Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Pobór płynu chłodniczego


21st87th

Recommended Posts

Czołem wszystkim,

 

Czy spotkaliście się kiedyś w Waszych Juke z tematem znaczącej utraty płynu chłodniczego w krótkim odstępie czasu? Juke jest nowy, miesiąc użytkowania - nieco ponad 2300 km przebiegu, a odkryłem wczoraj, że poziom płynu chłodniczego poniżej minimum. Czy ktoś z Was kiedyś spotkał się z taką sytuacją i podejrzewa, jakie mogą być przyczyny?

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Witam , ja tak miałem w dwóch nissanach , po dolaniu w serwisie,  pózniej był spokój...

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze odkręcić korek i zobaczyć, czy "magicznie" płyn nie wróci na miejsce.
Tylko nie na gorącym.

Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Czy zwróciłeś uwagę zaraz po zakupie auta jaki był dokładnie poziom płynu. Jak kupowałem swojego poziom był praktycznie trochę ponad min. Fabryka widocznie oszczędza...

Link to post
Share on other sites

O odpowiedni poziom powinien zadbać diller przed sprzedażą auta. Dokonując nowego zakupy (wrzesień 2018r) zapytałem w salonie czy  wszystkie płyny "ustrojowe" auta są OK. Dostałem odpowiedź potwierdzającą. Po przyjeździe do domu sprawdziłem i dokładnie tak było, nawet płyn do spryskiwania szyb był zalany. 

Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedzi :spoko: Poziomy wszystkich płynów w momencie zakupu były w porządku. Po dolaniu płynu chłodniczego na serwisie, póki co jest spokój. Być może układ chłodzenia po prostu tak ma na początku eksploatacji.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Płyn jak płyn w zimie się nieznacznie "kurczy" a w lato "rozszerza" . Wystarczy poobserwować przy zmianie sezonu ,poza tym  w zimie raczej cały układ się nie otwiera i w zależności od tego może być inny stan .W lato stan jest bardziej stabilny .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • Krysb
      By Krysb
      Witajcie, problem prozaiczny, ale irytujący. Dotyczy właśnie świeżo zakupionego Juke 2013 r. Tylna półka mocowana jest w podstawie na wciskane klamry, niestety jedna z nich jest wybrakowana (brakuje elementu zaślepiającego). Podobnie z mocowaniem bocznym - mam dziurę w jednym z miejsc , gdzie powinna być "spinka".
      Czy ktoś z Was mógłby podpowiedzieć, gdzie dokupić te elementy - może pasuje coś uniwersalnego ?
      Z pozdrowieniami, K
    • gollumski
      By gollumski
      Witam.
       
      Od jakiegoś już czasu chodzi mi po głowie pomysł podniesienia mocy i momentu w moim Juke 1.6 DIG_T 190KM. Rzecz w tym, że zależy mi na sposobie, który nie narazi mnie na utratę gwarancji (jeszcze 1.5 roku), więc wolałbym unikać chiptuningu. Przeszukałem internet od góry do dołu, znalazłem kilka ciekawych opcji, ale trudno mi powiedzieć czy są to firmy wiarygodne, czy to co obiecują rzeczywiście pokrywa się z rzeczywistością i oczywiście - czy cena adekwatna jest do jakości produktu.
      Oglądałem:
      PowerContol Box od HP Factory (+20KM, +40NM) - teraz ok 2K zł w wersji z aplikacją
      oraz
      P-Tronic Chip Box (+38KM, +67NM) - belgijski produkt obecnie w cenie 850E.
       
      Moje pytanie brzmi - czy znacie te produkty, czy są godne polecenia, czy może znacie jeszcze inne, lepsze sposoby lub produkty, które pomogłyby mi trochę podrasować auto.
      Będę wdzięczny za wszystkie porady i wskazówki.
    • salikartur
      By salikartur
      Czy ktoś wie jak rozwiązane jest podgrzewanie lusterka w żukach ? Grzeje od strony silnika całość czy jest podpięcie na 2 piny ? w serwisówce zero na ten temat https://www.nicoclub.com/service-manual?fsm=Juke/2012/MIR.pdf    Jest możliwe abym miał elektrycznie regulowane i składane lustra bez podgrzewania ? nie widzę u siebie wiązki do podłączenia tych 2-ch pinów.
    • Kuba80
      By Kuba80
      Witam,
      zamówilem wymianę płynu w serwisie, zdecydowałem się na płyn G12+ (https://krafft.auto/en/producto/professional/windscreen-wash-and-antifreeze-professional/organic-antifreeze/coolant-antifreeze-energy-plus-cc-50-g-12/)
      Po wyminianie kiedy dojechałem do domu znalazłem butelkę z resztką płynu był to G13 (Hybryda i zawiera krzemiany) Na stronie producenta jest napisane że jest przenzaczony do nowszych silników po 2011 roku ale jest kompatybilny z płynami G12+ etc. Moj Nissan jest z 2008...
      Ten wlali: https://krafft.auto/en/producto/professional/windscreen-wash-and-antifreeze-professional/hybrid-antifreeze/coolantantifreeze-energy-plus-cc-50-g-13/
      Czy mam wrócić i prosić o wymianę czy ten co mam jest też ok.
    • neq
      By neq
      Od około 3 lat zauważyłem, że od nabicia do nabicia znika mi coraz więcej czynnika z układu. W tym roku na wiosne klimatyzacja już nie wstała. Pojechałem do warsztatu, w którym nabili mi klimę z kontrastem. Po trzech tygodnia klima już nie chodziła, wszystko wyciekło, a winna całemu zamieszeniu okazała się chłodnica klimatyzacji. Mimo, że zamierzam w przyszłym roku sprzedać auto, nie uśmiecha mi się jazda bez klimy tego lata. Tak więc mam do was kilka pytań dot. naprawy tej usterki. Przypuszczam, że wielu użytkowników Juków musiało zmierzyć się z tym problemem bo oryginalne chłodnice uchodzą za wyjątkowo awaryjne.
      Jaką chłodnice do Juka polecacie. Mój mechanik poleca NRF, ale widzę, że ludzie montują również Nissens.  Czy wraz z chłodnicą wymienić również osuszacz? Jakie czynności powinny zostać obowiązkowo wykonane przy takiej wymianie przez serwis? Ile wyszła was ta wątpliwa przyjemność naprawy ?  
      Z góry dzięki za opinie i pomoc. 
×
×
  • Create New...