mawo1973 Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 witam mam spaliny w układzie chłodzenia wie ktoś z czym to sie to wiąże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Nic dobrego... w najlepszym wypadku uszczelka pod głowica Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawo1973 Opublikowano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 byłem u znajomego teraz i powiedział albo chłodnica spalin lub uszczelka pod głowica. tylko że jeżdże tak juz 2 tyg i bym miał juz chyba w oleju płyn a nic takiego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk_slawek Opublikowano 21 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 5 godzin temu, mawo1973 napisał: byłem u znajomego teraz i powiedział albo chłodnica spalin lub uszczelka pod głowica. tylko że jeżdże tak juz 2 tyg i bym miał juz chyba w oleju płyn a nic takiego nie ma To sprawdź w drugą stronę, czy nie masz oleju, lub jego śladów w zbiorniku płynu chłodniczego? Kiedyś tak miałem w starej poczciwej Astrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeslobo Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 W moim QQ miałem podobny przypadek. Powód - przepalony wężyk chyba (było to już z dwa lata temu) od recyrkulacji spalin znajdujący się w komorze silnika w okolicach podszybia. Wentylacja zasysała spaliny w efekcie czego spaliny były wyczuwalne w kabinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 12 godzin temu, grzeslobo napisał: W moim QQ miałem podobny przypadek. Powód - przepalony wężyk chyba (było to już z dwa lata temu) od recyrkulacji spalin znajdujący się w komorze silnika w okolicach podszybia. Wentylacja zasysała spaliny w efekcie czego spaliny były wyczuwalne w kabinie. Spaliny w układzie chłodzenia a wyczuwalny zapach spalin w kabinie to dwie różne sprawy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeslobo Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Zgadza się. Układ chłodzenia a wentylacja to dwa różne układy. Proszę o minimalny wymiar kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawo1973 Opublikowano 22 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Nie było mnie troche na forum , u mnie okazało się ze była rozwalona chłodnica spalin kupno nowej załatwiło problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 13 godzin temu, mawo1973 napisał: rozwalona chłodnica spalin Płyn chłodniczy ubywał przez tą chłodnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawo1973 Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 dokładnie była mała dziurka w tej chłodniczce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Ja rozumiem, ale czy był zauważalny ubytek płynu w zbiorniku wyrównawczym, czy musiałeś co jakiś czas dolewać płynu chłodniczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klops23 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 U mnie było ostatnio dokładnie to samo . Ubytek płynu , spaliny w układzie chłodzenia, oraz co gorsza przybywało oleju Okazała się również winna chłodnica spalin ... po wyjęciu okazało się że jest nieszczelna na króćcu wodnym i wywalało płyn na zewnątrz a po rozgrzaniu się pojawiała się również nieszczelność w środku i płyn poprzez odmę dostawał się też do oleju. Wymiana załatwiła sprawę . Niestety zamienników nie ma , używka jest niepewna a wymiana droga więc się nie opłaca, bo można trafić na uszkodzoną albo taką , która niezbyt długo wytrzyma . Koszt nowej w serwisie to 1400pln wraz z uszczelkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Oho, widzę że 1,6dci robi się awaryjny. Przepustnica wydechu, chłodnica spalin... co jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawo1973 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 W dniu 28.05.2019 o 15:38, cezzar1 napisał: Ja rozumiem, ale czy był zauważalny ubytek płynu w zbiorniku wyrównawczym, czy musiałeś co jakiś czas dolewać płynu chłodniczego? tak zauważalny wyciek dziennie musialem wlać setke lub dwie czasami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.