Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] obroty


Recommended Posts

Jestem nowy na forum więc korzystając z okazji Witam wszystkich :wave:

 

Mam problem ze swoją Primerką [ P11 2.0D ]

Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami.

Jak zimna to odpala ładnie ( ale zadymi na biało / szaro przy tym )

Jak temperatura zaczyna rosnąć to obroty zaczynają minimalnie falować +/- 50obr/min

Na dojeździe do świateł lub podczas jazdy w korku jak wcisnę sprzęgło to bardzo często obroty bardzo szybko spadają na około 400 obr/min i "odbijają" się na właściwe lub niestety czasem silnik gaśnie.

Odpala po tym od strzała.

Czasem jak wcisnę pedał sprzęgła to obroty odbiją się nawet kilka razy i stabilizują się jak przegazuję lub całkowicie zatrzymam auto.

 

Szukałem odpowiedzi na forum ale nie mogę znaleźć konkretnie takiego przykładu.

Ludzie piszą o Czujniku położenia wału, Przepływomierzu , Wtryskiwaczu sterującym

Od czego i jak powinienem zacząć ponieważ nie chce wymieniać części na "pałę" bo wszystkie są drogie :)

Proszę o porady.

 

PS: Nie świeci się CHECK ENGINE i "na spinacz" również nie wykazuje żadnych błędów.

Edited by pplywak
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Na wtrysku sterującym mam 95,5 a na przepływomierzu mam 2.05

Więc jakby pozostaje tylko czujnik położenia wału

Edited by pplywak
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

dzisiaj wyskoczył błąd 34 - wtrysk sterujący

Ma ktoś na sprzedaż lub wie ktoś gdzie zregeneruje ??

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • kubafif
      By kubafif
      Witam wszystkich serdecznie,
      jest to mój pierwszy post jaki zakładam, Primerą 2.0 w dieslu poruszam się od blisko już 3 lat. W tym czasie zrobiłem prawie 40 000 km (służy głównie jako drugie auto).
      Jakiś miesiąc temu miałem małą przygodę z sarną, uderzyłem lewą stroną auta, na szczęście nic się nie stało (oprócz połamanej lampy wewnątrz oraz pęknięcia na zderzaku).
      Później autem jeździłem tylko raz i zauważyłem, że nawiew działa na 4 biegu (prawdopodobnie rezystor dmuchawy padł), następnie auto stało cały tydzień aż padł akumulator. Po zakupie nowego akumulatora (bo poprzedniego nie było sensu już reanimować) i podłączeniu go zauważyłem od razu, że żarzą mi się kontrolki na desce, pomimo tego, że nie zdążyłem jeszcze przekręcić kluczyka. Po uruchomieniu samochodu kontrolki oczywiście gasną, poza check enginem, który miga jednostajnie, jednak nie ma to żadnego wpływu na jazdę samochodem (przejechałem tak 60 km i nic, żadnych spadków mocy, zamuleń, idzie tak jak zawsze). Po zgaszeniu silnika, po 2-3 sekundach zaczyna żarzyć się najpierw AirBag (najmocniej - tak na 50% nominalnego świecenia) potem ładowanie, ciśnienie oleju oraz ręczny (tak na 10-15% - ledwie zauważalne). Poza tym wyczuwalny był zapach spalenizny - takiej grzejącej się elektroniki oraz zegary był ewidentnie nagrzane, plastikowa przezroczysta szybka była po prostu bardzo ciepła, daszek nad zegarami też. Poza tym zegary zwariowały - po wyłączeniu auta wskazówka prędkościomierza stanęła na 190, poziom paliwa nie opadł do 0. Dodatkowo po wyłączeniu auta słychać po 3-5 sekundach jak jakiś przekaźnik rozłącza obwód po czym wskazówka obrotomierza podskakuje do ok 1 tyś obr/min. Wcześniej takie cuda nie miały miejsca.
      Macie może jakieś pomysły o co może chodzić - czytałem, że opcji jest wiele - kostka pod stacyjką, słaba masa do karoserii, zimne luty w liczniku. 
      1. Po odpięciu kostki spod stacyjki kontrolki nie gasną, żarzą się dalej
      2. Po odpięciu zegarów (2 wtyczki z tyłu) nie dzieje się nic, liczniki stoją jak stały
      3. Masa do karoserii jest podpięta oraz dalej do bloku/skrzyni - oczywiście przeczyszczę to wszystko raz jeszcze, jednak nie sądzę, że to to, bo byłby problem z masą ogólnie w aucie, a ono normalnie działa
      4. W razie "W" zakupiłem drugi licznik za jakieś 20 zł i będziemy sprawdzać.
      Jest jeszcze taka opcja, że pojawił się jakiś kunolis i przegryzł kabel od wiązki silnikowej, wskutek czego poszło jakieś zwarcie?

