Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd P0300 w silniku VG33E.


Tumak5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem Frontier D22 z roku 2004 z silnikiem VG33E czyli 3.3 V6 i jest problem z kodem P0300. 

Silnik odpala po ok 2 sekundowym kręceniu i pracuje nierówno, tak jak by nie na wszystkie cylindry, a pali ocean paliwa  30-40litrów na 100km.

Zmienione zostały świece, kable, czujnik położenia wału korbowego pierwsze sondy lambda, podmieniony aparat zapłonowy (na podmienionym było gorzej), usunięte katalizatory.

Był problem z cieknącym wtryskiwaczem nr. 6, ale został wymieniony. Nie było założonej płaskiej uszczelki na nim.

Kilka świec jest okopconych na czarno.

Samochód posiada LPG, ale sprawdzam wszystko na benzynie.

Proszę o jakieś sugestie...

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź luz zaworowy i ciśnienie na cylindrach, zakręć butlę od gazu do testów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno hydraulika??  zakręć butlę i zobacz co będzie sprawdź korekty silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakręć butlę wyjeździj gaz  i powiedz czy coś się poprawiło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekty na paliwo 75% po kilku minutach pracy.

Przepływomierz pokazuje ok 5,5g/m? Nie pamiętam jednostki...

Przepływomierz powietrza też był podmieniany i pokazuje takie same wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekta na +75%??

zakręciłeś gaz?? sprawdź ciśnienie paliwa 

na dwóch bankach?? taka sama??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest u mechanika, więc powiem żeby jutro to sprawdził. 

Na tej stronie co rzuciłem link jest napisane że podczas rozruchu i w trybie awaryjnym wtrysk działa jak full grupa, czyli wtrysk wszystkich sześciu wtryskiwaczy jednocześnie dwa razy podczas jednego cyklu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenie z angielskiego przez Google

"

System paliwowy. Stosowane są dwa rodzaje układu czasowego wtrysku paliwa.

  • Sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa jest używany, gdy silnik pracuje. Paliwo jest wtryskiwane do każdego cylindra podczas każdego cyklu silnika zgodnie z kolejnością zapłonu.
  • System jednoczesnego wielopunktowego wtrysku paliwa jest używany, gdy silnik jest uruchomiony lub gdy działa system odporny na awarie. Paliwo jest wtryskiwane jednocześnie do wszystkich sześciu cylindrów dwa razy w każdym cyklu silnika."

ja to tak zrozumiałem...

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pomylone są kable WN. W jakiej kolejności powinny one być wg. Cylindrów.

Edytowane przez Tumak5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...