Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Słabe grzanie lusterek , kierownicy


PSCon

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Jak u Was wyglada grzanie lusterek i kieronicy ? Ja mam wrażenie, że lusterka grzeją bardzo słabo ( porównuje do Audi A4 B7 ) tzn długo sie rozgrzewaja , na pewno ma to znaczenie na żywotność , ale .... To samo z kierownicą grzeje bardzo słabo , ale zauważyłem, że po około 20 min jest super. Nie mam doświadczenia z grzaną kierownicą.

Dzieki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, PSCon napisał:

Czesc,

Jak u Was wyglada grzanie lusterek i kieronicy ? Ja mam wrażenie, że lusterka grzeją bardzo słabo ( porównuje do Audi A4 B7 ) tzn długo sie rozgrzewaja , na pewno ma to znaczenie na żywotność , ale .... To samo z kierownicą grzeje bardzo słabo , ale zauważyłem, że po około 20 min jest super. Nie mam doświadczenia z grzaną kierownicą.

Dzieki za opinie.

Też uważam, że i lusterka i fotele strasznie powoli się rozgrzewają, a potem za bardzo palą w 4 litery ;-)  Porównuję to do Fiata i aut z grupy VAG jakimi wcześniej jeździłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wuk napisał:

Też uważam, że i lusterka i fotele strasznie powoli się rozgrzewają, a potem za bardzo palą w 4 litery ;-)  Porównuję to do Fiata i aut z grupy VAG jakimi wcześniej jeździłem.

u mnie lusterka bardzo szybko odparowują (kilkanasie sekund) a fotele grzeją już po minucie (2 stopnie grzania sprawują się doskonale). Niestety nie mam podgrzewanej kierownicy co spędza mi sen z oczu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauwazylem, ze problem z lugim czasem grzania jest wowczas gdy zalaczam kierownice i fotel

Oddzielnie grzeja dosyc szybko i jedno i drugie ale razem cos nie trybi zbytnio. Byc moze na jednym bezpieczniku polecieli albo jakas "blokada" jest zeby nie zuzywalo zbyt duzo "prundu" - oczywiscie luzno strzelam  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach