Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan primera kombi P11 1.8 benzyna


banan86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się dowiedzieć co może dziać się w moim samochodzie ,długo trzeba kręcić rozrusznikiem żeby odpalił na zimnym czy ciepłym silniku ,elektryk wymienił czujnik temperatury, czujnik zmiennych faz rozrządu, filtr paliwa, pompy paliwa i nic się tu nie zmienił. Może ktoś ma jakiś pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, polo32 napisał:

Kompresja sprawdzona ?

Nie wiem co elektryk robił czy sprawdzał kompresję, auto było u niego 3 dni, wiem że komputer żadnego błędu nie pokazuje, on pokazał mi tylko co mam wymienić w samochodzie. Ale nic to nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś wymieniacz, a nie elektryk. Na jakiej podstawie wymieniał czujniki, nie diagnozując i nie mierząc parametrów silnika? Jeśli sterownik nie zgłasza żadnych błędów - to raczej skupiłbym się na sprawdzeniu kąta zapłonu (przeskoczenie łańcucha np. z winy napinacza) oraz ciśnienia sprężania. Jeśli ma oscyloskop dwukanałowy - niech sprawdzi synchronizację obu czujników (wału i wałka rozrządu). Brak synchronizacji - wskazywał by na wyciągnięty łańcuch rozrządu (zwykle zgłaszany przez check). To są podstawy - dalsze działania kierunkują wyniki pomiarów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, polo32 napisał:

To jakiś wymieniacz, a nie elektryk. Na jakiej podstawie wymieniał czujniki, nie diagnozując i nie mierząc parametrów silnika? Jeśli sterownik nie zgłasza żadnych błędów - to raczej skupiłbym się na sprawdzeniu kąta zapłonu (przeskoczenie łańcucha np. z winy napinacza) oraz ciśnienia sprężania. Jeśli ma oscyloskop dwukanałowy - niech sprawdzi synchronizację obu czujników (wału i wałka rozrządu). Brak synchronizacji - wskazywał by na wyciągnięty łańcuch rozrządu (zwykle zgłaszany przez check). To są podstawy - dalsze działania kierunkują wyniki pomiarów.

 

Żaden check się nie pali dzisiaj jadę kupić świece jutro będą wymienione i przy okazji zostanie sprawdzone ciśnienie tak jak napisałeś. A elektryk powiedział że z łańcuchem jest wszystko okej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, banan86 napisał:

Żaden check się nie pali dzisiaj jadę kupić świece jutro będą wymienione i przy okazji zostanie sprawdzone ciśnienie tak jak napisałeś. A elektryk powiedział że z łańcuchem jest wszystko okej 

 

 

17 godzin temu, banan86 napisał:

 

 

Przed chwilą Się zapalił ten czek po lewej stronie

Edytowane przez banan86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2019 o 12:22, polo32 napisał:

To jakiś wymieniacz, a nie elektryk. Na jakiej podstawie wymieniał czujniki, nie diagnozując i nie mierząc parametrów silnika? Jeśli sterownik nie zgłasza żadnych błędów - to raczej skupiłbym się na sprawdzeniu kąta zapłonu (przeskoczenie łańcucha np. z winy napinacza) oraz ciśnienia sprężania. Jeśli ma oscyloskop dwukanałowy - niech sprawdzi synchronizację obu czujników (wału i wałka rozrządu). Brak synchronizacji - wskazywał by na wyciągnięty łańcuch rozrządu (zwykle zgłaszany przez check). To są podstawy - dalsze działania kierunkują wyniki pomiarów.

Świece wymienione, ciśnienie sprawdzone Jest wszystko okej , ale z odpalanie nadal jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2019 o 13:26, banan86 napisał:

Przed chwilą Się zapalił ten czek po lewej stronie

Jaki błąd podaje?

Odłącz czujnik wałka rozrządu i uruchom silnik. To samo wykonaj po zamianie miejscami czujników (oba są takie same), uruchamiając tylko na podłączonym czujniku wału korbowego (czujnik rozrządu odłączony). Skasuj błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.03.2019 o 18:50, polo32 napisał:

Jaki błąd podaje?

Odłącz czujnik wałka rozrządu i uruchom silnik. To samo wykonaj po zamianie miejscami czujników (oba są takie same), uruchamiając tylko na podłączonym czujniku wału korbowego (czujnik rozrządu odłączony). Skasuj błędy.

Błędy się skasowały,dzisiaj się dowiedziałem że mój Nissan ma dwie pompy paliwa,czy to prawda że ma tez jedną pomocniczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...