Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana akumulatora Nissan x-trail 1.6 dci 4x4


OlilB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Jestem nowy na forum więc proszę do mnie  ie strzelać jak zrobię coś  je tak . 

Mam problem, ponieważ po kilkudniowym postoju w garażu x t32 mojej żony nie odpala,. akumulator rozladowuje sie . Auto jest chwile po gwarancji i boję się że serwis za bardzo mnie skasuje.  Akumulator jaki mam to 75ah 660a chyba Panasonic dostosowany do start stop (obecnie wyświetla się błąd tej funkcji ) . Pytania mam trzy 

1. Jak sprawdzić czy to na bank padł akumulator ? 

2. Czy mogę zastosować jakiś zamiennik np boscha ? 

3. Może mam jakieś zwarcie , pobór prądu , jak to sprawdzic ? 

Auto jest z 2015 roku, miałem takie samo służbowe z 2016 roku i kiedyś jak to zostawiłem na kilka dni było to samo ... Nie mam dobrego zdania o tych autach... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem elektrykiem, więc tyko wskazówki:

Ad 1. Jeśli nie odpala i nie kręci rozrusznik, to podepnij aku z innego auta, jak odpali to aku do wymiany lub naładowania,

Ad 2 Raczej tak, tylko gabaryty,  amperarze, prady rozruchu, start and stop to informacje do zakupu istotne,

Ad 3 Wpialbym miernik szeregowo, między kleme i elekrode aku i pomierzyl wartość prądu na wyłączonym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 12.11.2018 o 20:52, OlilB napisał:

Witam, 

Jestem nowy na forum więc proszę do mnie  ie strzelać jak zrobię coś  je tak . 

Mam problem, ponieważ po kilkudniowym postoju w garażu x t32 mojej żony nie odpala,. akumulator rozladowuje sie . Auto jest chwile po gwarancji i boję się że serwis za bardzo mnie skasuje.  Akumulator jaki mam to 75ah 660a chyba Panasonic dostosowany do start stop (obecnie wyświetla się błąd tej funkcji ) . Pytania mam trzy 

1. Jak sprawdzić czy to na bank padł akumulator ? 

2. Czy mogę zastosować jakiś zamiennik np boscha ?