Karminadel Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Witam. Zaliczyłem kolejną awarię naszych francuskich wynalazków :-) Wg mnie: wentylator chłodnicy. Najpierw odzywał się cichutko i rzadko - od wczoraj cały czas terkocze, jakby śmigło o coś haczyło. Ale nic nie widzę by coś haczyło, a ręczne pokręcenie wentylatorem - czuć jakby chrobotanie w silniku wentylatora, więc chyba to łożysko??? Mam tą tzw. przedłużoną gwarancję, która ma trochę ograniczeń - dzisiaj podjadę zapytać czy ta usterka się nadaje. W mojej gwarancji mam napisane, że podlega (cytaty dosłowne): - Układ chłodzenia, w tym pompa wodna, chłodnica i termostat [ale nie wiem czy wentylator chłodnicy należy do układu chłodzenia???? hmmm] lub - Elementy elektryczne, w tym wszystkie silniki elektryczne [hmm chyba nie wymieniają samego łożyska i będzie tu do wymiany silnik elektryczny???] No jestem ciekawy jak pójdzie skorzystanie z tego ubezpieczenia. A temat zakładam bo to chyba nowa usterka - więc niech jest dopisana do "listy" usterek na naszym forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Zdecydowanie powinien podlegać pod układ chłodzenia, na pewno to jest jego elementem Daj znać jak tam się sprawdzi przedłużona gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nathaniel Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Coś takiego ?:D Jakiś czas temu mnie to spotkało do wymiany cały wentylator chłodnicy na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Hehehe...zagęszczarka do gruntu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 25 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Dokładnie ten sam odgłos. Na wizytę w ASO jestem umówiony na wtorek (coroczny przegląd), wtedy dopiero diagnoza "oficjalnie" potwierdzająca usterkę, potem zapytanie ubezpieczyciela czy to będzie na przedłużonej gwarancji i umówienie się na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.