      Jeżeli macie jakieś pomysły chętnie ich wysłucham. Dzięki wielkie za wszelką pomoc.
    • margo355
      By margo355
      Witam kolegów i proszę o pomoc. Około 2 lat temu wymieniłem w primerze sprzegło,czyli tarczę,docisk i łożysko oporowe.Chociaż nie jeździłem tym samochodem za dużo,ponieważ użytkuje go moja żona to wydaje mi się,że mechanik  zrobił wszystko prawidłowo.Od pewnego czasu  żona zauważyła,iż podczas przyśpieszania na 4 biegu samochód nie przyśpiesza wraz ze wzrostem obrotów silnika.Pomyślałem,że to zapewne jakieś subiektywne odczucie.Niestety po sprawdzeniu okazało się,że żona ma rację.I teraz tak...Po wymianie sprzęgło bierze dobrze ok 3/4 podczas ruszania,                                           mam wrażenie,że pedał chodzi dużo lżej i jest jakby za  mięki niż przed wymianą.Nie ma żadnych problemów z włączaniem jedynki,czy wstecznego .                                 Później po czasie gdzieś wyczytałem, że przy takiej wymianie powinno się wymienić wysprzęlik i pompę. I teraz podstawowe pytanie,czy pomoże jakaś regulacja,czy mam kupować wysprzęglik i pompę ? 
    • Klos097
      By Klos097
      Witam, wyrwało mi tylne mocowanie lewego wahacza i muszę wymienić wózek. Niestety ciężko znaleźć w internecie do P11 w okolicy i w lepszym stanie niż mój. Pytanie czy może będzie pasował od P12
    • PatrykP11
      By PatrykP11
      Hej,
      Mam dziwny problem z xenonami w P11 benzyna 2.0.
      Czasami prawy lub lewy nie odpali się, jaka może być przyczyna (silnik zimny, gorący, nie ma znaczenia) ?
      Jak się już odpali, to świeci cały czas, nie gaśnie (przejechałem 4h bez problemu). Jak się go zgasi, to może odpalić, albo nie.
      Wg mnie nie jest to problem z wtyczkami, bezpiecznikami (sprawdziłem).
      Przetwornice ? Akumulator ? Może coś po drodze od akumulatora do palnika ?
      Macie jakieś pomysły ?
    • banshior
      By banshior
      ...bo właściciel to idiota i tytuł nie oddaje całości tego co zrobiłem nieszczęsnej Primerze...
      Słowem wstępu - Primcia jeździ rzadko może raz na tydzień, czasem rzadziej... a tankowana jest tak od rezerwy do pół baku..
      I to nadszedł ten dzień - jakieś półtora miesiąca temu - 6sta rano, szanowna rodzicielka poprosiła o podwiezienie do przychodni.... Wiedziałem, że pierwszym przystankiem powinna być stacja benzynowa, ale pomyślałem - a tam - było jeszcze ciut zasięgu, na powrocie - to raptem 2km.
      Mamusia odwieziona, jadę na stację... 50m przed stacją obroty spadły, ale przygazowałem dotoczyłem się do dystrybutora, zalałem 15l, odpalam - nie chce załapać...  Raz, drugi, trzeci... Przepchnąłem parę metrów na parking i za 20stym razem odpaliła...
      Jadę sobie do domciu, po kilometrze czerwone światło. Zatrzymuję się obroty spadły. I już się nie podniosły. A parę minut później akumulator padł.
      Darujcie mi opieprz za jeżdżenie na rezerwie i pewnie całą masę błędów wymienionych w paru powyższych zdaniach..
      Pierwszą myślą było, że padła pompa paliwa ale po odpaleniu zapłonu przez chwilę (jakieś 2s) buczy (takie elektro mmmmmmmmm)..
      Po zakręceniu silnikiem obroty utrzymują się przez jakieś 3-4s, chyba, że wcisnę gaz - wtedy gaśnie od razu na poniższym filmiku w 20s wciskam gaz.
      https://youtu.be/1pCsQ9bc44Y
      Wymieniłem kable zapłonowe (jakiś gryzoń się dorwał chyba), wymieniłem filtr paliwa... Zastanawiam się co wymieniać dalej.. Jednak pompę?
      Zastanawia mnie to, że wciśnięcie gazu automatycznie go dławi.
      Samochód tylko Pb95, automat jeśli to coś wnosi..
       
      Help...
       
       
       
       
×
×
  • Create New...