Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p0171 czujnik o2 (bank 1) - mieszanka zbyt uboga


Kacper2002

Rekomendowane odpowiedzi

Witam cały czas wyskakuje mi ten błąd nawet po wymianie sondy na nową orginalną .Wymieniłem też przepływke na używaną ale sprawną.Nie wiem gdzie dalej szukać dolot szczelny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz silnik z dwoma sondami regulacyjnymi i eni ta wymieniłeś co trzeba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jedną sonde przed katalizatorem i drugą za .Wszystko zaczęło się po myciu silnika i nie mogę tego wyeliminować 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam to samo. Do tego dochodzi wysokie spalanie. Eleminuje po kolei wszystko. Teraz przelece wszystkie złącza kontaktem PR  do potensjometrow. Powinien pomoc.wydaje mi się ze to tez problem z elektryka i wilgocią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, orzelpolski napisał:

Mam to samo. Do tego dochodzi wysokie spalanie. Eleminuje po kolei wszystko. Teraz przelece wszystkie złącza kontaktem PR  do potensjometrow. Powinien pomoc.wydaje mi się ze to tez problem z elektryka i wilgocią.

Zauważyłem że na benzynie check engine gaśnie i wszystko jest oki a na gazie zaraz wywala check engine i błąd sondy zbyt uboga mieszanka .BRC sequent 32 .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Check engine wywala w momencie, kiedy są przekroczone o wiele za dużo dopuszczalne parametry. Jedź do Mrówki i tam masz benzynę ekstrakcyjną w sprayu i KONTAKT PR do czyszczenia potencjometrów. Wydaje mi się że masz zawilgocony układ elektryczny. U mnie pomogło i narazie pozostje tylko odpukać.

 

 Spryskaj złącze data/zasilanie od sondy lambda, spryskaj też złącze od MAFa i wszyskie pozostałe złącza nie zaszkodzi.

Wyciągnij przepływomierz i też go spryskaj. Wyciągnij rurę łączącą przepustnicę z przepływomierzem i ją wyczyść z olejuSprawdź przewody hamulcowe. Kup sobie elm327 bluetoth i zainstaluj w telefonie torque. Sprawdź jak działa Maf po zwiększeniu obrotów jak się zagrzeje silnik i w trakcie jazdy, czy się zmienia.

check engine zapala się w momencie jak jest przekroczona korekta paliwowa dłuterminowa i wynosi ponad 20%,sonda lambda wskazuje średnie napięcie poniżej 0,2V - uboga mieszanka, korekta krótka min 25%

 

Sprawdź też czy nie kopci pod maską.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...