Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Praca w fabryce Nissana w Sunderland


MarcinUk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.Jestem pracownikiem Nissana w Sunderland i napewno ja lub któryś z nich kolegów budował wasze autko czasami lepiej lub gorzej..Jezeli macie jakieś pytania w temacie Juka,Qq albo infiniti q30  lub nowego Juka to zapraszam do tematu. Podkreślam że nie jestem mechanikiem tylko pracownikiem produkcji, ale na tyle ile będę mógł to postaram się pomóc. 

FB_IMG_1549055156981.jpg

Edytowane przez MarcinUk
Edycja wstepu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poniedziałkowe pakusie też składają??? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie numer 1. Czy jest tam, w tej manufakturze czy tam montowni, jakaś kontrola jakości? A jeśli jest, to czy aby nie za często korzysta z przerwy na herbatę?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w nawiązaniu do pytania nr 1, pytanie nr 2. :rolleyes: Skoro jest kontrola jakości, to jakim cudem zdarzyło się kilka razy, że w fabryce zapomniano nalać olej do skrzyni biegów? I nie, że się czepiam, bo mieliśmy tutaj na forum kilka opisywanych przykładów tego typu. Głównie w Pulsarach i wiem, że składała je inna fabryka (w Hiszpanii), ale chciałbym, że tak powiem w kontekście tamtych przypadków zapytać, jak to wygląda w montowni Qashqaia i czy rzeczywiście możliwe jest przeoczenie, zapomnienie czy może olanie przez pracownika tak ważnej czynności jak zalanie samochodu najważniejszymi płynami eksploatacyjnymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie jakiej firmy olejem zalewają w fabryce QQ? Chodzi o silnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, colins napisał: