Radek_sl Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Witam, dzis po wycieczce leśno błotnej, jak dojechałem do domu spod maski zaczęło porządnie parować;), układ zagotowany, a w zasadzie Wygotowany, a że czujnik temperatury niesprawny przeoczyłem ten fakt. po uzupełnieniu wody bąbluje przez korek, a jak dodam gazu to robi się gejzer godny parku yelowstone, czy to uszczelka pod głowicą? wg mojej wiedzy spaliny dostają się do układu chłodzenia. Silnik to 2.5D wolnossący z 1993 r. z zamontowaną turbosprężarką z 2.7TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy72 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Niestety uszczelka chyba poszła i jak piszesz spaliny idą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Tak przypuszczałem , ale chciałem potwierdzenia, no to jutro trzeba będzie odkurzyć zestaw kluczy inszybciorem naprawić brykę bo 9 zlot pod zielonym jajem a to 500km do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Czy ktoś wie gdzie kupię zestaw uszczelek do głowicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 pełno tego wszędzie, na allegro do wyboru do koloru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Hubert , no nie łatwo znaleźć na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 ja radzę ci zaopatrzyć się w sklepie motoryzacyjnym bo jak by coś nie grało to ci szybko wymieni ja brałem z AJUSA 50133100 . A radzę kupić przed oddaniem głowicy do fachowca bo w zestawie masz gumki zaworowe ,a tak to fachowiec skasuje za gumki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Polecam jeszcze zakupić śruby do głowicy nowe o ile są dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Myślisz że będą naciągnięte ? Jak sądzę ta uszczelka to oryginał, głowicą zdjęta pierwszy raz od 1993 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 śruby ZAWSZE nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Na starych śrubach przejeździ max 1,5 roku i to w takim optymistycznym przeliczeniu Jak nie chcesz jej ściągać przez kolejne 25 lat to daj nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 bez przesady z tymi srubami ja przykładałem jedną do drugiej gwintami w ten sposób możesz sprawdzić czy nie są przeciągnięte . A tak w ogóle skąd takie obliczenia że 1,5 roku i głowa do zdjęcia jakiś wzór istnieje na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 A to spoko, zamierzam na tym silniku latać jeszcze max po ok roku, śruby zostają stare. A zawory ? Jakie szczeliny ustawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 druciarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 No i podążyłem temat , zdania są oczywiście podzielone na : nowe śruby zawsze nowe śruby po przegrzaniu nowe śruby nigdy. ja mam przegrzany i biorąc pod uwagę to że wtryski dało się wykręcić prawie ręką, uzasadnione jest danie nowych śrub do głowicy, bo zapewne też się im oberwało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 zrób kilka głowic wtedy poczujesz różnicę przy dokręcaniu nowych i używanych śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) @Mariusz1305 Może nie ma wzoru, jest za to doświadczenie, nie moje, bo zrobiłem może kilkanaście głowic w życiu, ale zebrane od ludzi, którzy robią to od -nastu, czy nawet -dziesięciu lat. Stare śruby zostawiało się 20 lat temu, jak nie było dostępu do nowych, nie teraz, kiedy komplet kosztuje koło 80-100 zł.. A przykładając jedną do drugiej sprawdzisz na oko, za pewne między starymi śrubami, stare potrafią być ciut dłuższe od nowych. Po za tym nie jesteś w stanie zobaczyć "zmęczenia materiału". Edytowane 4 Listopada 2018 przez Badger1s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 No i podążyłem temat , zdania są oczywiście podzielone na : nowe śruby zawsze nowe śruby po przegrzaniu nowe śruby nigdy. ja mam przegrzany i biorąc pod uwagę to że wtryski dało się wykręcić prawie ręką, uzasadnione jest danie nowych śrub do głowicy, bo zapewne też się im oberwało. Zapytam jeszcze raz o zawory, bo cześć mówi że 0,25 a druga część 0,35 gdzie jest prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 ustawiam na 0,25 natomiast zależnie od wydanie serwisówki jest 0,25 lub 0,35 zawsze na ciepłym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Jeszcze tylko jedno szybkie pytanie i zabieram się za składanie. Jakim momentem dokręcać Głowice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 glowica.bmp a nie chce ci się może samemu poszukać instrukcji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 To po co komu forum ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Do wymiany doświadczeń i dopytania o np opinie o śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek_sl Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Odpalony, sprawdzony, mruczy pięknie jak przed awarią. Przy okazji zregenerowane wtryski wymienione płyny ustrojowe i filtry. Dziękuję wszystkim za pomoc i rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.