imbirowa Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Witam serdecznie, Od niedawna jestem dumną posiadaczką micry k11 z 1999r. Samochód prawuje się wspaniale, jednak jest bardzo głośny. Wymiana tłumika końcowego nic nie dała, dziur nie ma w układzie wydechowym. Różne osoby stawiają różne diagnozy: 1. Osoba 1- wycięty katalizator + kombinacje na całym układzie wydechowym ( spawanie, powycinane części i wstawione inne, nieoryginalne łączenia, jakieś dziwne opaski itp) 2. Osoba 2- w tym aucie nie ma katalizatora i nigdy nie było, trochę kombinacji jest ale to stare auto i będzie głośne. I teraz moje pytanie czy w micrze k11 z 1999r jest katalizator czy go nie ma ? Osobiście słyszałam dziś jak działa micra k11 z 2000r i stwierdzam, że pracuje nieporównywalnie ciszej. Pytam bo nie wiem czy jest sens inwestować tysiące złotych w cały układ wydechowy jeśli faktycznie nie będzie działać ciszej. Nie wiem czy jest szansa kupienia używanego wydechu ( całość, od silnika aż do tyłu pojazdu) w dobrym stanie. Proszę wybaczyć jeśli coś niepoprawnie napisałam, zupełnie nie znam się na samochodach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukee84 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 zrób zdjęcie jak to wygląda... według mnie powinno być cicho.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 2 godziny temu, imbirowa napisał: Witam serdecznie, Od niedawna jestem dumną posiadaczką micry k11 z 1999r. Podaj VIN to sprawdzę czy faktycznie nie było katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 1999 nie ma opcji zeby nie było Kata. Być może jest wytrzebiony, ale ja bym tam nie zaglądał, bo śruby z flanszy na kolektorze sie zrywają od samego patrzenia, możecie spróbować od dołu, na łączeniu ze spręzynkami. Wstawić środkowy tłumik uniwersalny, albo np z VW Polo/Skody Fabii powinien sie zmieścić w tunelu. Tylko jakaś średnia półka, bo najtańsze są przelotowe albo bez waty. Uzywek Micry nie ma co szukać bo wszystko bedzie zgnite (chyba że sie trafi jakiś młodzik na złomowisku z końca produkcji ale też wątpie) A polskie Ferrozy nie powinny być drogie, żaś bez przesady... Tylko j.w. bedą miały puste puszki i bedą nieco głosniejsze. Ale niska cena skądś wynika... A tak w ogóle to najpierw sprawdźcie czy kolektor nie jest pękniety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.