Hermes19 0 Posted November 17, 2018 Share Posted November 17, 2018 Witam. Stałem się szczęśliwym posiadaczem nissana qashqai z 2014 chciałem połączyć radio z telefonem za pomocą aplikacji nissan connect . Niestety poprzedni właściciel używał już tej opcji i ja nie mogę się połączyć jakieś porady? Wyświetlany komunikat o tym, że ten telefon nie został zarejestrowany w systemie nissan conect Quote Link to post Share on other sites
JACKO29 779 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Może tutaj się czegoś dowiesz: https://www.nissan.pl/dla-wlasciciela/nissan-infotainment-system/nissanconnect-smartphone/faq.html Quote Link to post Share on other sites
Hermes19 0 Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 Dzięki walczyłem z tym od wczoraj i jakoś poległem myślę, że jestem zdany na kontakt z serwisem. bo poprzedni właściciel zarejestrował ten nr vin w nissan connect i ja nie mogę go użyć Quote Link to post Share on other sites
Karminadel 174 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Wg mnie nie ma takich ograniczeń, bo aplikację NIssan Connect mam zainstalowaną na 3 telefonach (1x iPhone, 2x Samsung). Coś musisz źle robić. I teraz co masz na myśli pisząc nissan connect? Czy chodzi Ci może o system audio w samym samochodzie... Quote Link to post Share on other sites
Hermes19 0 Posted November 20, 2018 Author Share Posted November 20, 2018 Tak mam na myśli radio i system dzięki któremu można zobaczyć gdzie jest Twoje auto itd. Chodzi o to, że poprzedni właściciel nie usunął auta z garażu mam na myśli aplikację w internecie. i ja nie mogę zarejestrować go na siebie. Byłem wczoraj w serwisie i serwisant skontaktował się z serwisie w necie i na dniach będę mógł go zainstalować. Pytanie mam czy gdybym jednak nie był w stanie sobie z tym poradzić mogę liczyć na Pańską pomoc? Karminadel Quote Link to post Share on other sites
Karminadel 174 Posted November 22, 2018 Share Posted November 22, 2018 (edited) Tylko mój przypadek to jednak nie Twój. Ja mam na 3 telefonach - ale wszędzie jestem zalogowany na tym samym koncie w NC. Faktycznie w opisanej sytuacji może być jakiś problem. Edited November 22, 2018 by Karminadel Quote Link to post Share on other sites
Hermes19 0 Posted November 25, 2018 Author Share Posted November 25, 2018 Byłem w serwisie niestety do tej pory ten nr nie został odblokowany a minął ponad tydzień. Przepraszamy, ale ten numer VIN zostal juz zarejestrowany w usłudze You+Nissan. Aby kontynuować rejestrację na portalu You+Nissan, prosimy o skontaktowanie się z numerem 0801 647726 (od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00 z wyjątkiem świąt). To jest ten komunikat Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.