Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Nismo1226

Nismo 350Z #1226

Recommended Posts

Nismo1226

Cześć wszystkim,

chciałbym Wam przedstawić moje Nismo 350Z #1226. Kupiłem je w marcu 2018 a przypłynęło początkiem czerwca. Jest to oryginalne bezwypadkowe Nismo, doprecyzuję, że powodzi również nie zaliczyło - clean title (przebieg 70 000 mil). Trafiło na aukcje prawdopodobnie przez uszczelkę magistrali olejowej - tylko do tego można było się przyczepić. Lekier oryginalny wszędzie - jedynie polerka porządna go czeka. Wolałem to doprecyzować żeby nie było zbędnych komentarzy dotyczących samochodów z USA - jak się chce to można i tyle w tym temacie. Nismo będzie śmigać po Europie wożąc mnie i żonę na wakacje a w wolnych chwilach wpadać poszaleć na Tor Poznań, Jastrząb i inne jak czas pozwoli.

Wszystkie swoje samochody sam serwisuje i dłubię więc i ten wpadł pod móją rękę. Do tej pory zrobiłem w nim:

- uszczelki magistrali olejowej

- przy okazji sprawdzenie rozrządu i wymiana napinacza oraz pompy wody z racji tego, że mając to już na wierzchu głupotą było tego profilaktycznie nie zmienić plus jakieś uszczelki/duperelki

- olej "smerfowy" skrzynia i dyfer Motul 75W140

- nowy płyn w układzie chłodzenia Prestone

- nowy płyn hamulcowy i w układzie sprzęgła Ferodo DOT 5.1

i teraz zaczynie się w końcu coś ciekawszego. Fakt jest to Nismo i niektórzy trzymają pod kocem ale to jest sportowy samochód i został po to stworzony żeby nim jeździć i się cieszyć z każdego kilometra i każdej kropelki benzyny którą wciąga niemiłosiernie :D zawsze też można coś zmienić pod siebie i tak jak mój każdy poprzedni samochód i ten muszę troszkę dłubnąć (taka choroba), tak więc setup na chwilę obecną jest taki:

- gałka zmiany biegów HKS

- tarcze DBA (przód gładkie, tył nacinane)

- klocki przód Ferodo DS UNO

- klocki tył Ferodo DS 1.11

- przewody hamulcowe w oplocie HEL

- przewód sprzęgła w oplocie HEL

- termostat Mishimoto

- miska olejowa Greddy 

- zegar temperatury oleju Stack (zamontowany w nawiewie drzwi kierowcy)

- dolot Injen (z takim przypłynął i to była jedyna "modyfikacja" jaką posiadał)

- Decaty TopSpeed

- Ypipe Tomei (tytanowy)

- wydech Fujitsubo Super Ti (tytanowy)

dla ciekawskich i żądnych performance dodam, że jak narazie samym układem wydechowym zrzuciłem 30kg i pewnie też do czegoś się tam przyczynił w remapie. Odchudzanie będzie dalej ale pustej budy z rajdówki nie będzie, bo to nasz samochód w trasy na wakacje też jest  :rolleyes:IMG_0891.thumb.JPG.cc781ae683b360794627deb36269f6d2.JPG

na koniec w ubiegły piątek skoczyłem do Coobcia na remap w celu zestrojenia odpowiedniej mieszkanki pod paliwo 100 z shella i tak jak myślałem samochód był strasznie przelany na seryjnej mapie. Przy okazji wpadło parę koników i sporo niuta i hasło Coobcia "że teraz to będzie inne auto i będzie zap***dalać".  Jak mi to powiedział to nie wierzyłem myśląc że drwi ze mnie trochę; ALE przyznaje, zdziwiłem się i faktycznie inny samochód wjechał na hamownie a inny wyjechał - mieli 1 i 2 z rolki gdzie wcześniej tego nie było (opona Michelin Super Sport 4 z 265 szerokości) i lepiej jedzie, powinno też spalanie spaść ale to sprawdzę w trasie na spokojnie.

IMG_0867.thumb.JPG.0ca1ed902dc7d7e01185be2119e34501.JPG

I to chyba wszystko jak narazie, ale na tym nie koniec - do wiosny mam już listę co kupić i zamontować a później wpadną inne pomysły i na bierząco będzie coś nowego wpadać i tak bez końca - ma być to cywilny samochód przygotowany pod tor i mam nadzieje że sprostam wyzwaniu.

IMG_0700.thumb.JPG.f46a61c709d812f0838d6aca40ab29d3.JPG

IMG_0710.thumb.JPG.54a2b8efe088b5aae07a3ff2007679c0.JPG

IMG_0931.thumb.jpg.ee197f43e4e932e0dca716576a6d8f06.jpg

 

IMG_0952.thumb.JPG.c97736112cf445aff35a395af3fdc0ce.JPG

Edited by Nismo1226

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Bardzo ładna maszyna, Na zdjęciach widać chyba wszystkie 3 kolory Nissmo jakie występowały czy jeszcze jakiś był ??
Ps. Koniecznie doloty do wymiany !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nismo1226

Był jeszcze srebrny ale nie ma w Polsce - jest chyba jeden w Europie w Niemczech o ile się nie mylę.

wiem - doloty zmienię na długie 3 cale albo 3,5 i podjadę do Ciebie żeby zobaczyć różnicę na hamowni 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×