Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

EDEK1978

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym uzyskać pomoc na problem powstały w mojej Primerze 2.0 DT z 2001 roku. Mianowicie, po przyjechaniu do domu i pozostawienia auta na noc rano nie odpaliła, tzn warknęła na sekundę i więcej się nie odezwała. Autodiagnostyka nic nie wykazała ponieważ po wpięciu w piny skrajne nie miga check,  gniazdo nie jest ani prostokątne  ani nie trapezowe jak w linku poniżej https://forum.nissanklub.pl/topic/18527-p11wp11-td-kody-błędów/

Po podpięciu komputera model POL5500 wyskoczył błąd P 0005 ( zwarcie/przerwa w obwodzie sterowania zaworu odcięcia paliwa ) następnie po skasowaniu błędu i próbie odpalenia auto zawarczało, odpaliło znowu na sekundę i koniec. 

Kolejne sprawdzenie kompem i już wyskoczył błąd P 0006 ( stan niski w obwodzie sterowania zaworu odcięcia paliwa ) .

I tu moje pytanie czy skoro pompa paliwa w primerze jest sterowana czujnikiem położenia wału to jest on ewidentnie uwalony i mam go wymienić czy też problem leży gdzie indziej . Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, paliwo ma , akumulator sprawny, check nie świeci, filtry wymienione niedawno , rozrusznik kręci jak wariat, auto odpalone  zostało po trzech tygodniach stania na dworze i odpaliło od strzała postało noc i jak pisałem wyżej już rano nie zagadało . Z góry dzięki za sugestie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem rozwiązany :) . Po zwertowaniu większości podobnych tematów zapadła decyzja i wymiana na oryginał czujnika położenia wału :) . Furmanka odpaliła od strzała a przy okazji zniknęła migająca czerwona kontrolka od poduszek powietrznych :P ( dlaczego - nie wiem :) ) . Podziękowania dla wszystkich którzy wcześniej w wielu postach dotyczących problemu zabrali głos i rozwiązali problem . :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...