Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dymienie i nierówne obroty


fonir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcę potwierdzić to ,że po zastosowaniu tego środka silnik przestał dymić przy dodawaniu gazu w czasie jazdy.

Pracuje też równo i dostał "wigoru".

Myślałem ,że tak się dzieje bo silnik jest zcipowany.

Wlałem go do połowy zbiornika i zjeździłem do mocnej rezerwy .

Nie dymi ..

IMG_20181129_190553.jpg

IMG_20181129_190609.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostał viagry to i nabrał wigoru :)

Duża w tym wina ekologów (B7 - nowe ozn. ON - zawiera w swoim składzie 5-7% biokomponentów). Mieszanina tego biodiesla + temperatura z biegiem czasu robią swoje. Na końcówkach wtryskiwaczy (obojętne diesel czy benzyna) -  tworzy się rodzaj laku, który złuszczał się po mocniejszym przetarciu (ostatnio demontowałem). Podobnie będzie w całym układzie (osad z estrów kwasu tłuszczowego czyli swojskiego oleju rzepakowego). Nic dziwnego, że końcówki leją (dymienie) zamiast rozpylać. Jedynie paliwa przeznaczone do pojazdów wojskowych nie posiadają tego "dobrodziejstwa". 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też używam tego specyfiku.

Zawsze na koniec jesieni/początek zimy oraz przy okazji wymieniam filtr paliwa (profilaktycznie). 

Jest OK i chyba robi robotę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten specyfik (-> opis), powinien być stosowany interwencyjnie gdy silnik dymi i ma zauważalny spadek mocy (ale jest sprawny technicznie, a nie na "ostatnich nogach"). Sam jestem zwolennikiem wyrobów LM, dlatego do "codziennej" eksploatacji, lepszy byłby nieco łagodniejszy środek, np. dla wtryskiwaczy CR - Diesel-Systempflege (nr 2185). Nasz ON, oprócz biokomponentów jest "suchy" - pozbawiony siarki, która w dieslu jest środkiem smarnym (kiedyś używano w tym celu dodatku nafty). System Common Rail jest bardzo "delikatny", wrażliwym na wszelkie zanieczyszczenia paliwa. Tankować na markowych stacjach, a w okresie przejściowym przed zimą profilaktycznie do paliwa można dodać depresatora (wiąże wodę i nie pozwala na wytrącanie się parafiny) - byle nie denaturatu, STP czy innych wynalazków :)

PS. nie jestem dealear'em LM :)

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polo 32 - dzięki za konkrety.

Co byś polecił konkretnie dolewać przy silnych mrozach żeby lepiej odpalał.

Mam coś tam ze stacji paliw ale nie jestem pewien ,bo jak się dolewa to strasznie śmierdzi .

Wspomniałeś o tym środku (foto).

Jak często to stosować ,bo wedle opisu ma mocno pomagać .

 

Screenshot_2018-12-04-17-29-41_pl.allegro_1543941111876.jpg

Edytowane przez fonir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według opisu, zawartość opakowania LM 2185 wystarcza na 75 l oleju napędowego, a czas oddziaływania do 2000 km, ale osobiście wydłużyłbym nieco przebieg. Mam zaufanie do środków LM, gdyż bazują na detergentach, a nie na rozpuszczalnikach (można to stwierdzić po deklarowanej temperaturze zapłonu).

Podstawą jest pełen zbiornik paliwa i sprawny akumulator (ewentualnie Powerback z funkcją rozruchu w schowku :) ). W nadmiarze dobrodziejstw środków pacjent może zejść :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...