Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nie odpala


bob123

Rekomendowane odpowiedzi

nissan primera p 11 2.0 b 2001 rok po włączeniu świateł mijania zgasł tak dwa razy . Zostawiłem go na noc i rano był rozładowany akumulator , podładowałem ale nie chce odpalić rozrusznik kręci niema iskry i paliwo nie dochodzi .Wymieniłem w alternatorze szczotki były zjechane do zera . Dalej nie odpala nie pokazuje żadnego błędu .Sprawdziłem że do cewki zapłonowej nie dochodzi prąd , bezpieczniki i przekażniki są dobre nie wiem co dalej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ,ze tak poza tematem ale nie moge wyslac wiadomosci prywatnej do kolegi Ulisses a potrzebny kontakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

14 minut temu, Alban2004 napisał:

Przepraszam ,ze tak poza tematem ale nie moge wyslac wiadomosci prywatnej do kolegi Ulisses a potrzebny kontakt

Możliwe, że skrzynka się zapchała, teraz działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podszybiu ewent. w tablicy wskaźników. Prawidłowo po wyjęciu kluczyka ma migać, a po jego włożeniu do stacyjki gaśnie. Jednostajne świecenie świadczy o problemie z NATS.

Sprawdź dokładnie (ewent. wymień na nowe) czy bezpieczniki ozn. ENGINE CONT. pod maską są sprawne. Dalej to sprawdzenie zasilania ECU poprzez przekaźnik w skrzynce przekaźników (drugi w kolejności licząc od reflektora, w rzędzie bliżej błotnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, polo32 napisał:

Na podszybiu ewent. w tablicy wskaźników. Prawidłowo po wyjęciu kluczyka ma migać, a po jego włożeniu do stacyjki gaśnie. Jednostajne świecenie świadczy o problemie z NATS.

Sprawdź dokładnie (ewent. wymień na nowe) czy bezpieczniki ozn. ENGINE CONT. pod maską są sprawne. Dalej to sprawdzenie zasilania ECU poprzez przekaźnik w skrzynce przekaźników (drugi w kolejności licząc od reflektora, w rzędzie bliżej błotnika).

Wszstkie bezpieczniki i przekażniki są sprawne . Sprawdziłem przy zdjętej klemie minusowej przejście przewodów z cewki do akumulatora minus jest a gdy założę klemę minusową to niema . Nadmieniam że mam wstawiony gaz  .Nissany mam od 1993 pierwszy to sunny i primera nigdy nie miałem takiego problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź i oczyść połączenie masowe między nadwoziem a silnikiem (masa jest przykręcona do skrzyni biegów - czasami koroduje/śniedzieje połączenie), ewent. daj bezpośrednie połączenie masowe na silnik z klemy (-) akumulatora.

Posprawdzaj pozostałe połączenia masowe (zwłaszcza pod akumulatorem,  na podłużnicy koło pompy ABS oraz z tyłu silnika (na środku pod kolektorem ssącym). Ta ostatnia masa (podwójna - w dwóch miejscach) jest odpowiedzialna za połączenie masowe ECU (sterownika silnika) - Nissan pod tym względem jest b. kapryśny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...