wyżej i później opadną na 850 (w/g schematu z objawów 2) - niestety to udaje się raz lub dwa na dziesięć prób. Oceniam, że ten typ objawów ma miejsce w około 30 % przypadków wciśnięcia sprzęgła w czasie jazdy lub zatrzymywania się.
      - 2. Jeżeli w czasie jazdy przed wrzuceniem biegu "przyduszę" silnik i dopiero wtedy wcisnę sprzęgło to obroty zostają do około 1100rpm i po około 5-10 sekundach spadną do satysfakcjonującej wartość około 850. Ten problem ma w około 40% przypadków wciśnięcia sprzęgła w czasie jazdy lub zatrzymywania się.
       
      Objawy typu 2 mam około od roku, natomiast zostawanie na 1500rpm właściwie ma miejsce od 2-3 miesięcy (początkowo rzadko, ale z czasem coraz częściej).
       
      Te objawy mają miejsce zarówno przy zimnym jak i rozgrzanym silniku. Oczywiście jakby przy zimnym silniku obroty zostawały na obrotach 1100 nie martwiło by mnie to, ale nie przy ciepłym. Nadmienię, że samochód pali bez problemów, silnik pracuje równo, obroty nie falują - tylko te wysokie obroty jałowe.
       
      Czy ktoś z Was ma jakiś pomysły co to może być lub od czego zacząć?
       
      @Skylimera
      Przepraszam za niedopatrzenie, profil uzupełniony.
×
×
  • Create New...