Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd 2A00 lub ZA00 oraz PO380


matti

Rekomendowane odpowiedzi

 

Cześć wszystkim

Po diagnostyce na Boschu oraz kilka innych urz. diagnostycznych wyskoczyło mi kilka błędów, mianowicie:

- PO488 układ recyrkulacji spalin, wyciągnę EGR, wyczyszczę, sprawdzę kostki i powinno być OK

-P1436 f.cz.stalych. (nie bieżący, tylko kiedyś zapamiętany w kompie). Zrobiliśmy dopalanie pod kompem, 10min na 3000 obr, później 30minut na 2000obr. Sadza spadła z ok 80g na 8g.

Błąd jednak się nie wykasował. Próbowaliśmy zrobić adaptacje, ale została zablokowana, gdyż ten błąd nie jest skasowany. Wyszyszczę jeszcze chemicznie DPFa i zobaczę czy pomogło. Jak to nie da rady, to poszukam diagnostę z Consultem.

- ZA00, błąd nieznany, z tego co na forum /archiwum wyczytałem, to może być sonda lambda. Czy ma ktoś ma wiedzę jakie napięcia powinny na dobrej sondzie występować/ pomiędzy jakimi Pinami?

- PO380 Przekaźnik świec żarowych, po sprawdzeniu styków, jak nie pomoże to go wymienię.

 

A propo wcześniejszych, moich wypalanie DPFa na trasie. Jak pojawli się komunikat, to wypalalem na odcinku ok. 30km, że stała prędkością 80km/h i stałymi o torami 3500/4000 obr/min.

przed diagnosta nie paliła się kontrolka DPFa, jedynie check engine, dziwna sytuacja...

 

jeslu ktoś ma szerszą wiedzę na temat tych błędów to prośba o podzielenie się nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mogę pomóc w to przypomniec o wymianie oleju po wymuszonym wypalaniu FAP..

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyszczę EGR, zrobię chemiczną płukankę DPFa, wymienię czujnik, olej z filtrem i wtedy pojadę na podpięcie kompa. 

 

Dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...