tapczan00 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Witam Przy wlaczonym ogrzewaniu zima (nie wazne z klima czy bez) spalanie na kompie potrafi dosjc do 11l/100km na odcinku 10 km. Na biegu jalowym mam obroty ok 950 dopoki silnik sie nie nagrzeje. Potem spada do 750, ale to dopiero po przejechaniu okolo 10 km Jesli nie wlacze ogrzewania obroty sa ok 750. Spalanie ok 7l/100. Nic innego z urzadzen elektrycznych nie podnosi obrotow tylko ten nawiew. Czy to normalne ze dmuchawa podnosi tak obroty a co za tym idzie spalanie? Moze tam jest jakas grzalka elektryczna i to ona wymusza wieksze obroty z powodu duzego poboru pradu? Do pracy mam okolo 8 km i nie usmiecha mi sie nie wlaczac ogrzewania Nastepne pytanie to czy Wam tez zawsze pokazuje o jeden kwadracik mniej na wysweitlaczu temp silnika i to niewazne czy zrobi sie 5 czy 200 km. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 12 godzin temu, tapczan00 napisał: Moze tam jest jakas grzalka elektryczna Jest, chociaż nie we wszystkich wersjach silnikowych. U mnie nie ma. W 1.5 dci chyba jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 20 hours ago, tapczan00 said: Witam Przy wlaczonym ogrzewaniu zima (nie wazne z klima czy bez) spalanie na kompie potrafi dosjc do 11l/100km na odcinku 10 km. Na biegu jalowym mam obroty ok 950 dopoki silnik sie nie nagrzeje. Potem spada do 750, ale to dopiero po przejechaniu okolo 10 km Jesli nie wlacze ogrzewania obroty sa ok 750. Spalanie ok 7l/100. Nic innego z urzadzen elektrycznych nie podnosi obrotow tylko ten nawiew. Czy to normalne ze dmuchawa podnosi tak obroty a co za tym idzie spalanie? Moze tam jest jakas grzalka elektryczna i to ona wymusza wieksze obroty z powodu duzego poboru pradu? Do pracy mam okolo 8 km i nie usmiecha mi sie nie wlaczac ogrzewania Nastepne pytanie to czy Wam tez zawsze pokazuje o jeden kwadracik mniej na wysweitlaczu temp silnika i to niewazne czy zrobi sie 5 czy 200 km. Dzieki Tak, 1.5dCi ma elektryczną grzałkę. 1.6dCi nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Ja mam 1,5dci z 2007 roku , ale nic podobnego nie ma miejsca . Obroty po nagrzaniu silnika ok.750 i nie podnosi ich właczenie ani ogrzewania ani dmuchawy . Jeśli silnik uzyska odpowiednią temp. , zawsze na skali jest sześć kwadracików. Sprawdzałem dzisiaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tapczan00 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 23 godziny temu, mucka38 napisał: Ja mam 1,5dci z 2007 roku , ale nic podobnego nie ma miejsca . Obroty po nagrzaniu silnika ok.750 i nie podnosi ich właczenie ani ogrzewania ani dmuchawy . Jeśli silnik uzyska odpowiednią temp. , zawsze na skali jest sześć kwadracików. Sprawdzałem dzisiaj . dzieki, Wydaje mi jakby jednego brakowalo do rownej polowy. Ale jesli tez tak masz to widocznie tak musi byc. Po nagrzaniu silinika mi rowniez nawiew nie podnosi obrotow. Chodzi mi tylko o ten moment od przejechania 500 m do uzyskania optymalnej temp pracy sinika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.